Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg kan stå der å løpe i ring, så bare kommer dere bort til meg! 7586571[/snapback] Hahahahahahaha. Kanskje noen stiller seg frivillig til å lage et slikt møteskilt som man ahr på flyplasser ol. :!: Neida, tror ikke det blir så vanskelig. Bare se etter karen på bildet under, ja det er meg. Til opplysning kommer jeg ikke inført hatten, men dere vil kunne kjenne meg igjen på brillene. Snorre Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk enttopp en telefon av noen sine foreldre. Hørtes ut som en litt småbekymret mor. Prøvde så godt jeg kunne å svare for meg. Men væææ, det der var jeg ikke forberedt på. Vel, gleder meg stort allerede. 7586564[/snapback] det var min mor Hun skal komme til den blå steinen for å se hvem som kommer, så vær forberedt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg skal gi henne en klem! Neida, bare fint at din mor bryr seg da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Da får hun se hvilke hyggelige mennesker som kommer. Jeg greide ikke helt å forstå hva hun sa når jeg snakket med henne. Det gikk mye i "hmmmmmm", "Hææææææææ" ol. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Da får hun se hvilke hyggelige mennesker som kommer. Jeg greide ikke helt å forstå hva hun sa når jeg snakket med henne. Det gikk mye i "hmmmmmm", "Hææææææææ" ol. 7586748[/snapback] hun er fra Brasil, så hun er ikke så god i Norsk... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Det forklarer en hel del. Jeg som trodde mine ører streiket meg som vanlig. Er noen ganger jeg rett og slett ikke greier å oppfatte hva folk sier til meg. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ikke bekymr deg for meg... jeg snakker flytende vestlandsk, bergensk og Østlandsk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, godt godt. Skal forøvrig nevnes at jeg ikke snakker noen flytende dialekt. For min del går det i en blanding mellom østlandsk og vestlandsk. Sånn går det når man flytter fra Oslo til Bergen etter fire år. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg bodde ved kvamskogen (Norheimsund) for 2 år siden, nå bor jeg ved Gardermoen... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Finnmarking jeg, så dette kan bli intressant! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 skal nok lære meg norlandsk også (eller hva dere snakker der oppe...) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hmmm, ekte bergenser og greier. Jeg er ikke ekte noen ting jeg Ikke er jeg ordentlig østlending, ikke bergenser heller. Det er urettferdig. Skulle bodd i Bergen fra første stund av! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Da går jeg straks! Skal få skrevet ned mobilnummer til de jeg har fått av på en lapp. Da drar jeg tenker jeg, så herifra er jeg kun å få tak i via mobil. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ok, drar jeg også nå Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Houston we have a problem! "Nei, du kan ikke det, ikke dra til noen du knapt har møtt på mørkeste tid av døgnet, husj, gjør det en lys dag!" Herregud, besteforeldre er da meg rare, joda, de bryr seg og alt det der, men de er jo skeptisk til alt mulig, hallo, blir jeg kidnappet, så blir jeg kidnappet ingenting å gjøre med det liksom. Djeez. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Da begynner Kine og jeg å bevege oss mot denne mystisk blå steinen alle snakker om. PS. Vi er utstyrt med kamera for å dokumentere denne kvelden. Alle bør ta med seg smilene sine før de går hjemmefra. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Gleder meg å se bilder fra treffet. Hiv de ut her så fort som mulig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 faen.. jeg kjørte jo forbi loddefjord for en liten time siden, pokker!! Skulle ønske jeg kunne være med:( Ble mystisk stille i denne tråden, tro om hele gjengen er på fylla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 faen.. jeg kjørte jo forbi loddefjord for en liten time siden, pokker!! Skulle ønske jeg kunne være med:(Ble mystisk stille i denne tråden, tro om hele gjengen er på fylla 7589169[/snapback] Fare for det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå