Gå til innhold

HW-meeting Oslo 19.10.06: The Aftermath


Goliath

Anbefalte innlegg

Takk for i går, alle sammen. Fikk ikke hilst på absolutt alle, men det ser ut til å være stemning for å gjenta dette. Hyggelig å få plassert et ansikt på nickene :) Inntil det gikk opp for meg at Hylo var full trodde jeg han var en skikkelig slesk jævel :wee: Synd at døgnrytmen min var satt fullstendig ut av spill, så jeg var trøtt og ble trøttere og trøttere. Bare ut helga nå, så er det slutt på nattevakter.

7109936[/snapback]

 

 

Du klarte å holde deg våken på jobb? Syntes skikkelig synd på deg når vi andre dro hjem og du skulle på jobb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil også takke for i går! Bra opplegg og hyggelige mennesker! Synd det ble litt surr med TGI, men nå er det jo uansett deltagerne som utgjør festen da :) Absolutt noe som bør gjentas!

7110200[/snapback]

 

 

Hei hei! takk for sist. Glemte å spørre i går om dere hadde bestemt navn enda?

7110221[/snapback]

Takk for sist ja! :) Navn har vi, tenker på å kalle ham Brage Magnus

Lenke til kommentar
Vil også takke for i går! Bra opplegg og hyggelige mennesker! Synd det ble litt surr med TGI, men nå er det jo uansett deltagerne som utgjør festen da :) Absolutt noe som bør gjentas!

7110200[/snapback]

 

 

Hei hei! takk for sist. Glemte å spørre i går om dere hadde bestemt navn enda?

7110221[/snapback]

Takk for sist ja! :) Navn har vi, tenker på å kalle ham Brage Magnus

7110244[/snapback]

 

Ikke med X altså? :p

Lenke til kommentar
oh yeah! Tar bare bussen til gjøvik da. Er vel raskere å kjøre på feil side av vannet en rundt.

7109817[/snapback]

Whatever you want. Ingenting er som en kjøretur.

 

Får jeg lov til å komme neste gang hvis jeg tar med gitar og mindre alkohol enn vanlig?  :)  :dontgetit:

7109913[/snapback]

 

I second that. Hva med at vi begge tar med, så tar vi jamsession med Sky og Marley, live @ HW-treff? :!:

 

 

Ja, da var vi igang.

 

Man startet lett med middag, og SO-kjærligheten spredte seg fort. Her har du meg, Hylo og Killerquo som koser seg.

 

 

Noen har en tendens til å komme i kompromitterende situasjoner.

 

 

Røyking blir fort sosialt. Fra venstre, Killerquo, Juliesss, Mushi, Zande, Mr.Leftfield og Dr3as.

 

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...