Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Forhåpentligvis aldri.. jeg så helt for jævlig ut! Men jeg tok rundt snorre! ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ok, men Snorre og du gjorde vel mer enn kun å drikke håper jeg? Litt smalltalk? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Snakket desverre ikke så mye. Brente inne med en god historie fra e klassetur i Tyskland. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 og du delte den ikke fordi? Tacoen var forresten veldig god! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 og du delte den ikke fordi?Tacoen var forresten veldig god! 7590049[/snapback] Jeg vet ikke. Steffyen snakket for mye og jeg fant aldri det riktige tidspunkt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ark, litt synd jeg gikk glipp av det her, men ble damebesøk på meg plutselig som ikke alltid er like lett og si nei til. Når endte kvelden? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Ark, litt synd jeg gikk glipp av det her, men ble damebesøk på meg plutselig som ikke alltid er like lett og si nei til. Når endte kvelden? 7590058[/snapback] 12-tiden tror jeg. Når den egentlig endte må du nesten spørre noen andre om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 De siste gikk rundt 12 ja, det kan jeg bekrefte Jeg, TLZ, Eplefe og Petronius tok bussen hjem og vi var vel stort sett de siste forumtøsene igjen ja... Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ja, ble ikke akkurat som eg hadde trodd, men kjekt var det! Trøtt som eg var og ustelt hår. Ville egentlig ha luen på så lenge som mulig... No er det rett til køys og op igjen tidlig for å stå på snowboard. Gøyt å treffe folket fra Bergen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen søte jenter der forresten? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Smårips er jo en sikker vinner! ^^ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kan tenkte meg det ja... Hvor mange jenter var det der i alt? Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Smårips er jo en sikker vinner! ^^ 7590206[/snapback] Jeg vet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Err.. 4-5? darkness, Smårips, Elefe, ei annen , men hun er jeg ikke helt sikker på nicket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jenter; Meg, Darkness, Eplefe, Petronius og April (?) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Som strategispilleren får vel jeg også legge ut et et, eller la oss si to bilder av meg selv som en trøst for at jeg ikke kunne komme i dag. Stiller opp neste gang garantert! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Steffypants reporting for duty. Det ble en bra kveld. Meg, Tiamin og Erik sitter her og spiller Guitar Hero 2 etter litt rydding. Det var forresten noen som glemte litt saker fra apoteket, som det er bare å hente. Send PM, jeg skal ikke nevne verken produkt eller hvem det var (da jeg ikke vet). Tusen takk for et kjempekoselig besøk, forresten. Tusen takk til Kine/darkness som tok seg av det meste i kjøkkenet, sammen med meg og noen andre gutter som ikke var helt stabile (men agurkene ble ganske fine). Håper vi får gjentatt dette igjen! Og takk for all drikken dere glemte igjen på altanen min, det blir fest imorgen =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Lot drikken min stå igjen der til deg steffy! 3 tuborg, en flaske urge og 1.5 l fanta. Alle skrøt sånn av agurken haha! Men kul det var du steffy! Hadde vært bra å møtt deg igjen en dag! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tuborgen og Urgen forsvant ganske rascht (hoho, ordspill). Det var hyggelig å møte deg også, har ikke lagt spesielt merke til deg før men med Datasmurf-avatar og gode erfaringer så blir det nok litt mer fremover. Det er bare å sende PM/melding hvis du har en fezt en dag^^ Agurken var knallgod, skikkelig knallskjæring på gang! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Edit: Sikket noen som så spyflekken oppi veien.,. 7589956[/snapback] Kan ikke nekte for at vi dro opp for å finne den. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå