Veitafan Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hey. Problemet: Når jeg kobler til ipoden i usb-porten så får iTunes feilmeding, jeg vet ikke hvordan, det har bare blitt slik. Har sletta iTunes og quick time og reinnstallert de på nytt et par ganger nå uten at det hjelper... Dette dreier seg om gamlemodellen hvis det har noe å si. What to do? Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har du prøvd å formatere iPoden? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Skal prøve, takk for forslag Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har du prøvd å formatere iPoden? 7120175[/snapback] Hvordan gjør jeg det da? Vennligst svar fort! Skal ha den med på tur i morgen tidlig! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei. Jeg regner med du har nyeste iTunes versjon siden du har lagt inn på nytt og allting. Du formaterer iPoden ved å trykke på gjenoppbygg. edit: God tur Endret 21. oktober 2006 av dassen Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei. Jeg regner med du har nyeste iTunes versjon siden du har lagt inn på nytt og allting. Du formaterer iPoden ved å trykke på gjenoppbygg. edit: God tur 7122168[/snapback] nei. jeg har ikke nyeste... synes nemlig jeg leste et sted at den var så dårlig... er den det? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei, den første hadde noen bugs, men flesteparten er rettet opp nå. Uansett, for å gjenoppbygge iPoden med iTunes 6 går du på Start -> åpner iPod Updater -> trykker gjenoppbygg. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Funka med formatering, takk folkens. Lenke til kommentar
McBallerBuck Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Du dassen? Hvordan får man opp sånn at du kan gjennoppbygge iPod? Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå