Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Me 2! 15 år her!

Håper opplegget ikke vil bli lagt opp slik at vi reiser ut på bowling og så blir gjengen splittet pga at vi reiser til en plass der personer under 18(20) ikke kommer inn.

Alternativt viss vi kunne ha vert hjemme hos noen, kunne jo de som ville (helst 18+) inntatt alkohol samtidig som de som ikke er myndige kunne ha befunnet seg på samme plass.

William :)

Lenke til kommentar

Ang. 15åringer, så har ikke jeg planer om å sitte å se på skjenking av mindreårige. Det er helt greit for meg at mindreårige kommer, men så lenge de kommer "uten følge" (f.eks uten en kompis på over 18) så føler jeg meg delvis ansvarlig dersom det skulle skje noe med disse personene.

Går ut i fra at dette ikke kommer til å bli noe problem. Det er vel ikke fyllefest som er planen?

Lenke til kommentar
Fyllefest er ikke planen nei! :p

Kanskje de over 18 kunne ha bare drukket moderate mengder alkhol nettopp pga de umyndige. Og har de behov for mer, kunne de ha tatt nachspiel på en bar e.l senere, utenfor opplegget?

7147247[/snapback]

Jepp, tror det hadde vært lurt. Så ja, hvorfor ikke gjøre det slik. Eventuelt kunne man vente til de umyndige var gått sin vei så kunne vi over 18 være igjen å kose oss. ^^ Dersom Steffyboy har piano hos seg kan en full meg holde forestilling, med sangen In Other Words :p

Lenke til kommentar
Fyllefest er ikke planen nei! :p

Kanskje de over 18 kunne ha bare drukket moderate mengder alkhol nettopp pga de umyndige. Og har de behov for mer, kunne de ha tatt nachspiel på en bar e.l senere, utenfor opplegget?

7147247[/snapback]

Jepp, tror det hadde vært lurt. Så ja, hvorfor ikke gjøre det slik. Eventuelt kunne man vente til de umyndige var gått sin vei så kunne vi over 18 være igjen å kose oss. ^^ Dersom Steffyboy har piano hos seg kan en full meg holde forestilling, med sangen In Other Words :p

7147550[/snapback]

Det hørtest flott ut!

Så lenge hovudopplegget blir slik at de under 18 kan vera med!

Det er ikkje så kjekt for oss (18-) at å reise langt og bare få vera med på halvparten! :p Men blir det slik hadde det vert supert!

Lenke til kommentar
Jeg føler meg ganske sikker på at jeg kommer, så lenge det blir et godt planlagt arrengement, hvor det er mulig for "yngre" folk å komme. Og hvis Patrick og Frichassé kommer, så er det enda større sjanse for at jeg dukker opp.

7147820[/snapback]

Jeg kommer selvfølgelig, som nevnt tidligere i tråden.

Hvor bor Frichassè? Jeg var ikke klar over at han bodde i Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...