Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så glad jeg aldri la merke til Snorres taco da vi gikk til bussen! Men er man Helt med to flasker vin, så er man HELT. Synd det måtte gå utover kaffelyset til mammaen til Stefan. Vi får håpe hun ikke blir alt for sint ^^

Kvelden var koselig, selv for de av oss som kjente gårsdags bytur ennå, heldigvis skjønner jeg at jeg ikke var den eneste.

Det er merkelig hvordan oppmerksomheten fordeles i sånne settinger, jeg kan bare legge til at Stefan og Kristin pleier å få så mye oppmerksomhet! Dvs. vi pleier å være rimelig synlig alle tre, men jeg var som sagt ute i går! Ellers var alle sammen omtrent like søte som jeg trodde de kom til å være!

Jeg kunne valgt å se litt stygt på de som ikke fikk med seg navnet mitt, evt har glemt det, men det får gå for denne gangen. Nå ser jeg frem til treff-nyhetsbrev! Og jeg fikk verdens beste spørsmål på bussen hjem! Så si oss nå en gang for alle mr. tastypantz, "Er du bifil?" :op

Lenke til kommentar

Auch, den spyflekken var verre enn jeg trodde. :blush: Håper jeg ikke ble så alt for usjarmerende igår da. Aldri mer skal jeg drikke to flasker vin. Tror jeg skal holde meg borte fra flaska når jeg er på forumtreff. Og beklager for kaffelyset, var ingen intensjoner om å ødelegge det, men du vet. :roll:

Lenke til kommentar

God morgen folkens!

Artig å treffe dere alle sammen. Bare synd Kine og jeg måtte gå litt tidlig.

Bildene jeg skulle ta glemte jeg helt bort, så det kommer ikke et eneste bilde herfra.

Jeg satte også igjen ølen min til huseierene :p Så jeg håper de liker Corona.

Ps. Dette må gjentas til sommeren da det er varmere.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Alltid sjarmerende med berusete folk Snorre! :D Og det kaffelyset overlever vel, skal jo bare brennes uansett.

Det var veldig hyggelig å møte folk her, var et par som var litt annerledes enn jeg hadde forestilt meg :p Litt synd at jeg må jobbe idag, ellers hadde jeg gjerne drukket mer og gjerne blitt med en tur på byen om noen andre ville. Er ikke greit å ikke være student lengre :(

Men vi må gjøre dette igjen, og da få med Dotten også! Han har jeg lyst å møte :p Og neste gang skal alle være så full som Snorre var igår!

Lenke til kommentar

Var kjekt å treffe alle sammen, selvom jeg ikke var den mest pratsomme var det kjekt å treffe nye mennsker og få høre gode historier :D Synd at jeg tok turen litt tidlig på kvelden, men det var gjerne like greit, kom nettopp hjem :w00t: Pen spyflekk Snorre, men to flakser med vin, trodde du skulle dele jeg :tease:

Lenke til kommentar

Alle andre sippet jo på sin egen drikke. Dessuten tilbydde jeg siste fjerdedel av andre flaske, men ingen ville vel ha da heller. Usj. Føler meg heller dårlig nå.

Edit: Det var hyggelig å treffe alle sammen. Se ansiktene bak nickene. Forøvrig så du mye finere/penere/hvanåenn ut i egen person iforhold til på bildene jeg har sett på RPP April. :) Så nå vet dere det. Det samme gjelder vel for Stefan :tease: Denne typen sammenkomst må gjentas og neste gang bringer jeg ikke med meg mer en maks en halvliter.

Lenke til kommentar

Hahaha, genialt. Nei klarte meg med det jeg hadde, tror ikke alkoholen hadde hatt noe innvirkning på prate egenskapene mine anyways. Fyllasjuk, sjenert og litt ukjent for de fleste gjorde det til en litt merkelig situasjon, men jeg syntest det var veldig koselig fordi om.

Gå ned/opp/inn på kjøkkenet og lag deg en god frokost, drikk masse vann og tilbring dagen i sengen eller sofaen. Det er mitt beste tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Jo, kan virke som en god ide. Var vel det jeg gjorde forrige gang jeg var fyllesjuk. Forøvrig tenkte jeg å ta meg en løpetur, men vetikke helt hvor god formen er. Kommer seg vel utover dagen.

Edit: Var vel heller ingen som spurte om de kunne få vin av meg. Faen, noen skulle ha stoppet meg i det jeg gikk for å hente vin nummer to! :p

Lenke til kommentar

Isj.... Løpe, jogge og alt sånt tull er IKKE bra. Da rister du all djevelskapen som er igjen som ikke kom opp i går! Kom meg nettopp av bussen, gikk og trasket rundt i byn en liten stund, var nok til at jeg ble litt svimmel i toppetasjen.

Takk for de skjønne ordene foresten, Snorre :blush:

Lenke til kommentar

Fine historien :D Men jeg håper at noe lignende til det i går kan skje igjen en eller annen gang, veldig koselig å komme seg ut å treffe nye folk å gjøre noe litt annderledes, virker jo som folk er positiv til det.

Men jeg skal legge meg nå, har hatt tilsammen 2 timer søvn i natt, så må stjele dem tilbake :thumbup:

God natt!

