nanaki Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hei, jeg har kjøpt en hp pavilion dv8000 notebook, som jeg gjerne vil formatere fra bunnen av. Liker ikke at det ligger masse HP programmer i pcen, og masse unødvendige ting. Jeg rebooter pcen fra win xp cden, og når jeg trykker "enter" for å formatere/installere XP, så får jeg en melding hvor det står: "installasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner på datamskinen" hvis jeg husker riktig, så hadde jeg det samma problemet med en annen pc, men da installerte jeg først harddisk drivere før jeg la inn xp. (eller under installasjonen, er ikke sikker) så kan noen hjelpe meg med å si hva jeg skal gjøre? hvordan får den til å finne harddiskene mine? isåfall, hvordan finne ut åssen harddisk jeg har og i det hele tatt, hvordan bare formatere laptopen min og legge inn HELT ny xp =) på forhånd, takk for hjelpen dere kan komme med! ^^ * Nanaki Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 På HP's sider (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00758841&lc=en&cc=us&dlc=en&product=500449&lang=en) står det forklart hvordan du "How to add Serial ATA (SATA) driver to a Windows Installation". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå