Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

La oss håpe det kommer mange da. Slike arrangementer har en tendens til å få mye oppmerksomhet under planleggingen og alle sier at de skal komme. Så kommer kanskje halvparten når alt kommer til alt.

7151026[/snapback]

Vel så lenge det kommer en seks stykker til sammen er det mer enn nok for meg. Da får man sjangsen til å prate litt ordentlig med folk, lære dem å kjene osv. BEdre med en seks til åtte stykker enn 20 stykker ;) Og siden dette treffet er i julen tenkte jeg at jeg kanskje skulle piffe opp julestemningen litt med noen knasende gode berlinerkranser. Finnes ikke bedre julekaker enn de. ooooh :love:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss håpe det kommer mange da. Slike arrangementer har en tendens til å få mye oppmerksomhet under planleggingen og alle sier at de skal komme. Så kommer kanskje halvparten når alt kommer til alt.

7151026[/snapback]

Vel så lenge det kommer en seks stykker til sammen er det mer enn nok for meg. Da får man sjangsen til å prate litt ordentlig med folk, lære dem å kjene osv. BEdre med en seks til åtte stykker enn 20 stykker ;) Og siden dette treffet er i julen tenkte jeg at jeg kanskje skulle piffe opp julestemningen litt med noen knasende gode berlinerkranser. Finnes ikke bedre julekaker enn de. ooooh :love:

7151047[/snapback]

Åååh, når du snakker om jul og mat, så får jeg så lyst på pinnekjøtt! Hvis det ikke er så mange som kommer, kan vi ikke lage pinnekjøtt da? :innocent::love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Pinnekjøtt :love: Alt som gir meg påskudd til å spise pinnekjøtt en dag til i julen = god idé. Men stress å lage til mange da.

Lenke til kommentar

Sted: Steffyboy sine slektninger sitt hus?

Dato: Mellom 26 og 31, når?

Og pinnekjøtt er ingen dum ide, det er nemlig bare å finne ut hvem som har lyst på og ikke på forhånd. Så lager man til de som ønsker dette. Ikke noe problem i det. Personlig er jeg ikke så glad i pinnekjøtt. Det som er godt er svinekoteletter med hjemmelaget barnaise eller brunsaus på.

Lenke til kommentar

Hehe, regner med at du forsto den. For prøve å få kameraten min til å kjøpe seg Guitar Hero 2 om dette kommer til Norge før nyttår. Til 360 selvsagt. Hadde vært sinnsykt kult.

Forrige nyttårsaften gikk med til Sing Star 80's. Var artig det og.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Hehe, regner med at du forsto den. For prøve å få kameraten min til å kjøpe seg Guitar Hero 2 om dette kommer til Norge før nyttår. Til 360 selvsagt. Hadde vært sinnsykt kult.

Forrige nyttårsaften gikk med til Sing Star 80's. Var artig det og.

7157790[/snapback]

hahah, du og :p .

Vi var en gjeng som drakk whisky, moltlikør og sang "i`m a barbie girl" :blush:

Lenke til kommentar

Haha, hørtes kjekt ut. Jeg er litt mer fan av Gitar Hero, ikke at jeg har prøvd sistnevnte noe mye da. Litt "kulere" låter. Og å "spille" gitar er jo tøfft da. Man kan jo si at Gitar Hero er den perfekte luftgitar simulatoren. For veldig mange spiller luftgitar akkurat som man spillet Gitar Hero ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...