here4u Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Må alle de 20 som setter seg opp på interesselista kjøpe adsl/vdsl.... fra firstmile ? noen som vet!? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: here4u på 2002-11-06 23:16 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: here4u på 2002-11-06 23:17 ] Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 jepp, dem må nok det.. Hadde du lest litt i den andre posten om firstmile, hadde du kanskje sett dette.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 23:22, skrev Dumbo:jepp, dem må nok det.. Hadde du lest litt i den andre posten om firstmile, hadde du kanskje sett dette.. Den interesselista er vel neppe bindende, det skjer vel først når man konverterer interessen til en bestilling. Og de som sanker bestillinger vil sikker få merke at mange faller far når det blir alvor og pengene skal på bordet og bestillingen sendes. Lenke til kommentar
AfroNigga Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er allerede en diskusjon på dette emnet: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=62398&forum=61 Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du er ikke bindet til noe som helst, noen vil kontakte deg for nermere informasjon før det bygges ut. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Afronigga Jeg tror ikke vi trenger å bli opplyst med din store viten. Spam kaller jeg det. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Pusern skrev (2002-12-11 03:42):AfroniggaJeg tror ikke vi trenger å bli opplyst med din store viten.Spam kaller jeg det. Hva kaller du det at folk starter ørten firstmile-tråder i forumet? Spam ville jeg ha kalt det, og godt er det at noen henviser til den opprinnelige tråden. Å starte nye diskusjoner om samme emnet gjør det vanskelig å følge med, i hvert fall i et forum med så pass stor aktivitet og manglende funksjonalitet ( kan nesten ikke vente til det nye forumet er på plass ). I den opprinnelige tråden har det meste blitt diskutert, forklart etc. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Den andre Firstmile tråden er så enormt stor, ingen som gidder lese alt det derre...bedre å få ny tråd! Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg skjønner hva du mener, men det meste er besvart i den tråden eller i FAQ'en. Og det spørsmålet som ble stilt i starten er besvart begge steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå