Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Wasteland?

7111978[/snapback]

 

Jeg har alltid hatt lyst til å plaffe ned en moderator. Darkness|, du kommer.

7111996[/snapback]

 

Haha. Da må du ta med aimbot! Jeg kommer til å pwne deg! Boom, headsot!! :tease:

Neida. Wasteland høres ut som en god idé.

 

Men er det noen som faktisk har stor nok plass til å huske en haug med elleville forumbrukere? Jeg bor ikke lenger i Bergen, så hos meg kan dere ikke være :)

 

Har kjempelyst til å komme da. Spesielt hvis Dotten kommer. Har nemlig hørt rykter om at han ser så skummel ut :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel, huset er nok stort nok. Men ikke passende i det hele tatt. Dessuten tror jeg ikke mine foreldre blir så glad hvis jeg drar med meg en masse ville forumbrukere hjem i julen. SteffyBoy har jo sagt at det er mulig hos ham, så om det går er det perfekt.

 

Men som sagt, om noen har hus elelr leilighet disponibel er det bare å si ifra!

 

Og jeg kommer til å ødelegge alle på Wasteland. Alle vet jo at jeg har superferdigheter i fps-er. :p Hehe, neida. Faktisk har jeg bare vært på Wasteland en gang. Var litt vel dårlig, men gly for det om!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
60-bussen passerer omtrent huset mitt, ca 15 minutter fra Sentrum. Spørsmålet er jo hvor mange vi blir. Jeg har nok plass til en del folk, men det finnes grenser for hvor mange jeg kan ha vandrende rundt huset mitt. :wee:

7118115[/snapback]

Indeed. 60 bussen hvor er det den går igjen. Er ikke det en Bønes-buss eller noe. Altså en buss som kjører ut i Bønes-området? Eller tar jeg helt steikende feil?

Lenke til kommentar

Vel, som sagt. Sett av penger, tigg av mor og far. En eller annen gang skal vi jo få holdt dette treffet. Nytter ikke å tenke på når folk er fattige eller ikke. Studenter er da fattige året rundt de.

 

Sparer de ti kroner hver dag fram til treffet greier de seg fint! Alle burde greie å spare ti kroner hver dag.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...