Nuffern Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det bare meg eller er sidene til NetShop vanvittig trege? Er innom sidene deres flere ganger i uka, og når jeg klikker meg gjennom diverse kategorier så må jeg sitte og vente i lange baner. Snakker glatt 15-20 sekunder mellom hvert klikk. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har også lagt merke til tregheten... spesielt for netshop oslo sidene. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Netshop er noen ganger ganske treig for meg også. Om ikke dette blir fikset trur jeg nok at de kan risikere å tape kunder. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Trodde sidene skulle bli raskere etter skiftet av design ol. jeg Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hver gang til nå jeg har besøkt netshoposlo, sine lokaler på Grorud, har sidene lokalt hos dem også være trege.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Folka på Netshop pleier også å være trege.. hehe, neida, de er greie.. men har noen av dere noensinne prøvd å ringe Netshop Oslo?? DÉT er hat, det!! Ikkenoe direktenummer og du må trykke deg gjennom hundreogørten menyer for å vente i 15 minutter for å deretter bli kutta av.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Netshop er noen ganger ganske treig for meg også. Om ikke dette blir fikset trur jeg nok at de kan risikere å tape kunder. 7109003[/snapback] Har du noen gang skulle handlet mer enn to komponenter, eller enda værre prøve å finne komponenter til en hel maskin? Det er en tålmodighetsprøve uten like. Har ofte gått inn på andre nettbutikker i ren frustasjon. Skal alikevel innrømme at jeg har lagt inn en ordre på ukens tilbud. 7800GTX til 1895 kr kan man ikke si at er dårlig. På en annen siden så trenger man bare å klikke på en banner for å finne produktet. Hehe. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det selve serveren som sliter med trafikken eller er det linjen til serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå