Eplefe Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 *bomp* (fjortentegn) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Takk for bompingen. Virker som om interessen for dette i Bergen er en anelse mindre enn for den i Oslo. Men så er det ikke så mange som bor her på Vestlandet da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva med Wasteland? 7111978[/snapback] Jeg har alltid hatt lyst til å plaffe ned en moderator. Darkness|, du kommer. 7111996[/snapback] Haha. Da må du ta med aimbot! Jeg kommer til å pwne deg! Boom, headsot!! Neida. Wasteland høres ut som en god idé. Men er det noen som faktisk har stor nok plass til å huske en haug med elleville forumbrukere? Jeg bor ikke lenger i Bergen, så hos meg kan dere ikke være Har kjempelyst til å komme da. Spesielt hvis Dotten kommer. Har nemlig hørt rykter om at han ser så skummel ut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Vel, huset er nok stort nok. Men ikke passende i det hele tatt. Dessuten tror jeg ikke mine foreldre blir så glad hvis jeg drar med meg en masse ville forumbrukere hjem i julen. SteffyBoy har jo sagt at det er mulig hos ham, så om det går er det perfekt. Men som sagt, om noen har hus elelr leilighet disponibel er det bare å si ifra! Og jeg kommer til å ødelegge alle på Wasteland. Alle vet jo at jeg har superferdigheter i fps-er. Hehe, neida. Faktisk har jeg bare vært på Wasteland en gang. Var litt vel dårlig, men gly for det om! Endret 21. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men hvor for folkene hen da? Det blir stress om vi må reise helt ut på Sotra f.eks for å treffes. Foreldrene mine bor i Os, så da må jeg først busse derfra og inn til sentrum. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Nei var det da. Må nesten finne noen som bor litt beleilig til. Ikke så langt ut i gokk. Man finner sikkert et sted! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 60-bussen passerer omtrent huset mitt, ca 15 minutter fra Sentrum. Spørsmålet er jo hvor mange vi blir. Jeg har nok plass til en del folk, men det finnes grenser for hvor mange jeg kan ha vandrende rundt huset mitt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 60-bussen passerer omtrent huset mitt, ca 15 minutter fra Sentrum. Spørsmålet er jo hvor mange vi blir. Jeg har nok plass til en del folk, men det finnes grenser for hvor mange jeg kan ha vandrende rundt huset mitt. 7118115[/snapback] Indeed. 60 bussen hvor er det den går igjen. Er ikke det en Bønes-buss eller noe. Altså en buss som kjører ut i Bønes-området? Eller tar jeg helt steikende feil? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Litt av problemet er vel at mange av oss sannsynligvis er studenter som drar hjem til jul ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Vel, sant nok. Derfor jeg foreslo å ha to treff. Et for de som kan i julen (som er påbesøk til familie ol. og de som blir her) og et for dem som ikke kan i julen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, sant det. Hva med etter nyttår da? Så kan vi vise frem de fine julegavene våre vi har fått *Se for seg Dotten med hjemmestrikket lue fra barna, og SnowDog_ med en halvspist sko fra Santoz* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, lykke til med å finne noe blakkere enn en student mellom nyttårsaften og semesterets første utbetaling ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hirr hirr. Etter nyttår passer godt det også. Så lenge man som sagt legger det til en helg^^. kanskje vi skal si helgen etter nyttår? Edit: Folk er så negative. Dere får sette av litt penger nå da slik at dere har til treffet. Endret 21. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har da til salt i grøten og futt i drinken, det er de andre fattiglemmene jeg tenker på ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Vel, som sagt. Sett av penger, tigg av mor og far. En eller annen gang skal vi jo få holdt dette treffet. Nytter ikke å tenke på når folk er fattige eller ikke. Studenter er da fattige året rundt de. Sparer de ti kroner hver dag fram til treffet greier de seg fint! Alle burde greie å spare ti kroner hver dag. Endret 21. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg har alltid tid, og jeg kan komme. Skal nok få med Fisker og, ellers bare truer jeg han til å bli med når jeg ser han på skolen. Endret 21. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har alltid tid, og jeg kan komme. Skal nok få med Fisker og, ellers bare truer jeg han til å bli med når jeg ser han på skolen. 7118314[/snapback] Goodie! Er koselig med litt flere intereserte. Nå må vi få et par til i min alder så er alt perfekt! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kunne faktisk gjerne tenkt meg en tur til Bergen for å hilse på folk. Veldig gjerne. Spørsmålet er om tid og penger strekker til. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor gammel er du da Orresnei? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor gammel er du da Orresnei? 7119658[/snapback] Jeg er atten år faktisk. En du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå