Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så ikke at du klagde Man skal da vel uansett ikke la sånne sjangser slippe? Søt jente fortjener kos, det er mitt øhm...noe jeg sa nå 7108748[/snapback] Haha, neida, helt i orden det, koselig med litt kos Fortell meg who's hot and who's not. 7108754[/snapback] *sende PM* Lord-Myrrah satte meg helt ut..haha..skikkelig tøff kar Hvor endte dere opp Julie? 7108755[/snapback] Haha, hans nødhyl i redsel for å ha misset noe da vi klappet var uforglemmelig :!: Vi gikk til Barbera elns? Var ikke der så lenge, vi dro da Marley stakk for å ta toget, sånn kvart på elleve. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var ofte folk gikk ut å røyka, så nå er jeg offisielt passiv røyker Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg liker å se på meg selv som en aktiv passiv røyker :!: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ahaaa. Jeg trodde alle gikk pga. Hylo, jeg :!:Morsomt å se hvordan folk så ut i virkeligheten. 7108742[/snapback] nei nei, vi dro ikke pga Hylo. Tvert i mot, syns jeg det var litt kjipt å dra. Men både jeg og Anira har skole i morgen, og vi må stå opp tidlig for å ta toget til oslo igjen. Jeg syns det var kjempehyggelig i kveld. Noe som kunne ha vært forbedret er kanskje ett rundt/ovalt bord? men da må vi finne evt ett sted med slikt i inventaret Jeg fikk heller ikke til å snakke med alle, men jeg snakka iaff litt med en del folk. Syns det var bra gjort til å være "første gangen" xD Og neste gang, kan vi også kanskje finne ett sted med litt løsere/anti-stive priser. De aller fleste er enten elever med deltidsjobb og bil eller studenter uten studielån eller stipend (meg) xD Men i helheten var det en suuuper kveld. Storkoste meg. Syns det var også kjempe bra gjort av ZeroMac å komme også Det var litt gøy. Jeg satt der og bare "øhh...hvem er han? O_o" Koselige folk, er dere. Den skal dere ha for Edit: Anira er enig og skal hilse og si at det var utrolig koselig Endret 19. oktober 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 T-bane billett: 20,- Burger med drikke: 186,- 2 pils: 108,- Lord-Myrrahs nødhyl i redsel for å ha misset noe da vi klappet: PRICELESS Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 T-bane billett: 20,-Burger med drikke: 186,- 2 pils: 108,- Lord-Myrrahs nødhyl i redsel for å ha misset noe da vi klappet: PRICELESS 7108798[/snapback] Det kommer vi aldri til å glemme Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, neida, helt i orden det, koselig med litt kos 7108776[/snapback] Når sjansen byr seg får du mer! Deilig å ta på Dessuten skal jeg se om jeg klarer å kile deg selv om du sier du ikke er kilen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 T-bane billett: 20,-Burger med drikke: 186,- 2 pils: 108,- Lord-Myrrahs nødhyl i redsel for å ha misset noe da vi klappet: PRICELESS 7108798[/snapback] Sant, så sant Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) dumt jeg ikke kom, men får prøve og komme neste gang. høres ut som dere hadde det morro (får ikke håpe jeg blir "outsider" siden jeg ikke kom første gang og møtte "alle"... ) Endret 19. oktober 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvem liker _ikke_ et svært troll med masse svarte krøller med STFU på brystet? Jeg gjør iallfall Julie? Skal vi to spise pommes frites sånn som Lars og jeg gjorde? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, neida, helt i orden det, koselig med litt kos 7108776[/snapback] Når sjansen byr seg får du mer! Deilig å ta på Dessuten skal jeg se om jeg klarer å kile deg selv om du sier du ikke er kilen 7108805[/snapback] En som fant en han likte ell? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Haha..kom så mange sinnsyke interne diskusjon.no-vitser på møtet. Lurer på hva de rundt oss trodde "...nå begynner vel Jarmo å lure på hvor alle er i kveld" (mtp. tom SO) "...vi tar'n under Samfunn senere" - Marley og Lord-Myrrah begynte å diskutere blitz-miljøet ..osv.. Endret 19. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha..kom så mange sinnsyke interne diskusjon.no-vitser på møtet. Lurer på hva de rundt oss trodde "...nå begynner vel Jarmo å lure på hvor alle er i kveld" (mtp. tom SO) "...vi tar'n under Samfunn senere" - Marley og Lord-Myrrah begynte å diskutere blitz-miljøet) ..osv.. 7108887[/snapback] Døh...nerder på tur, what can I say, eh? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Syns det var også kjempe bra gjort av ZeroMac å komme også Det var litt gøy. Jeg satt der og bare "øhh...hvem er han? O_o" Bortsett fra at ZeroMac ikke var der.. Men, koselig å møte dere! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Julie? Skal vi to spise pommes frites sånn som Lars og jeg gjorde? 7108868[/snapback] ...og det var hvordan? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Julie? Skal vi to spise pommes frites sånn som Lars og jeg gjorde? 7108868[/snapback] ...og det var hvordan? 7108935[/snapback] Rimjob inkludert pommes frites. Neida Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var kjempe koselig takker og bukker. Der kom jeg meg hjem iallefall.. Fant et tog til slutt Men burde vel si natta. Jobb i morgen frister lite. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 *snip* 7108959[/snapback] Ah, så det var sånn avataren din var ja. Men da har jeg sett deg før Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hehe, var utrolig morsomt å sette en kropp og personlighet til nick, koste meg veldig og er helt klart en event som må gjenntaes.. men natta Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Legger ut noen bilder; Det ble sagt at det er greit at jeg tok et par bilder! Poster dem her.. PM meg hvis noen ikke ønsker at det blir lagt ut her, for da fjerner jeg dem!! Forresten veldig artig å poste i denne tråden nå.. Nå ser jeg de ekte ansiktenen deres foran meg.. EDIT: SERIØST?!? Klarte jeg faen meg å bruke 800x600 -oppløsning... brukte kamera til jobb en gang, og da satte jeg ned oppløsningen.. Endret 19. oktober 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg