Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg stiller opp visst datoen passer. Jobber offhsore med 2 - 2 turnus så det er 50% mulighet for å treffe eller bomme. Kjenner ikke til noen her fra Bergen og ei heller hvert så veldig aktiv å skrive her, men lese det gjør jeg. Bowling eller bading på vannkanten er jo også et alternativ som kan vuderes, etterfulgt med spising på Peppes Pizza på samme sted.

Lenke til kommentar
Mulig jeg stiller opp visst datoen passer. Jobber offhsore med 2 - 2 turnus så det er 50% mulighet for å treffe eller bomme. Kjenner ikke til noen her fra Bergen og ei heller hvert så veldig aktiv å skrive her, men lese det gjør jeg. Bowling eller bading på vannkanten er jo også et alternativ som kan vuderes, etterfulgt med spising på Peppes Pizza på samme sted.

7119795[/snapback]

Ingen dum ide. Er et stykke med buss ut om man ikke bor ute ved Vestkanten. Men det tror jeg alle overlever. Datoen er enda ikke helt bestemt. Men vi plasserer en dato der så mange som mulig kan komme!

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om slikt da? Jeg kjenner ikke en eneste bruker her på forumet. Jeg skal uansett være med!

 

Hele poenget med treffet er jo å bli kjent med nye folk man ikke har sett før. Med det fellestrekket at vi alle er forumere.

7119748[/snapback]

Ok, du har kanskje rett i det. Jeg er med :wee:

Lenke til kommentar

Aaaah. Flere interesserte. Hadde ikke hatt noe imot å starte kvelden hos Steffy. Men et sted å slutte hadde opplagt også vært bra ;)

 

Jeg ber igjen om sticky. Selv om det er en stund til er det greit å ha den i sitcky da den ganske fort faller bakover i sidene hvor folk ikke gidder å se. Jeg vil at så mange forumbrukere som mulig skal få sett tråden så de har en sjangse til å delta i planleggingen osv.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...