Lenke til kommentar

Bare hyggelig. :) Nei, da blir det ingen løping før i kveld, om jeg da får med meg en kamerat. Jeg brant forøvrig inne med en god historie jeg hadde lyst til å fortelle på festen, men begynte å stokke litt på ord og setningsoppbyggning etter en og en halv vin, så tenkte at det var beste å la være. Kan forøvrig fortelle den nå.

Det har seg slik at tyskklassen jeg gikk i og historieklassen på trinnet over var på studietur til Tyskland ifjor. Jeg gikk da på VK1 og var etter sigende 17 år gammel. På denne studieturen gjaldt skolereglemanget ettersom vi var i Tyskland representert som Bergen Handelsgymnasium. Altså all djevelskap vi måtte finne på ville blitt skrevet opp på "rullebladet" til BHG.

Uansett, en av de mange herlige tingene som står i skolereglemanget er jo at deter forbudt å konsumere alkohol i skoletiden. Vel, jeg hadde andre planer. Jeg fant jo fort ut at prisnivået i Tyskland, nærmere sagt Berlin var særdeles hyggelig. Man fikk halvlitere på byen til alt fra en euro (6 kroner) og oppover. I butikkene fant man hvitvin til samme pris. Ikke dårlig.

Nuvel. Så gikk det nå slik at siste dagen hadde jeg en del penger igjen som skulle brukes. Noe av det gikk på fine vinyler i kasnkje Europas fineste paltebutikk. Nok om den saken. Så kvelden starter med to halvlitere på en kebabsjappe nært hotellet. De ahr nydelige kebaber, men jeg var smart nok til ikke å fortære en kebab der da jeg ikke ville ha trøbbel på flyet dagen etterpå. Så jeg drakk opp mine to halvlitere i godt selskap av mine to venner som også jo drakk noen øl. Etterpå dro vi videre til en restaurant. Her hadde de også ganske god øl, enda to halvlitere.

På restauranten hadde de nydelig wienerschnitzel som jeg ikke aner hva er annet enn at det er noe kjøttgreier. Fortærer måltidet og spiller dart på en slik elektronisk dart-blink. Greit nok. Så drar jeg tilbake på hotellet med mine hyggelige venner. Egentlig er ikke dette et hotell, men et hostell hvor man ikke får lov til å ta med alkohol. Det er felles dusj/toallet i alle etasjer ettersom man ikke har slikt på rommene. Vinen blir drukket opp jeg føler meg rimelig groggy. Må på do og må gå en etasje ned for å komme til toalett-arealet for gutter (annenhver etasje for gutter og jenter).

Så skjer det værste av det værste, jeg kommer sjanglende ned trappen synlig beruset og opp kommer min tysklærer. Jeg tenker stille;"Faen nå har jeg gjort det". Hun, en dame i sine 70-år, hilser og jeg hilser tilbake. Ingen synlige tegn på at jeg ble avslørt. *Phew*. Senere returnerer jeg til rommet og mer husker jeg ikke.

Morgenen etter våkner jeg opp med hodepine en ræva smak i munnen, spylukt over hele meg. Det faller noe rart drit ut av håret mitt som virket som sukker av typen man finner i søtsaker. Føler meg ganske jævlig. Finner ut at mine gode "venner" har tømt parmesanost i håret mitt som jeg har ligget i hele natten. Kjempegøy! Videre har deler av parmesanen forvillet seg inn i kjeften derav den dårlige smaken. Også spystanken stammer fra denne illeluktende osten.

Jeg går straks ned og dusjer. Vasker gjennom håret med sjampo hele tre ganger. Jauda. Så når håret er tørket med håndkle og alt det der spør plutselig en tysk mann meg (sikkert en lærer eller studiefyr av noe slag), "Was hat mit deiner Haare geschah?". (Hva har skjedd med håret ditt?) Mitt svar, "Øøøøøh. Nei, noen kamerater helte parmesan i det mens jeg sov, var litt vekke).

Flyturen hjem generelt sett jævlig, damen ved siden av meg liker tydeligvis ikke den svake dunsten av parmesan/spy, og jeg sitter og tygger tyggis som en gal. (Be gone taste of parmesan!). Det hele ender rimelig bra, jeg kommer hjem, kan surfe forum og får dusjet et par ganger til.

Snorre :)

Edit: Litt lang historie, med noe unødvendig informasjon, men får gå. Rablet ned historien veldig fort. Tror kanskje noen kamerater har bilde av meg mens jeg ligger der sovende bedrukken med sjokoladepapir på fjeset mitt (ja de hadde det vist morsomt).

Edit 2: Hvem tok bilder og få de opp!

Lenke til kommentar

Haha, litt surt å stinke parmesan på flyet kan jeg tenke meg! Men tror du skal være glad for at de ikke fant på noe verre med deg, virket som om du sov ganske tungt :p

Edit: Husker en kamerat av meg var på hyttetur med noen andre kamerater. Han ble *litt* full, og sovnet i sengen oppi 2. etasje. Han sov så tungt at han ikke merket at noen dro han ned trappen til 1. etasje, etter beina! Og dette var en veeeldig bratt trapp, av den typen man finner i gamle, trange bergenshus.

Deretter dro de han ut i snøen og la han til å sove (i en sovepose da, kunne jo ikke drepe fyren) under et grantre. Tror du han var forvirret da han våknet? :p

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...