Ø.B. Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Åh høres jo ut som dette var skikkelig artig. Jeg ble forkjøla som noe anna rart da så, men neste gang blir jeg med Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 planen var å komme, men kom noe annet opp som var viktigere. Får trøste meg med at venninen min nå får skikkelig oppfølgning av helsetjenesten sin *notere seg ned at jeg drar med neste gang* Lenke til kommentar
PrinsesseBlomst Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 har kontrolert... forlenget usb-kaber for og komme høyere osv. men hjelper ikke noe men e får heller bare ta turen innom en gang iblandt og utnytte den dagen så godt jeg kan satser på eget nett så fort jeg kommer i gang med jobben... har funnet en løsning med den dårlige farten ivartfall nå laser en ny side mens jeg leser en annen... da merker du nesten ikke att det går seint engang 7137617[/snapback] Hei hei! Må da bli dyrt i lengden for deg å holde på sånn? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 blir igrunnen veldig dyrt, men heldigvis har telenor en makspris på 50kr pr dag, også går jeg ikke på nettet så veldig mye for og si det sånn. er jo 5 dager siden møtet nå... hei hei foresten Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du bor antakelig på den eneste plassen i Oslo som ikke er dekket av ett eller annet ubeskyttet trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 helt riktig har ett som popper opp en gang ibandt, men da er signalene så dårlige att jeg ikke engang rekker og koble meg til, før den er borte igjen Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 I dag når jeg sto og venta på t-banen kom SN25P gående forbi meg mens han prøvde å skjule fjeset og sa "kjenner deg ikke, kjenner deg ikke". Trur han trenger en klem. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Huff, det var det jeg fryktet. Er herved utmeldt av hw.no og vil gå resten av livet med papirpose over hodet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 da blir det jo bare enda lettere og kjenne deg igjen har ikke sett så mange med papirpose på hodet så lenge jeg har bodd her ivartfall... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmmm, jeg må nok legge andre planer..... Kanskje jeg skal flytte til.... ooops, der sa jeg det nesten... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Arendal er en fin by vet det var det du tenkte på Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 God ide Snobjorn. Da sparer du de 14 kronene. Skruppelløse svin Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har jeg lagt ut forslag til nytt treff i Oslo. Les herligheten her. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bilder! Bildene dine funker ikke Marley =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg