Snorre Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jepp. Høres bra ut indeed! Men noen forslag til annen takeaway-mat enn Pizza fra Peppes? Jeg vil helst at vi unngår Dolly Dimples da de ikke bruker ekte ost på sine pizzaer, men ostesubstitutt med palmefett i. Palmefett er vistnok ikke helt sundt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Beste pizzaen jeg har fått i Bergen er Pizzabakeriet (ikke Pizzabakeren!) på Nesttun. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 er det noen andre her under 18. som kommer? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 er det noen andre her under 18. som kommer? 7146318[/snapback] Muuuuligens... Selv er jeg 15. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Me 2! 15 år her! Håper opplegget ikke vil bli lagt opp slik at vi reiser ut på bowling og så blir gjengen splittet pga at vi reiser til en plass der personer under 18(20) ikke kommer inn. Alternativt viss vi kunne ha vert hjemme hos noen, kunne jo de som ville (helst 18+) inntatt alkohol samtidig som de som ikke er myndige kunne ha befunnet seg på samme plass. William Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har plass til en stor fest da? Er vel ikke så forferdelig aktuelt å ha den ute på denne tiden av året, spesielt her i Bergen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ang. 15åringer, så har ikke jeg planer om å sitte å se på skjenking av mindreårige. Det er helt greit for meg at mindreårige kommer, men så lenge de kommer "uten følge" (f.eks uten en kompis på over 18) så føler jeg meg delvis ansvarlig dersom det skulle skje noe med disse personene. Går ut i fra at dette ikke kommer til å bli noe problem. Det er vel ikke fyllefest som er planen? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Fyllefest er ikke planen nei! Kanskje de over 18 kunne ha bare drukket moderate mengder alkhol nettopp pga de umyndige. Og har de behov for mer, kunne de ha tatt nachspiel på en bar e.l senere, utenfor opplegget? William Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Fyllefest er ikke planen nei! Kanskje de over 18 kunne ha bare drukket moderate mengder alkhol nettopp pga de umyndige. Og har de behov for mer, kunne de ha tatt nachspiel på en bar e.l senere, utenfor opplegget? William 7147247[/snapback] Jepp, tror det hadde vært lurt. Så ja, hvorfor ikke gjøre det slik. Eventuelt kunne man vente til de umyndige var gått sin vei så kunne vi over 18 være igjen å kose oss. ^^ Dersom Steffyboy har piano hos seg kan en full meg holde forestilling, med sangen In Other Words Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Fyllefest er ikke planen nei! Kanskje de over 18 kunne ha bare drukket moderate mengder alkhol nettopp pga de umyndige. Og har de behov for mer, kunne de ha tatt nachspiel på en bar e.l senere, utenfor opplegget? William 7147247[/snapback] Jepp, tror det hadde vært lurt. Så ja, hvorfor ikke gjøre det slik. Eventuelt kunne man vente til de umyndige var gått sin vei så kunne vi over 18 være igjen å kose oss. ^^ Dersom Steffyboy har piano hos seg kan en full meg holde forestilling, med sangen In Other Words 7147550[/snapback] Det hørtest flott ut! Så lenge hovudopplegget blir slik at de under 18 kan vera med! Det er ikkje så kjekt for oss (18-) at å reise langt og bare få vera med på halvparten! Men blir det slik hadde det vert supert! William Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg føler meg ganske sikker på at jeg kommer, så lenge det blir et godt planlagt arrengement, hvor det er mulig for "yngre" folk å komme. Og hvis Patrick og Frichassé kommer, så er det enda større sjanse for at jeg dukker opp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Altså. Det er jo ingenting i veien med å ta seg en pils til maten, så lenge man tar det rolig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kommer nok til å bringe med meg en hvivin til maten. Ingen ting er som hvitvin til pizza Funnes knapt bedre! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvitvin til pizza faktisk Den var ny! Jeg tenker jeg satser på den gode gamle Colaen, jeg. Hvis jeg kan komme, that is. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg føler meg ganske sikker på at jeg kommer, så lenge det blir et godt planlagt arrengement, hvor det er mulig for "yngre" folk å komme. Og hvis Patrick og Frichassé kommer, så er det enda større sjanse for at jeg dukker opp. 7147820[/snapback] Jeg kommer selvfølgelig, som nevnt tidligere i tråden. Hvor bor Frichassè? Jeg var ikke klar over at han bodde i Bergen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvor bor Frichassè? Jeg var ikke klar over at han bodde i Bergen. 7148225[/snapback] Han bor ikke her, men kommer mest sannsynlig til Bergen til jul. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Han bor ikke her, men kommer mest sannsynlig til Bergen til jul. 7148254[/snapback] Vi får se, vi får se. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 JEg tror dette kan bli kjekt, jeg ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 JEg tror dette kan bli kjekt, jeg ^^ 7148543[/snapback] Det tror jeg og. Så snill som alle forumbrukere er må jo dette bli et bra treff! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 La oss håpe det kommer mange da. Slike arrangementer har en tendens til å få mye oppmerksomhet under planleggingen og alle sier at de skal komme. Så kommer kanskje halvparten når alt kommer til alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå