Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det var hyggelig, men *ødelegge stemningen i tråden* var ikke helt fornøyd med servetrisa. - Hun var frekk - Hun ba meg, en betalende kunde om å si "vær så snill" - Hun flyttet på allerede servert mat. - Hun satte seg ned når hun tok betalingen. Syntes vi burde gjenta dette Bare ikke på TGI Endret 20. oktober 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva med å ha torsdag som treffdag for fremtidige treff? er større sjans for å få med folk da enn i helgene da de fleste er opptatt.. 7109616[/snapback] Jeg blir med igjen jeg, hvis jeg har råd til mer øl. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva med å ha torsdag som treffdag for fremtidige treff? er større sjans for å få med folk da enn i helgene da de fleste er opptatt.. 7109616[/snapback] Jeg blir med igjen jeg, hvis jeg har råd til mer øl. 7109624[/snapback] Fikk du komme hjem i går foresten? Og jeg er enig i torsdag som HWDAGEN Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det var hyggelig, men *ødelegge stemningen i tråden* var ikke helt fornøyd med servetrisa.- Hun var frekk - Hun ba meg, en betalende kunde om å si "vær så snill" - Hun flyttet på allerede servert mat. - Hun satte seg ned når hun tok betalingen. Syntes vi burde gjenta dette Bare ikke på TGI 7109621[/snapback] ja.. synes hun var ganske drøy hun dama.. makan til service edit: Skuddpremie på Leif Endret 20. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er lov å ta igjen når betjeningen er sugen veit dere. Det er faktisk moro. "Unnskyld deg du der, servitrusa ... mensen?" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fikk du komme hjem i går foresten? Og jeg er enig i torsdag som HWDAGEN 7109629[/snapback] Jadda. Det gikk fint det. Bedriten togtur, men... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det var hyggelig, men *ødelegge stemningen i tråden* var ikke helt fornøyd med servetrisa.- Hun var frekk - Hun ba meg, en betalende kunde om å si "vær så snill" - Hun flyttet på allerede servert mat. - Hun satte seg ned når hun tok betalingen. Syntes vi burde gjenta dette Bare ikke på TGI 7109621[/snapback] HAHA! Servitrisa var sur, men Lord Myrrah ble eid! Lord Myrrah: Kan vi få påfyll? Servitrise: Hva heter det? Lord Myrrah: Hæ? Servitrise: Det heter vær så snill! Lord Myrrah: Hæ? Å ja, æh, øh, vær så snill *ønske han var et annet sted* Hihi Må si jeg storkoste meg. Neste gang blir jeg lenger, og tar med løsbart så de andre kan drikke Se å få slengt opp alle mulige bilder av Hylo folkens! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Se å få slengt opp alle mulige bilder av Hylo folkens! 7109729[/snapback] Jeg slenger opp nussebildet i ettermiddag. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ohh, skulle ikke lest i denne tråden da jeg ikke hadde mulighet til å komme ;( Får satse på neste gang,om noen andre her i nærheten skal dit Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ohh, skulle ikke lest i denne tråden da jeg ikke hadde mulighet til å komme ;( Får satse på neste gang,om noen andre her i nærheten skal dit 7109770[/snapback] Neste gang har jeg sikkert bil, så da kan jeg kjøre oppom og hente deg. Så råner vi ned. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 oh yeah! Tar bare bussen til gjøvik da. Er vel raskere å kjøre på feil side av vannet en rundt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lord Myrrah: Kan vi få påfyll?Servitrise: Hva heter det? Lord Myrrah: Hæ? Servitrise: Det heter vær så snill! Lord Myrrah: Hæ? Å ja, æh, øh, vær så snill *ønske han var et annet sted* 7109729[/snapback] Ønsket ikke at jeg var et annet sted, ble bare litt paff over at en servitrise ber om at du skal si "vær så snill". Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, no problem Lord Myrrah, bare kødda. Servitrisen var ikke helt god, du har rett i det. Lenke til kommentar
PrinsesseBlomst Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 oh yeah! Tar bare bussen til gjøvik da. Er vel raskere å kjøre på feil side av vannet en rundt. 7109817[/snapback] Og der var "rett side av vannet" diskusjonen i gang igjen:) vi må holde sammen mot Marley Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 KJipt at jeg ikke kunne komme, virka som dere hadde det drit kult, jeg skylder faktisk Mr.Leftfield en øl, hehe men skal prøve å komme neste gang...*glede seg* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Får jeg lov til å komme neste gang hvis jeg tar med gitar og mindre alkohol enn vanlig? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så lenge gitaren er med så Gitar er koselig. *gjespe*Endelig status møte over.. hvor er sofaen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gitar er alltid koselig ... og gjerne spontane tekster/melodier fremprovosert og sponset av Aass Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takk for i går, alle sammen. Fikk ikke hilst på absolutt alle, men det ser ut til å være stemning for å gjenta dette. Hyggelig å få plassert et ansikt på nickene Inntil det gikk opp for meg at Hylo var full trodde jeg han var en skikkelig slesk jævel Synd at døgnrytmen min var satt fullstendig ut av spill, så jeg var trøtt og ble trøttere og trøttere. Bare ut helga nå, så er det slutt på nattevakter. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Satt faktisk å hørte på The Nerdical Song på vei inn til oslo for å komme i rett stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg