Snorre Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) La oss håpe det kommer mange da. Slike arrangementer har en tendens til å få mye oppmerksomhet under planleggingen og alle sier at de skal komme. Så kommer kanskje halvparten når alt kommer til alt. 7151026[/snapback] Vel så lenge det kommer en seks stykker til sammen er det mer enn nok for meg. Da får man sjangsen til å prate litt ordentlig med folk, lære dem å kjene osv. BEdre med en seks til åtte stykker enn 20 stykker Og siden dette treffet er i julen tenkte jeg at jeg kanskje skulle piffe opp julestemningen litt med noen knasende gode berlinerkranser. Finnes ikke bedre julekaker enn de. ooooh Endret 25. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg bor bare en time fra Bergen, men er litt usikker på om jeg joiner... Får se... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 La oss håpe det kommer mange da. Slike arrangementer har en tendens til å få mye oppmerksomhet under planleggingen og alle sier at de skal komme. Så kommer kanskje halvparten når alt kommer til alt. 7151026[/snapback] Vel så lenge det kommer en seks stykker til sammen er det mer enn nok for meg. Da får man sjangsen til å prate litt ordentlig med folk, lære dem å kjene osv. BEdre med en seks til åtte stykker enn 20 stykker Og siden dette treffet er i julen tenkte jeg at jeg kanskje skulle piffe opp julestemningen litt med noen knasende gode berlinerkranser. Finnes ikke bedre julekaker enn de. ooooh 7151047[/snapback] Åååh, når du snakker om jul og mat, så får jeg så lyst på pinnekjøtt! Hvis det ikke er så mange som kommer, kan vi ikke lage pinnekjøtt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Pinnekjøtt Alt som gir meg påskudd til å spise pinnekjøtt en dag til i julen = god idé. Men stress å lage til mange da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg spiser ikke pinnekjøtt. Oo Jeg spiser egentlig mindre kjøtt enn gjennsomsnittet all over. Og pinnekjøtt smaker stygt Oo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kan kanskje snike med meg litt ribberester og en skvett akevitt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vi må finne ut en dato og hvor (adresse). P.S kjenne eg deg ZenCo? eg e frå Norheimsund og går i 10. klasse. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Sted: Steffyboy sine slektninger sitt hus? Dato: Mellom 26 og 31, når? Og pinnekjøtt er ingen dum ide, det er nemlig bare å finne ut hvem som har lyst på og ikke på forhånd. Så lager man til de som ønsker dette. Ikke noe problem i det. Personlig er jeg ikke så glad i pinnekjøtt. Det som er godt er svinekoteletter med hjemmelaget barnaise eller brunsaus på. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Pinnekjøtt, ribbe, svinekoteletter, it's all good! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 minner meg om 1. juledag middag; ribbe, lutefisk, svinekoteletter og pinnekjøtt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 En av de beste tingene jeg kan spise i julen er riskrem og berlinerkranser. Ingen jul blir komplett uten! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) En av de beste tingene jeg kan spise i julen er riskrem og berlinerkranser. Ingen jul blir komplett uten! 7157397[/snapback] Du glemte pappas karamellpudding. og mammas eggsalat. Endret 26. oktober 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Personlig så passer 27-30 best! Da får man 1 og 2 juledag hjemme, med familie. Og nyttårsaften. Men ellers så passer hele romjulen for meg i hvertfall! William Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenkte på det etter at jeg hadde postet det. Er jo mange som besøker familie både første og andre juledag. Men ja, alle dager mellom 27 og 31 passer for meg. Nyttårsaften kommer til å brukes til kamerater og andre morsomheter. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Morsomheter? Endret 26. oktober 2006 av Wackee Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hehe, regner med at du forsto den. For prøve å få kameraten min til å kjøpe seg Guitar Hero 2 om dette kommer til Norge før nyttår. Til 360 selvsagt. Hadde vært sinnsykt kult. Forrige nyttårsaften gikk med til Sing Star 80's. Var artig det og. Endret 26. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kanskje ikke så dum idè med å arrangere det på nyttårsaften. (Selvfølgelig blir det det, men tenk:) Guitar Hero Masse god mat Latteren sitter løst imens man diskuterer ulike forumhendelser Får seg gode venner med de samme interessene som en selv har Guitar Hero 2 (Her er sangene) Og raketter! (både IRL og på AC:WW) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, regner med at du forsto den. For prøve å få kameraten min til å kjøpe seg Guitar Hero 2 om dette kommer til Norge før nyttår. Til 360 selvsagt. Hadde vært sinnsykt kult. Forrige nyttårsaften gikk med til Sing Star 80's. Var artig det og. 7157790[/snapback] hahah, du og . Vi var en gjeng som drakk whisky, moltlikør og sang "i`m a barbie girl" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, hørtes kjekt ut. Jeg er litt mer fan av Gitar Hero, ikke at jeg har prøvd sistnevnte noe mye da. Litt "kulere" låter. Og å "spille" gitar er jo tøfft da. Man kan jo si at Gitar Hero er den perfekte luftgitar simulatoren. For veldig mange spiller luftgitar akkurat som man spillet Gitar Hero ^^ Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Etter 27 desember passer bra, kommer hjem fra nordsjøen den 27 og har fri 2 uker da. Ser også noen andre syntes det er best da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå