Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Da er jeg tilbake fra treffet. jeg får skrive litt om hva som skjedde da kl18.00 hvar alle der. vi dro til rimi i sentrup på andre siden av gata til en pub... alle gav 100 kr til SteffyBoy og vi kjøpte taco og Cola. Nesten alle kjøpte noe øl utenom meg, jeg kjøpte 1.5l Cola (er ikke gammel nok for øl ) etter en stud tok vi bussen til steffy. vi måtte gå et stykke ned til huset hans, men det var ikke for langt. noen tok til å lage mat mens vi andre satte oss ned å snakket om ting vi hadde gjort når vi var små. etter å ha snakket lenge og hørt på musikk satt vi oss ned for å spise Taco. Det gikk greit, men det var bare jeg og Orresnei som spiste ananas vi satt os igjen ned i sofaen og da begynte Steffy å lange ut om fulle folk mm. kl 2145 ble jeg hentet fordi min mor hentet meg samtidig som hun hentet min far på jobben. etter dette treffet har jeg fått et ganske godt intrykk av forumbrukerene her... Endret 28. desember 2006 av DukeCoke Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 etter dette treffet har jeg fått et ganske godt intrykk av noen, mens jeg har fått et litt dårligere inntrykk av en viss EmO person her... 7589320[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Siden jeg "lovet" flere ganger å komme beklager jeg min ikke-tilstedeværelse, dette på grunn av enkelte komplikasjoner. Om det er noe å beklage derimot vet jeg ikke, mitt selskap var sikkert ikke savnet Jeg velger å poste et bilde av meg selv som en beklagelse (rar måte å be om "unnskyldning" på kanskje, men) da har dere et bilde på meg også etter dette treffet, dessuten er det jo en god del som har sett meg før som er fra dette forumet. Jeg tar meg ikke godt ut på bilder og enda mindre i virkerligheten, men for å ikke ødelegge inntrykket dere har av meg helt så nøy dere med thumbnailen til bildet, takk ^^ . Bildet er dessuten gedigent (fikk speilreflekskamera med 4GB minne til julen så...) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det glemte jeg å nevne, jeg er 16 og et halvt, selv om det ikke ser slik ut. Endret 19. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Siden jeg "lovet" flere ganger å komme beklager jeg min ikke-tilstedeværelse, dette på grunn av enkelte komplikasjoner. Om det er noe å beklage derimot vet jeg ikke, mitt selskap var sikkert ikke savnet Jeg velger å poste et bilde av meg selv som en beklagelse (rar måte å be om "unnskyldning" på kanskje, men) da har dere et bilde på meg også etter dette treffet, dessuten er det jo en god del som har sett meg før som er fra dette forumet. Jeg tar meg ikke godt ut på bilder og enda mindre i virkerligheten, men for å ikke ødelegge inntrykket dere har av meg helt så nøy dere med thumbnailen til bildet, takk ^^ . 7589483[/snapback] LoL. Prøv å smile litt ivertfall da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Bah og med en gang må folk begynne å le når jeg poster bilde. Smile? Jeg "kan ikke" smile og om jeg hadde smilt skikkelig hadde det sett skrekkelig ut på grunn av regulering. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Bah og med en gang må folk begynne å le når jeg poster bilde. Smile? Jeg "kan ikke" smile og om jeg hadde smilt skikkelig hadde det sett skrekkelig ut på grunn av regulering. 7589582[/snapback] Jeg ler ikke, bare han teitingen som ler. Søt du er Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Hvem gikk på byn da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Treff er gøy. Hilsen tastypantz, silje og kristin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Er det enda folk hos deg steffy? Det var jo hyggelig å treffe folket da, selv om jeg var fyllasjuk og litt for sjenert, men steffy pratet jo hele tiden! Men kul er du! hehe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Er det enda folk hos deg steffy? Det var jo hyggelig å treffe folket da, selv om jeg var fyllasjuk og litt for sjenert, men steffy pratet jo hele tiden! Men kul er du! hehe 7589865[/snapback] Du fyllasju. Haha,m ingen var så full som meg. Jeg var så full at jeg ble redd. Gikk meg jo vill noen få meter fra huset til Steffy. ^^ Spydde på fortauet utenfor noen folk. KAn sikkert noen bekrefte, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Takk for et superkoselig treff folkens om dere syns at jeg og SteffyPantz ble litt attentionwhores var det bare for å unngå litt pinlig stillhet. Dere får ha oss unnskyldt Og JA man kan bekrefte at Orresnei var på tur ganske langt ned i flasken Ble det leven hjemme ? Endret 27. desember 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Dere var egentlig ikke noe annet enn en redning! Mye morsomt prat fra dere, så det gjorde pent lite. Men som sagt så skjemmes jeg litt.. Jeg er til normalt VELDIG lite sjenert, men det kicka litt inn her.. Snorre: Ja du så lettere bedugget ut der oppe i veien! ^^ Endret 27. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Bah og med en gang må folk begynne å le når jeg poster bilde. Smile? Jeg "kan ikke" smile og om jeg hadde smilt skikkelig hadde det sett skrekkelig ut på grunn av regulering. 7589582[/snapback] Jeg ler ikke, bare han teitingen som ler. Søt du er 7589593[/snapback] Alle skal si at jeg er så søt, kan godt hende, men jeg er liten og på min alder skal man se sterke og barske ut Vel, jeg slipper hvertfall inn med barnebillet de fleste steder. Er det enda folk hos deg steffy? Det var jo hyggelig å treffe folket da, selv om jeg var fyllasjuk og litt for sjenert, men steffy pratet jo hele tiden! Men kul er du! hehe 7589865[/snapback] Snakketøyet til Stefan er det ikke noe i veien med nei, har selv vært i hans nærvær, dog tror jeg ikke at han har snakket på sitt "beste" når jeg har møtt han. Snorre sier:Hei Snorre sier: Htt at ejg drkk meg full eller Preben | TSP sier: Htt? Snorre sier: hØRT Snorre sier: Faen så full jeg drakk meg Preben | TSP sier: ok Snorre sier: Sikkert usjarmerende full Snorre sier: ^^ Now, tell the stories! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Takk for et superkoselig treff folkens om dere syns at jeg og SteffyPantz ble litt attentionwhores var det bare for å unngå litt pinlig stillhet. Dere får ha oss unnskyldt Og JA man kan bekrefte at Orresnei var på tur ganske langt ned i flasken Ble det leven hjemme ? 7589928[/snapback] Min mor var gaske fporståelsesfll. Aldri mer sa jeg på veien hjem i bilen Å^^ Edit: Sikket noen som så spyflekken oppi veien.,. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 TSP: Han satt bare der med hvitvinen å drakk han.. Litt sånn som jeg, bare at jeg satt med tuborg! ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Djeez, hvor er det blitt av den sosiale Snorre som jeg ikke kjenner og hva er det blitt av Rasch som tidligere har mast på at jeg må møte folk? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Det var hyggeig å møte alle sammen. Dere var virkelig hyggelige folk ja. Må nesten gjenta dette her - fulll Orresnei ^^ Edit: "-" = minus bare slik at dere forstår det.- Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Djeez, hvor er det blitt av den sosiale Snorre som jeg ikke kjenner og hva er det blitt av Rasch som tidligere har mast på at jeg må møte folk? 7589995[/snapback] Håhåhå, jeg er ikke asosial av meg om det er det du tror! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Når kommer bildene da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Når kommer bildene da? 7590017[/snapback] Det ble ikke så mange bilder håper jeg.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå