Gå til innhold

Ny driver til Ati X1600 med 128/512 ram

Jlmss

Anbefalte innlegg

Noen som har funnet nye drivere til Ati X1600 128/512 ram. har prøvd ati, men di lager ikke driver til denne versjonen av korte pga det er Acer som har levert det. Acer igjen har ikke oppdaterd denne drivern siden mars.

Noen som har andra alternativer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har funnet nye drivere til Ati X1600 128/512 ram. har prøvd ati, men di lager ikke driver til denne versjonen av korte pga  det er Acer som har levert det. Acer igjen har ikke oppdaterd denne drivern siden mars.

Noen som har andra alternativer? :)

7108624[/snapback]

Tror du har misforstått litt. selv om at Acer/Asus/Dell etc lager maskinene er det fortsatt Ati deler i maskinene og Ati drivere skal brukes.

Driverne finner du hos Ati:

https://support.ati.com/ics/support/default...ge&folderID=293

Eller:

Omegadrivers

Acer har ingen ting med Ati's drivere å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Noen produsenter av bærbare pcer krever at du bruker deres egne skjermkortdrivere. Jeg hadde Acer Aspire 5561WXMi en stund og kunne da ikke installere ATIs Mobility drivere, men fikk beskjed om å bruke Acer sine. Løsningen ble da Omegadrivers, da Acer ikke oppdaterer skjermkortdriverne sine særlig ofte.

Lenke til kommentar

Beklager lang tid for eg svare. er på jobb og valser opp å ned kysten:)

Men det ble som du sier, ati støtta ikke, og fikk beskjed å gå til acer og laste derfra, men som igjen ikke har oppdatert siden mars og ser vist ikke ut til å gjøre det heller med det første:)

Men takk for linken, skal prøve den så snart eg kommer meg heim til ordnete forhold..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...