Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake fra treffet. jeg får skrive litt om hva som skjedde da

kl18.00 hvar alle der. vi dro til rimi i sentrup på andre siden av gata til en pub... alle gav 100 kr til SteffyBoy og vi kjøpte taco og Cola. Nesten alle kjøpte noe øl utenom meg, jeg kjøpte 1.5l Cola (er ikke gammel nok for øl :realmad: )

etter en stud tok vi bussen til steffy. vi måtte gå et stykke ned til huset hans, men det var ikke for langt.

noen tok til å lage mat mens vi andre satte oss ned å snakket om ting vi hadde gjort når vi var små.

etter å ha snakket lenge og hørt på musikk satt vi oss ned for å spise Taco. Det gikk greit, men det var bare jeg og Orresnei som spiste ananas :grin:

vi satt os igjen ned i sofaen og da begynte Steffy å lange ut om fulle folk mm. kl 2145 ble jeg hentet fordi min mor hentet meg samtidig som hun hentet min far på jobben.

etter dette treffet har jeg fått et ganske godt intrykk av forumbrukerene her...

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg "lovet" flere ganger å komme beklager jeg min ikke-tilstedeværelse, dette på grunn av enkelte komplikasjoner. Om det er noe å beklage derimot vet jeg ikke, mitt selskap var sikkert ikke savnet :wee:

Jeg velger å poste et bilde av meg selv som en beklagelse (rar måte å be om "unnskyldning" på kanskje, men) da har dere et bilde på meg også etter dette treffet, dessuten er det jo en god del som har sett meg før som er fra dette forumet. Jeg tar meg ikke godt ut på bilder og enda mindre i virkerligheten, men for å ikke ødelegge inntrykket dere har av meg helt så nøy dere med thumbnailen til bildet, takk ^^ . Bildet er dessuten gedigent (fikk speilreflekskamera med 4GB minne til julen så...)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det glemte jeg å nevne, jeg er 16 og et halvt, selv om det ikke ser slik ut.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Siden jeg "lovet" flere ganger å komme beklager jeg min ikke-tilstedeværelse, dette på grunn av enkelte komplikasjoner. Om det er noe å beklage derimot vet jeg ikke, mitt selskap var sikkert ikke savnet :wee:

Jeg velger å poste et bilde av meg selv som en beklagelse (rar måte å be om "unnskyldning" på kanskje, men) da har dere et bilde på meg også etter dette treffet, dessuten er det jo en god del som har sett meg før som er fra dette forumet. Jeg tar meg ikke godt ut på bilder og enda mindre i virkerligheten, men for å ikke ødelegge inntrykket dere har av meg helt så nøy dere med thumbnailen til bildet, takk ^^ .

7589483[/snapback]

LoL. Prøv å smile litt ivertfall da.

Lenke til kommentar
Er det enda folk hos deg steffy? Det var jo hyggelig å treffe folket da, selv om jeg var fyllasjuk og litt for sjenert, men steffy pratet jo hele tiden! :D Men kul er du! hehe

7589865[/snapback]

Du fyllasju. Haha,m ingen var så full som meg. Jeg var så full at jeg ble redd. Gikk meg jo vill noen få meter fra huset til Steffy. ^^ Spydde på fortauet utenfor noen folk. KAn sikkert noen bekrefte,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Takk for et superkoselig treff folkens :wee: om dere syns at jeg og SteffyPantz ble litt attentionwhores var det bare for å unngå litt pinlig stillhet. Dere får ha oss unnskyldt :)

Og JA man kan bekrefte at Orresnei var på tur ganske langt ned i flasken ;) Ble det leven hjemme :)?

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Bah og med en gang må folk begynne å le når jeg poster bilde. Smile? Jeg "kan ikke" smile og om jeg hadde smilt skikkelig hadde det sett skrekkelig ut på grunn av regulering.

7589582[/snapback]

Jeg ler ikke, bare han teitingen som ler. Søt du er :)

7589593[/snapback]

Alle skal si at jeg er så søt, kan godt hende, men jeg er liten og på min alder skal man se sterke og barske ut :p Vel, jeg slipper hvertfall inn med barnebillet de fleste steder. ;)

Er det enda folk hos deg steffy? Det var jo hyggelig å treffe folket da, selv om jeg var fyllasjuk og litt for sjenert, men steffy pratet jo hele tiden! :D Men kul er du! hehe

7589865[/snapback]

Snakketøyet til Stefan er det ikke noe i veien med nei, har selv vært i hans nærvær, dog tror jeg ikke at han har snakket på sitt "beste" når jeg har møtt han.

Snorre sier:

Hei

Snorre sier:

Htt at ejg drkk meg full eller

Preben | TSP sier:

Htt?

Snorre sier:

hØRT

Snorre sier:

Faen så full jeg drakk meg

Preben | TSP sier:

ok

Snorre sier:

Sikkert usjarmerende full

Snorre sier:

^^

Now, tell the stories!

Lenke til kommentar
Takk for et superkoselig treff folkens :wee: om dere syns at jeg og SteffyPantz ble litt attentionwhores var det bare for å unngå litt pinlig stillhet. Dere får ha oss unnskyldt :)

Og JA man kan bekrefte at Orresnei var på tur ganske langt ned i flasken ;) Ble det leven hjemme :)?

7589928[/snapback]

Min mor var gaske fporståelsesfll. Aldri mer sa jeg på veien hjem i bilen Å^^

Edit: Sikket noen som så spyflekken oppi veien.,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...