Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, vi har Harbour Café, Steakhousen, jeg kjenner til to gode sushirestauranter og selvfølgelig førstevalget; To Kokker

7133548[/snapback]

Tror Steffy hadde likt seg på TGI Fridays :wee: (innside prat, som kanskje ikke engang du tok)

7136416[/snapback]

Maten er såsomså, men de ansatte.. =D

7136462[/snapback]

Hoho, så du tok an. Konge!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Samme søster som det vanligvis er snakk om :)? Blir nysgjerrig her! Gjerne vors hos Stefan i hvertfall. Og Guitar Hero. Må se om skillsene hans er blitt så forbedret som jeg hører rykter om! Men blir ikke folk under 20 pælmet ut på TGI også etter hvert? Eller roter jeg bare nå?

Lenke til kommentar
Samme søster som det vanligvis er snakk om :)? Blir nysgjerrig her! Gjerne vors hos Stefan i hvertfall. Og Guitar Hero. Må se om skillsene hans er blitt så forbedret som jeg hører rykter om! Men blir ikke folk under 20 pælmet ut på TGI også etter hvert? Eller roter jeg bare nå?

7140033[/snapback]

Hmm. Tror det er servering etter kl 22. Mulig folk under en viss alder må ut da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Helt klart. Take-away sushi. Stefan betaler. Men ja, det kan jo fort bli mye billigere om vi først har et sted å betale. Er jo stress å lage mat til mange så take-away er jo veldig greit egentlig. Jeg kan lage kake, om noen tør å spise :p

Lenke til kommentar
Helt klart. Take-away sushi. Stefan betaler. Men ja, det kan jo fort bli mye billigere om vi først har et sted å betale. Er jo stress å lage mat til mange så take-away er jo veldig greit egentlig. Jeg kan lage kake, om noen tør å spise :p

7142368[/snapback]

Jeg smaker gjerne :dribble: Kake er absolutt digg. Jeg kan se om jeg orker å bake noe selv. Hadde jo vært artig med litt ferske kaker og boller eller noe. ^^ Hmmmm. Og takeaway høres bra og billig ut. Dette betyr jo såklart at man må finne et sted å være. Hvor bestiller vi fra da? Noe Pizza fra Peppes kanskje? En filmdeal + noen ekstra pizzaer kan jo være greit. La oss si en halv pizza hver? Så kan den som vil ha filmen etterpå betale en femtilapp mer enn oss andre så går det opp i opp? Men ja.

 

Fører opp Eplefe opp på listen etter eget ønske via PM.

 

Snorre :)

 

Edit: Noen flere som er veldig sikre på at de kan komme? Møtet blir mest sannsynlig lagt til jul en gang. Muligvis litt før eller senere. Vi tar det på gefühlen når tiden nærmer seg. Isåfall send meg en PM og jeg fører dere opp på den prominente überlisten!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å dra dit, men tror ikke det ville gå, egentlig. Ville ikke kostet så dyrt egentlig, men jeg måtte ha dratt fra faren min tre dager tidligere, og tilbrunget et halvt døgn på tog. Ville dessuten vært avhengig av en plass å bo, og at treffet var den 29. desember (eller kvelden den 28.). Så er vel i praksis lite aktuelt. Hadde vært superkoselig å få til, dog.

Lenke til kommentar
Helt klart. Take-away sushi. Stefan betaler. Men ja, det kan jo fort bli mye billigere om vi først har et sted å betale. Er jo stress å lage mat til mange så take-away er jo veldig greit egentlig. Jeg kan lage kake, om noen tør å spise :p

7142368[/snapback]

 

Dette vil jeg også være med på! I hvert fall visst kristin skal lage kake uten tilsyn! Det har man nemlig sett forsøk på før, ikke veldig vellykket! Beklager, Kristin men du må innrømme det! I dag er det bare to mnd til jul faktisk! :D Og jeg gleder meg som en liten unge til juleferie med mamma sin mat, pakker, Stefan og Kristin. Og ja, HW-vors hos stefan, jeg kjenner fler som har familier man trenger litt alkolholer i blodet for å tåle en hel jul..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...