Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taco er ganske greit på den måten at man kan velge ut hva man vil ha i tubs/tortillas'ene. Alt vil jo bli delt opp for seg. Jeg synes det er litt rart at en person på TSP sin alder ikke har smakt taco. Eller mente han at han egentlig ikke likte det? Hvis noen ikke liker taco får de kjøpe med seg en grandiosa da ;)

 

Nå er det sannelig ikke lenge igjen, gitt. Skal du ha på deg hatten Snorre? :p Slik at vi kjenner deg igjen. Heheh.

Lenke til kommentar

Hehe, kanskje det. For øyeblikket har en byste (skulptur av hodet ofte ned til skuldrene) av min bestefar æren av å ha hatten på seg. Tror den skal få lov til det. Er litt redd for den hatten der ;) Er egentlig min far sin og vil ikke miste den. Det ville isåfall være oppriktig synd. Tror dog ingen skulle ha problemer med å kjenne meg igjen om de har sett et bilde av meg. :roll:

 

 

Selv digger jeg taco. Er lett og fort å lage, samt smaker det utrolig godt. Jeg er stor fan av å ha ananas i tacoen da dette hever smaken og gjør den noe mer saftig. Rømme er såklart obligatorisk, og en liten dæsj salg gjør seg ofte bra. Ellers bør kjøttet være riktig stekt. Alt for mange koker kjøttet. De hiver bare kjøttdeigen oppi pannen, bælmer på med smør/olje og hakker den opp. Ofte har de også alt for mye kjøtt på om gangen. Det gjelder å ha litt mindre kjøtt på og mindre smør/olje. Og så bør man vente litt med å hakke opp kjøttdeigen til den begynner å bli litt stekt.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Er ikke noe kleskode vel? Håper ikke folk møter i dress og kjole, mens jeg kommer i slaskete dongeri og HW-skjorte :p

7582003[/snapback]

Hehe, nei jeg kommer til å gå for en veldig avslappet stil. Type dongeribukse og en grei hettegenser. Om folk vil møte i dress gjør de det. Her synes jeg folk skal få velge helt fritt. Jeg har dessuten ikke tenkt til å besudle noen dress med tacosøl. :cool:

Lenke til kommentar

Skal ut en tur i kveld jeg! :) Noen som skal ut på byen da? Jeg tror jeg blir med i morgen uansett, om jeg ser ut som en slask med for langt hår spiller det ingen rolle! :) Blir morsomt å møte dere uansett! Er så sykt asosial her i Bergen, sitter liksom bare her med mamma og stefaren min. Så er stesøsteren min innom av og til.

Blir godt å få sosialisert seg litt!

Forresten, taco iz teh bezt!

Lenke til kommentar

Hehe, blir artig å møte folket her. Kjenner ikke noen og har ikke sett bilder av noen. Sikkert like greit det.

 

Det er da garantert at eg rekker å møte til 6 i byn, ikke noe forsinkelser. Men det er stor fare for at eg plutselig finner på å sovne. Jobber natt nå og ender sikkert opp med å ikke sove før treffet. Så den trøtteste og slurveste personen på treffet blir nokk meg. Tar med kamera også eg.

Lenke til kommentar
Da var informasjon i første post oppdatert enda en gang. Så får jeg prøve å være litt mer fotogen enn vanlig i morgen. Er ikke så glad i å bli tatt bilde av, men får vel gå som det går ja. :) Blir sikkert morsomt dette her ja.

7582601[/snapback]

oppdatert ja? Jeg er ikke lagt til da! :) menmen.. Er full nå.. hatt en bra kveld ute.. Mojo og Ovenpå, ikke så bra plasser, men det er jo hva man gjør det til! :)

Lenke til kommentar
jeg blir hentet...  hvor mye koster det ut til bønes da?

7585418[/snapback]

For voksne koster det 23 om jeg ikke husker feil fra sentrum. Kan hende det var 25, men ikke mer.

 

Edit: Sjekket tide.no (Tidligere Gaia), og for en voksen over to soner koster det 23 kroner. For barn koster det 12 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...