Theoneask Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Your browser is vulnerable! The test retrieved content from news.google.com in the context of your browser. This actually means that if you were logged into your bank account, any web site you are visiting would be able to retrieve confidential data from your bank. This could also be used to retrieve personal settings entered on sites like eBay or Paypal. Akkurat ja.. Har Outlook instalert, men bruker det aldri. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dette er da ikke logisk .... Jeg har Win XP SP2, med både Outlook og Outlook express, men bruker kun Outlook. Og jeg får altså beskjed om at min er sikker .... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er kanskje d første hullet. Men LAAAAAAAAANGT fra det siste hullet de kommer til og finne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men er det egentlig flere feil i denne enn feks opera? Har det ikke heller mere med at denne er så stor/utbredt at alle setter sin ære i å finne feil/smutthull her,samme type smutthull som kan finnes også i andre men ikke blir oppdaget/ omtalt fordi disse ikke gir samme "prestisje" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Your browser is vulnerable! The test retrieved content from news.google.com in the context of your browser. This actually means that if you were logged into your bank account, any web site you are visiting would be able to retrieve confidential data from your bank. This could also be used to retrieve personal settings entered on sites like eBay or Paypal. Akkurat ja.. Har Outlook instalert, men bruker det aldri. 7112996[/snapback] Om det stemmer så er det i det minste bra at du får en advarsel, det fikk ikke jeg med opera da min konto ble tappet Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvorfor ble jeg mest overrasket over at det tok så lang tid før de oppdaget hullet... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men er det ikkje rart at noken av oss får advarsel og ikkje andre? Snekker`n: Ja, einig i det første innlegg, om at det lett kan vere like mange hol i opera som i IE. Det er nett som med linux og windows. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Men er det egentlig flere feil i denne enn feks opera?Har det ikke heller mere med at denne er så stor/utbredt at alle setter sin ære i å finne feil/smutthull her,samme type smutthull som kan finnes også i andre men ikke blir oppdaget/ omtalt fordi disse ikke gir samme "prestisje" 7113341[/snapback] Mener du også at det gir mer prestisje for en kvisete asosial nerd å lage virus nr. 186291 (*) til windows, enn å lage det første ordentlige viruset som rammer f.eks. linux eller en av BSD-variantene? * Bare fant på et tall der altså, men sikkert ikke helt urealistisk Endret 20. oktober 2006 av Langbein Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men er det egentlig flere feil i denne enn feks opera?Har det ikke heller mere med at denne er så stor/utbredt at alle setter sin ære i å finne feil/smutthull her,samme type smutthull som kan finnes også i andre men ikke blir oppdaget/ omtalt fordi disse ikke gir samme "prestisje" 7113341[/snapback] Mener du også at det gir mer prestisje for en kvisete asosial nerd å lage virus nr. 186291 (*) til windows, enn å lage det første ordentlige viruset som rammer f.eks. linux eller en av BSD-variantene? * Bare fant på et tall der altså, men sikkert ikke helt urealistisk 7114156[/snapback] det kan virke slik,uten at jeg sier det er slik . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men er det ikkje rart at noken av oss får advarsel og ikkje andre?Snekker`n: Ja, einig i det første innlegg, om at det lett kan vere like mange hol i opera som i IE. Det er nett som med linux og windows. 7114027[/snapback] Jo det er veldig rart at noen får advarsel og ikke andre og det kunne vært greit å vite hva årsaken til det er . Lenke til kommentar
Juke Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hmm... min versjon er visst også utsatt for denne svakheten. Jeg har et rimelig standard XP-oppsett (home edition) med alle oppdateringer installert. Bruker ikke epost-program i det hele tatt (sjekker alltid mail direkte på gmail.com gjennom nettleseren), men Outlook Express var satt opp som standardklienten for mail i internettoppsettet mitt siden jeg aldri har endret på det. Prøvde så å endre slik at Opera var standardklienten for mail i stedet, men IE7 var fortsatt sårbar. Endret 21. oktober 2006 av Juke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå