b-real Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg dro hjem til gamlingen for å hente noen klær jeg hadde liggende siden man ikke har vaskemaskin selv (ja jeg snylter! ) så på veien hjem så hentet jeg posten siden man først var hjemme. Det var kommet et brev til meg. Jeg la ikke videre merke til hvem som var avsenderen så jeg gikk bare inn å satte meg ned og så over posten for å se om det var noe mere til meg. Først da stusset jeg på hvor jeg hadde fått pakke ifra, joda det var fra Libero. Jeg viste navnet var kjent, og det var noe mykt inne i pakken og jeg kunne ikke fatta hva det var inne i pakken. Jeg åpnet pakken og fikk ut dette innholdet her: <- klikkbart bilde... Så...erm..det første jeg gjorde var å ringe dama og spørre om hun var gravid eller noe lignende, men det var hun ikke og jeg har lagt hodet mitt i bløtt for å finne ut hvem dette menneske er og hvorfor han/henne har gjort dette men har forsatt ikke klart å komme på noen og siden navnet mitt og tlfnr har flytt litt rundt om kring på dette forumet i de siste ukene så det eneste jeg kan tenke meg til er at en av dere må ha gjort dette. Det står velkommen i Libero-klubben (som dere kan se på bildet btw) akkurat som noen har meldt meg inn så det kan da ikke være reklame. Så..jeg må bare applaudere til hvem en som har gjort dette stuntet, jeg lo så jeg trodde jeg skulle drepes da jeg åpnet greia og så innholdet i pakken. Så hvis det er noen av dere så vil jeg ha dere fram i lyset for dette er en av de bedre pranks som har blitt gjort mot meg. Og jeg må bare takke for beholdningen av bleiene, jeg tror ikke jeg kommer til å trenge det, men takk for omtanken! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvem kan tulle med b-real? Den første som slo meg var Bundy, men da hadde nok bleiene vært brukt ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvem kan tulle med b-real? Den første som slo meg var Bundy, men da hadde nok bleiene vært brukt ... 7109019[/snapback] Vel...jeg tenkte tanke for å være helt ærlig Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kan være noen har fått ideen herfra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639341&st=20 jeg nevnte "pakke i posten", så skrev noen noe om Libresse, deretter har noen misforstått litt og sendt deg Libero isteden.. Bare en tanke.. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) haha... lo som bare det jeg, når leste det du skreiv. kanskje det var noen som syns det var på tide med unger? Dette må jeg gjøre med noen jeg kjenner, kanskje brodern og dama hans Endret 20. oktober 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har på følelsen at det er en eller annen nisse som ikke liker deg som du kanskje har bannet. En merkelig måte å kalle deg for "drittunge"? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har på følelsen at det er en eller annen nisse som ikke liker deg som du kanskje har bannet. En merkelig måte å kalle deg for "drittunge"? 7109139[/snapback] virker heller som en "morsomspøk" fra en venn. tror en sur person ville valgt en annen spøk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så søtt. Ikke slå for hardt ned på det da, birilbassen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Haha! Lo skikkelig da jeg så Libro bladet, viste ikke at det fantes sånt crap :!: Sikker ;P som har gjort det han henger jo mye på humor Hvis jeg var deg ville jeg ransaket alle i humor kategorien. Endret 20. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Haha.. Håper personen som har gjort det, står frem. Hadde vært litt morsomt å vite hvem det var som hadde gjort dette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Har på følelsen at det er en eller annen nisse som ikke liker deg som du kanskje har bannet. En merkelig måte å kalle deg for "drittunge"?7109139[/snapback] Haha, ja er jo også en mulighet Så søtt. Ikke slå for hardt ned på det da, birilbassen. 7109345[/snapback] Nei tvert imot, vedkommende skal få en premie Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hahahah, så søt! Har ei venninne som er utsatt for akkurat det samme. For hver pakke hun får ringer hun inn og sier det ikke eksisterer noen unge, men hver måned får hun en ny pakke med bleier o.l. skøy! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ah.. husker vi gjorde det samme mot en kollega for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Litt OT: en felles komis av broren min og meg meldte broren min inn i et forbund/forening med folk som har en fetisj for føtter. Kanskje noen med bleiefetish har gjort dette med deg B-Real.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og forresten, husk at det ikke er langt fra regnskap til kone, barn, rekkehus og Volvo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 hahahah, så søt! Har ei venninne som er utsatt for akkurat det samme. For hver pakke hun får ringer hun inn og sier det ikke eksisterer noen unge, men hver måned får hun en ny pakke med bleier o.l. skøy! 7109517[/snapback] Så mao jeg er stuck med denne driten i lang tid fremmover mao? o.O *hyl* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Så mao jeg er stuck med denne driten i lang tid fremmover mao? o.O *hyl* 7109566[/snapback] dritt <-> bleier.. sier ikke det seg selv da? edit: leif was here Endret 20. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hahahah, så søt! Har ei venninne som er utsatt for akkurat det samme. For hver pakke hun får ringer hun inn og sier det ikke eksisterer noen unge, men hver måned får hun en ny pakke med bleier o.l. skøy! 7109517[/snapback] Så mao jeg er stuck med denne driten i lang tid fremmover mao? o.O *hyl* 7109566[/snapback] Er vel bare drite i å hente pakken da... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så mao jeg er stuck med denne driten i lang tid fremmover mao? o.O *hyl* 7109566[/snapback] Du kan spare opp et lager, til eventuelle barn Eventuelt bruke dem selv så kan du drite når folk spør hvor Knut Hansen bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå