hitokiri Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 D-Links kommende mobil er både mobiltelefon og IP-telefon i ett. Vi har, som noen av de første i verden, tatt en nærmere titt på telefonen. Les mer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Off da. Håper inderlig ikke at dette blir den ferdige versjonen. Har de stjålet de styre-/valgtastene fra en viss produsent? Endret 20. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
bramat Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Hmm.. Kan ikke si den var så fin. Man får vel tilsvarende funksjonalitet på en smartphone + masse ekstra.. Skjønner ikke helt poenget. Endret 20. oktober 2006 av bramat Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg synes det var litt tøft at det var Linux på den, bare synd det ikke var en brukervennlig utgave. (vanskelig å installere), kanskje noen burde få lagt inn en pakkestyrer? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Uff...den ville jeg ikke kjøpt. Stygg som julig og vesentlige mangler, pluss samsung valgtaster Lenke til kommentar
Dodgeman Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er jo litt på trynet å legge inn så lite funksjonalitet når man først legger inn linux på den. Den burde hatt pakkebehandler for å innstalere programvare. Dessuten kan jeg ikke se noen grunn til at de skulle bruke 2.6 kernelen. Den er jo mye tregere enn 2.4, som fortsatt blir brukt mye på treg maskinvare. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bare det at D-Link står bak er grunn nok for meg til å ligge langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg