Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Yay, jeg har jo såklart greid å bli syk :( Men jeg skal nok alltids klare å karre meg på treffet likevel. Vi sjekker inn på hotell i dag, så slipper vi å reise tilbake til Os om kvelden/natten.

 

Hvordan ligger det an til at vi skal på byen egentlig?

7585505[/snapback]

Virkelig synd. Er alltid kjipt å bli syk rett før noe man har gledet seg til. Men det er fint at du kan komme alikevel da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg er litt nysgjerrig på aldersspennet her jeg. Er det jeg som blir "gamlingen" på treffet med mine 26 år?

7585549[/snapback]

 

Tja, er 21 da, for what it´s worth ;) Du blir ikke bare sittende med sekstenåringer, liksom... Tror ikke det er så mange som er eldre enn meg igjen, men jeg kjenner heller ikke alle som skal på treffet.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på om jeg kommer, har gledet meg veldig mye, men så klart var den idiot som følte for å putte noe i glasset mitt i går når jeg var ute med en kompis. Ble ekstremt dårlig, og bare rart at jeg ikke svimte av... Men har sendt mobil nr til Snorre, håper bare jeg kan få en PM med nummeret til en annen som skal gå slik at jeg kan gi en lyd fra meg om jeg kommer eller ikke. Tror slik formen min er akkurat nå at jeg klarer å komme meg.

Lenke til kommentar

Håper ingen blir skuffet når de finner ut at jeg stort sett er likedan i det virkelige liv som på internett, med det unntak at jeg er en hel del mer sjenert. Dog tror jeg kanskje det gjelder for de fleste. Så lenge folk er snille så bryr jeg meg egentlig ikke om de er totalt forskjellige i person fra slik de er på forumet.

Lenke til kommentar
Skal alle pilse nå? Hmm, planen min nå var at jeg skulle komme litt senere på kvelden og heller dra med meg litt for fulle Snorre hjem igjen på fjellet. Nå frister det bare mer og mer å bare droppe hele familiebesøket. :ermm:

7586133[/snapback]

Haha, det hadde vært hyggelig isåfall. ^^ Ikke at jeg tror jeg kommer til å bli noe særlig full, men man vet aldri. :!:

Lenke til kommentar

To timer og 47 minutter igjen, men jeg vet enda ikke når jeg kommer, om jeg kommer eller hvor jeg kommer, men ikke fortvil, har nummeret til Snorris og adressen til Steffy. Det er nemlig det problemet at min eventuelle Bergenstur kolliderer med en flyreise til en slektning (IKKE MIN flyreise til en slektning, men en flyreise som en slektning av meg skal gjennomføre), så kan bli problem med å komme meg dit en skal komme.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Tror jeg skal ta det litt rolig med drikkingen, men blir sikkert en øl eller to. Skal alle som kommer nyte alkohol eller blir det litt blandet?

7586307[/snapback]

Med tanke på alderene så vil jeg tro at det er noen som skal og andre som ikke skal. Det blir forhåpentligvis ingen som blir fullere enn at de bare blir litt mer kosete enn vanlig, vi prøver å unngå spyflekker og knuste vaser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...