Gå til innhold

Ingen HD kabler med PS3.

Hossa

Anbefalte innlegg

Sony noted that "video output in HD requires cables and an HD-compatible display, both sold separately," so it appears that neither component cables nor an HDMI cable will be included.

http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14163

Så, akkurat som med Wii forøvrig, så følger det ikke med komponent kabler, eller HDMI for den saks skyld. Så da blir det ca 400-500kr ekstra.

Så selv om du kjøper den dyreste PS3 pakka må du kjøpe kabler ved siden av.

Helt for jævlig frekt synes jeg. Men var vel ikke noe annet å vente fra Sony.

Kontrollere er også 10 dollar dyrere enn 360's og Sony publiserte spill vil koste 60 dollar mot MS' 50. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke forstå hvorfor de ikke kunne gjøre som MS og legge ved en component/compsite kombi-kabel. Burde iallefall gjøre det i den dyreste pakken. Hvis man trenger component kabel må man vel kjøpe en Sony lisensiert sak og de er vel neppe billige. Dette var skuffende synes jeg. Ikke nok til at jeg ikke kjøper PS3 da :)

Lenke til kommentar
Kan ikke forstå hvorfor de ikke kunne gjøre som MS og legge ved en component/compsite kombi-kabel. Burde iallefall gjøre det i den dyreste pakken. Hvis man trenger component kabel må man vel kjøpe en Sony lisensiert sak og de er vel neppe billige. Dette var skuffende synes jeg. Ikke nok til at jeg ikke kjøper PS3 da :)

7109250[/snapback]

Hvis du klikker inn på linken så står det, bl.a. :

[uPDATE] Sony has confirmed that the PS3 in North America will come with a multi-AV cable with composite just as it does in Japan.

Ikke så skuffet lenger? :p

Hvis du skulle ha HDMI-uttaket kan du bruke hvilken som helst HDMI-kabel, sannsynligvis de som følgte med TV'n eller stereo, siden HDMI 1.3 er bakoverkompatibel med 1.2..

Lenke til kommentar

7109250[/snapback]

Hvis du klikker inn på linken så står det, bl.a. :

[uPDATE] Sony has confirmed that the PS3 in North America will come with a multi-AV cable with composite just as it does in Japan.

Ikke så skuffet lenger? :p

Hvis du skulle ha HDMI-uttaket kan du bruke hvilken som helst HDMI-kabel, sannsynligvis de som følgte med TV'n eller stereo, siden HDMI 1.3 er bakoverkompatibel med 1.2..

7109305[/snapback]

Det er ikke component på den. Kun composite.

Lenke til kommentar
En hdmi kabel koster rundt 100,-. Selvsagt kan man få dem dyrere hvis man ønsker. Skjønner ikke helt problemet egentlig.  :nei:

7109544[/snapback]

Mange (meg inkludert) som må bruke component, da de enten ikke har HDMI inngang eller de alle er opptatt.

7109591[/snapback]

Slik går det når du kjøper TV fra en bilfabrikk.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...