Phataas Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Skal ha et geforce4 ti et eller annet 128mb m/TV-Out. Hviket skal jeg velge kom med meninger og forslag. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Creative sine er iallefall billige og pålitelige. Skal du med det samme ha TV-inn, kan du kjøpe Gainward, men da må du ha golden sample. Har selv gainward, og det virker som om (imot alle forventninger) at creative sine GF4 Ti kort er mer overklokkingsvennlige enn gainward sine --------- off topic: Skal slike poster som dette under ny PC kategorien? (no offence) :smile: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvor har du finni den tv-inngangen på Gainward kortet hen? Jeg har selv et Gainward Ti4200 Golden Sample men der er det bare utganger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er nok riktig sted han har postet siden han ikke skal ha ny pc men kun lurer på hvilket skjermkort han skal velge. Eller tar eg feil? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 POV TI4200XP vil jeg si er et bra valg. http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...=POVTI42-128XP3 Drøm i spill! og 3D Knallbra til å oc. ... kjører 315@695 lett som bare det... kjørt 325@710 stabilt også dvs. over TI4600 spesifikasjon. Fin i 2D med stødig skarpt bilde (no blure or fuzz) Bra TV-out også. (beste jeg har sett :smile:) Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Komplett har et Asus kort på tilbud til 1450. Vet ikke noe om det, men det er billig ihvertfall. [ Denne Melding var redigert av: Insanity på 2002-11-07 01:25 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har det kortet og det har TVut og er et helt greit kort. Med 4ns minne så kommer jeg faktisk til 560mhz uten artifacts. (500mhz er jo hva de er laget for) Core kjører på 300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå