Gå til innhold

HW-meeting Oslo 19.10.06: The Aftermath

Goliath

Anbefalte innlegg

Så ikke at du klagde  :tease:

Man skal da vel uansett ikke la sånne sjangser slippe? Søt jente fortjener kos, det er mitt øhm...noe jeg sa nå :D

7108748[/snapback]

Haha, neida, helt i orden det, koselig med litt kos :)

Fortell meg who's hot and who's not.  ;)

7108754[/snapback]

*sende PM* ;)

Lord-Myrrah satte meg helt ut..haha..skikkelig tøff kar :wee:

Hvor endte dere opp Julie?

7108755[/snapback]

Haha, hans nødhyl i redsel for å ha misset noe da vi klappet var uforglemmelig :!:

Vi gikk til Barbera elns? Var ikke der så lenge, vi dro da Marley stakk for å ta toget, sånn kvart på elleve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahaaa. Jeg trodde alle gikk pga. Hylo, jeg :!:

Morsomt å se hvordan folk så ut i virkeligheten.

7108742[/snapback]

nei nei, vi dro ikke pga Hylo. Tvert i mot, syns jeg det var litt kjipt å dra. Men både jeg og Anira har skole i morgen, og vi må stå opp tidlig for å ta toget til oslo igjen.

Jeg syns det var kjempehyggelig i kveld. Noe som kunne ha vært forbedret er kanskje ett rundt/ovalt bord? men da må vi finne evt ett sted med slikt i inventaret :p Jeg fikk heller ikke til å snakke med alle, men jeg snakka iaff litt med en del folk. Syns det var bra gjort til å være "første gangen" xD Og neste gang, kan vi også kanskje finne ett sted med litt løsere/anti-stive priser. De aller fleste er enten elever med deltidsjobb og bil eller studenter uten studielån eller stipend (meg) xD

Men i helheten var det en suuuper kveld. Storkoste meg. Syns det var også kjempe bra gjort av ZeroMac å komme også :D Det var litt gøy. Jeg satt der og bare "øhh...hvem er han? O_o" :D

Koselige folk, er dere. Den skal dere ha for :D

Edit: Anira er enig og skal hilse og si at det var utrolig koselig ;)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Haha..kom så mange sinnsyke interne diskusjon.no-vitser på møtet. Lurer på hva de rundt oss trodde :wee:

"...nå begynner vel Jarmo å lure på hvor alle er i kveld" (mtp. tom SO)

"...vi tar'n under Samfunn senere" - Marley og Lord-Myrrah begynte å diskutere blitz-miljøet

..osv..

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Haha..kom så mange sinnsyke interne diskusjon.no-vitser på møtet. Lurer på hva de rundt oss trodde :wee:

"...nå begynner vel Jarmo å lure på hvor alle er i kveld" (mtp. tom SO)

"...vi tar'n under Samfunn senere" - Marley og Lord-Myrrah begynte å diskutere blitz-miljøet)

..osv..

7108887[/snapback]

Døh...nerder på tur, what can I say, eh?

Lenke til kommentar

Legger ut noen bilder;

Det ble sagt at det er greit at jeg tok et par bilder! Poster dem her.. PM meg hvis noen ikke ønsker at det blir lagt ut her, for da fjerner jeg dem!!

cimg0416fj2.th.jpgcimg0417lh5.th.jpgcimg0418yf5.th.jpg

Forresten veldig artig å poste i denne tråden nå.. Nå ser jeg de ekte ansiktenen deres foran meg.. :cool:

EDIT: SERIØST?!? Klarte jeg faen meg å bruke 800x600 -oppløsning... brukte kamera til jobb en gang, og da satte jeg ned oppløsningen.. :cry:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...