Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Japp, etter 27 tror jeg ville være passende for de fleste. Da har man den 28, 29 og den 30. å møtes på. Eventuelt kan man også sette treffet til nyttårsaften om mange nok vil være med da. Men jeg satser på å få et par glass svært eksklusiv champagne av naboen. Fikk det forrige gang. Så man får nesten se det an. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Selv om nyttårsaften hade vert så jævlig heftig, så tror jeg 3/5 av oss ikke kan den dagen, grunnet lav alder og/eller har ikke mulighet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Pinnekjøtt Alt som gir meg påskudd til å spise pinnekjøtt en dag til i julen = god idé. Men stress å lage til mange da. 7154059[/snapback] Pinnekjøtt er jo en av de tingene som IKKE er stress å lage til mange. Det spiller ingen rolle hvor mange som skal ha, man bare hiver i flere pinner og koker flere poteter. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Listen to the chef! Lager pinnekjøtt du da darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 darkness : det skal kanskje påpekes at alt annet enn nudler føles som stress men får stefan hjelp så går det jo an å fikse litt mat. Leser man litt i bloggen hans skjønner man at det trengs og meg er det ikke mye hjelp i Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 tror det passer best den 27. for de fleste av oss Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan gjerne hjelpe til med å lage mat, men da må jeg i såfall ha med meg bistand. Jeg tør ikke være alene med steffy i tre timer før de andre kommer. "Dø!! Du fortjener ikke moderatortittelen, det var JEG som skulle hatt den!". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Knis. Jeg ser allerede overskriftene i BT dagen etterpå. Jeg og Petronius kan sikkert hjelpe litt til, så fort hun er ferdig med å hjelpe meg med kaken Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan gjerne hjelpe til med å lage mat, men da må jeg i såfall ha med meg bistand. Jeg tør ikke være alene med steffy i tre timer før de andre kommer. "Dø!! Du fortjener ikke moderatortittelen, det var JEG som skulle hatt den!". 7161445[/snapback] Jeg bryr meg ikke, men Fisker derimot.. Der har du en 13-åring som er ut etter hevn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan gjerne hjelpe til med å lage mat, men da må jeg i såfall ha med meg bistand. Jeg tør ikke være alene med steffy i tre timer før de andre kommer. "Dø!! Du fortjener ikke moderatortittelen, det var JEG som skulle hatt den!". 7161445[/snapback] Steffy er så liten at det holder å bruke tannpirkeren på han. Er en fordel å ikke ha sprit der også. Av hensyn til Steffy. Jeg kan ikke 25. eller 26. i hvert fall, såpass vet jeg. Men alle middagsinvitasjonene er ikke kommet enda. Men skal jeg komme så må det vel bli i julen, skal snart ut på de syv hav igjen så blir vanskelig i januar/februar. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg bryr meg ikke, men Fisker derimot.. Der har du en 13-åring som er ut etter hevn. 7161664[/snapback] You bet I am. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Knis. Jeg ser allerede overskriftene i BT dagen etterpå. Jeg og Petronius kan sikkert hjelpe litt til, så fort hun er ferdig med å hjelpe meg med kaken 7161500[/snapback] Jeg er i grunn litt spent på hva foreldrene til Steffy sier hvis vi kommer og invaderer huset og kjøkkenet deres Går ut i fra at Steffy bor hjemme fremdeles, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det går nok sikkert helt fint bare han slår på sjarmen. Så får vi bare være flinke til å rydde opp etter oss. Vi kunne selvsagt vært hos meg også, men det er ikke like koselig der. Et kollektiv der de seks andre romkameratene (forhåpentligvis) er reist hjem til jul er jo en del plass. Kanskje vi kan ha nachspiel der Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Neh, går nok bra. Vi bare tar på oss noe sånt som dette: Og så kan vi jo invitere denne karen: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Knis. Jeg ser allerede overskriftene i BT dagen etterpå. Jeg og Petronius kan sikkert hjelpe litt til, så fort hun er ferdig med å hjelpe meg med kaken 7161500[/snapback] Jeg er i grunn litt spent på hva foreldrene til Steffy sier hvis vi kommer og invaderer huset og kjøkkenet deres Går ut i fra at Steffy bor hjemme fremdeles, men jeg kan jo ta feil. 7162559[/snapback] Jeg klarer nok å få familien ut av huset en kveld, bare det er rent og pent til neste dag. Jeg foretrekker dog at vi har en backup-plan til mitt hus. Det hadde også vært greit å vite hvem og hvor mange som kommer. Blir det vors, blir det middag, snakker vi 10 stykker eller 40? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 det er vel rundt 15 vi har funnet ut nå. Tror jeg blir den yngste og den eneste som ikke kjenner noen der. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 det er vel rundt 15 vi har funnet ut nå. Tror jeg blir den yngste og den eneste som ikke kjenner noen der. 7162792[/snapback] Du blir ikke den yngste, jeg tror nok det blir meg. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Takk Gud (han som ikke finnes) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan kanskje være med, jeg bor 8-9 mil fra Bergen... Norheimsund er plassen hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg klarer nok å få familien ut av huset en kveld, bare det er rent og pent til neste dag. Jeg foretrekker dog at vi har en backup-plan til mitt hus. Det hadde også vært greit å vite hvem og hvor mange som kommer. Blir det vors, blir det middag, snakker vi 10 stykker eller 40? Rent og pent skal vi nok alltids få det Backup-plan er nok lurt. Håper på at det blir mer en vors, særlig siden det blir en del mindreårige der. Kommer det 40 stk så står ikke verden til påske. Har mine tvil om at det blir noe særlig fler enn 10 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå