darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg blir 21 i desember. Så du kan få lov til å si at vi er på samme alder hvis du vil Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg blir 21 i desember. Så du kan få lov til å si at vi er på samme alder hvis du vil 7119699[/snapback] Hehe, jo takk. Ikke store forskjellene da. Bare to og et halvt år omtrent. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hm..kunne tenkt meg å være med på treff i Bergen om det er flere av de jeg "kjenner" som melder seg på Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hvem bryr seg om slikt da? Jeg kjenner ikke en eneste bruker her på forumet. Jeg skal uansett være med! Hele poenget med treffet er jo å bli kjent med nye folk man ikke har sett før. Med det fellestrekket at vi alle er forumere. Endret 21. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mulig jeg stiller opp visst datoen passer. Jobber offhsore med 2 - 2 turnus så det er 50% mulighet for å treffe eller bomme. Kjenner ikke til noen her fra Bergen og ei heller hvert så veldig aktiv å skrive her, men lese det gjør jeg. Bowling eller bading på vannkanten er jo også et alternativ som kan vuderes, etterfulgt med spising på Peppes Pizza på samme sted. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Mulig jeg stiller opp visst datoen passer. Jobber offhsore med 2 - 2 turnus så det er 50% mulighet for å treffe eller bomme. Kjenner ikke til noen her fra Bergen og ei heller hvert så veldig aktiv å skrive her, men lese det gjør jeg. Bowling eller bading på vannkanten er jo også et alternativ som kan vuderes, etterfulgt med spising på Peppes Pizza på samme sted. 7119795[/snapback] Ingen dum ide. Er et stykke med buss ut om man ikke bor ute ved Vestkanten. Men det tror jeg alle overlever. Datoen er enda ikke helt bestemt. Men vi plasserer en dato der så mange som mulig kan komme! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Kanskje sette tråden sticky? Slik at så mange som mulig får sett den? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvem bryr seg om slikt da? Jeg kjenner ikke en eneste bruker her på forumet. Jeg skal uansett være med! Hele poenget med treffet er jo å bli kjent med nye folk man ikke har sett før. Med det fellestrekket at vi alle er forumere. 7119748[/snapback] Ok, du har kanskje rett i det. Jeg er med Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Slik skal det låte! Jeg må innrømme at jeg er en smule nervøs selv, men helt gale kan det ikke gå! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Blir helt sikkert med dersom det ikke koliderer med noen Julebesøk eller denslags. Bor 10 minutt fra Stefan så hvis vi starter kvelden der er ikke det så dumt. edit: klarer sikkert å dra med meg Stakan også. Endret 22. oktober 2006 av Tiamin Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Treff i Bergen, hadde kanskje vært kult det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Aaaah. Flere interesserte. Hadde ikke hatt noe imot å starte kvelden hos Steffy. Men et sted å slutte hadde opplagt også vært bra Jeg ber igjen om sticky. Selv om det er en stund til er det greit å ha den i sitcky da den ganske fort faller bakover i sidene hvor folk ikke gidder å se. Jeg vil at så mange forumbrukere som mulig skal få sett tråden så de har en sjangse til å delta i planleggingen osv. Endret 22. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vi har ganske god tid dersom det blir til Julen, men planlegging skader jo ikke. Heller folk mot bytur eller Peppes/restaurant-besøk? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 En fest hadde gjort seg Eller en bytur. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fest eller Peppes, jeg er nok med på begge deler. Spørs vel litt hvor gammel folk er, kjipt om vi måtte nøyet oss med et lusent 18-års sted (er 23 selv ), Ovenpå eller Exodus er ikke akkurat fristende Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hørte snakk om at Dotten ikke kunne komme, siden kona planlegger å crashe julebord, med påfølgende fyllesyke, og han må passe ungene i hele julen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er litt redd for å komme nå, Darkness| kommer til å bitchslappe meg for tidenes bumpe-rekord. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Haha, det hadde jo vært morsomt Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Haha, det hadde jo vært morsomt 7129909[/snapback] Kan diskuteres, men 4,5år siden siste innlegg, og jeg bumper er jo ikke rent lite. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 4.5 ÅR? Respekt mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå