amdorintel Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Trur jeg begynner og få problemer med mitt gamle epox hk og vil ha nytt...i samme slengen et med sli som også er bra og oveklokke på...helst med passiv kjøler,eventuelt om jeg kan montere den passive jeg ha fra før fra zalman:) Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) DFI LP NF4U-d herlig.. men husker ikke helt om det er støtte for sli men er ihvertfall 2 pci-e så vil tro det... bra å klokke på og... Endret 20. oktober 2006 av jokkeman Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vil annbefale ASUS A8N-SLI Premium. Kjempekort, som er overklokkingsvillig, passiv kjøling, SLI, god bundle til en god pris! Har dette selv, kjempefornøyd med dette, greide å få systemet på 2,8Ghz fra 2,4Ghz med meget uklokkings villig minne. Bundle'n er kjempegod, 8x SATA kabler, brakett til eSATA, 10xUSB2. Har ikke annet enn gode ord å si om dette kortet, annbefales på det varmeste! ~ Medion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå