Snorre Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Indeed! Det var kjipt. De andre skulle blitt fullere enn meg så hadde ingen kunne køddet med hverandre ^^. Nei, det var en koselige tur helhetlig sett. Edit: Tror nok han ble rimelig forvirret da ja. :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 skal til portugal i morgen, noen som vet hva aldersgrensen for alkohol er der? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hva het hvitvinen din Snorre? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror jammen jeg slenger meg med neste gang^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror jammen jeg slenger meg med neste gang^^ 7592155[/snapback] Hahaha Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Du fyllasju. Haha,m ingen var så full som meg. Jeg var så full at jeg ble redd. Gikk meg jo vill noen få meter fra huset til Steffy. ^^ Spydde på fortauet utenfor noen folk. KAn sikkert noen bekrefte, 7589927[/snapback] Du spydde utenfor mitt hus, din slask! ^_^ Endret 28. desember 2006 av Jonnar Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skulle fått med meg dette treffet (selv om jeg ikke akkurat er av de mest aktive på forumet). Virker som det var en hyggelig stund. Snorre, hvilken lærer? Bomann? Noen som skal ut i dag forresten? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 God morgen godtfolk. Kjekt å treffe dere alle ja, selvom jeg ikke fikk så god kontakt med de aller fleste som jeg skulle ønske. Vi får ta å gjøre det en gang til senere, hva med en skikkelig grillfest? Meg og Stefan kapret forresten vinen din Snorre når du stakk, så ingenting gikk til spille der. =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 God morgen folkens! Artig å treffe dere alle sammen. Bare synd Kine og jeg måtte gå litt tidlig. Bildene jeg skulle ta glemte jeg helt bort, så det kommer ikke et eneste bilde herfra. Jeg satte også igjen ølen min til huseierene Så jeg håper de liker Corona. Ps. Dette må gjentas til sommeren da det er varmere. 7591295[/snapback] Du er offisielt kåret til treffets kjernekar! DU var veldig lett å hyggeli å prate med! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jaujau. Kjekt med treff, selv om jeg ble JÆVLIG dårlig på slutten. Kom tilbake til hotellet og hadde vel 40 i feber. Aldri følt meg så elendig før. Derfor var jeg litt kjip på treffet også, men det var hyggelig å treffe dere. Jonnar så helt annerledes ut enn jeg hadde trodd, og Steffyboy var jo ganske ålreit (overraskende nok). Rasch så ikke ut som den drittungen han har gitt inntrykk av at han kunne være, og DrThomas var veldig okay å snakke med. April virket kjempehyggelig, og resten husker jeg ikke hvem er Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Haha takk skal du ha darkness| ! Det der PM greiene er bare å glemme, var overtrøtt osv! Fikk ikke med meg at du ble sjuk jeg.. så bare at du lå på T-solberg osv. Men det var jo ikke bra at du ble dårlig da.. Endret 28. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Var derfor jeg lå der. Var helt kake. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Du spydde utenfor mitt hus, din slask! ^_^ 7592420[/snapback] Auuuda. Vel, får vel bare beklage. Og bra å høre at vinen ble drukket opp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Steffyboy var jo ganske ålreit (overraskende nok). 7593239[/snapback] Hah! =D Jeg gir da ikke inntrykk for annet, vel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei, det har jo aldri skjedd Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 skal til portugal i morgen, noen som vet hva aldersgrensen for alkohol er der? 7591546[/snapback] Den er nok så lav at du ikke kommer til å ha store problemene med å få kjøpt noe på egenhånd. Men sats på en flaske vin, og ikke to som Snorre. =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 En vinflaske er mer en nok for de aller fleste. To blir ofte i meste laget. Greit å vite Og forøvrig bør man ikke drikke både øl og vin på samme kveld da man blir heller dårlig av det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er man ikke alkoholvant så pleier en flaske vin gjøre en person ganske så godt susen i hodet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg drakk 3-4 øl og ble lettere beruset.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Vi trenger vel egentlig ikke denne tråden mer, så unstickyer den. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå