Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ærligtalt, plasserer "ukjent" ved nicket mitt. Det slo dere ikke at Patrick var navnet mitt? :p (Fjernet)

Sannsynligvis skyldes dette ren trøtthet fra min side. Min hjerne er for det meste ufunksjonell midt på natten. Skal ordne det når jeg synes jeg orker.

 

Et par ting å finne ut av:

 

Når møtes vi i byen?

Hva spiser vi? (Er poll på det nå)

Hvor mange blir vi? (Alle som er 100% sikre på at de kan sender meg PM!)

Hvem skal være med på å lage maten? (Når møter disse opp?)

Hvem handler inn mat?

Hva trenger vi til å lage maten?

Hvor mye skal hver deltaker betale for maten?

 

Jo fortere vi får klarhet i dette jo bedre. Er fire dager igjen til treffet bare!

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg er i grunn fristet til å bare bestemme at vi skal spise taco siden:

 

1. Alle liker sikkert dette

2. Det er enkelt og mulig å lage til flere personer

3. Det ikke er så dyrt

4. Det blir sikkert jeg som må lage det

 

For å svare på dine spørsmål:

* Vi kan møtes kl 17:30 eller 18:00?

* Taco

* Du har mottatt PM fra T-Solberg og meg

* Jeg kan lage mat. Vi trenger ikke møte opp før da det er raskt å lage

* Noen som melder seg her? Se grunn under.

* Minitubs, sånne lefser, kjøttdeig, tacokrydder, tacosaus, salat, agurk, tomat, løk, mais, ost, rømme

* Pris må vi nesten regne på. Om alle tar med 100kr hver så ligger vi godt an.

 

Grunnen til at jeg ikke vil kjøpe inn mat er at vi kommer til å ta buss. Jeg har ikke lyst til å legge ut for mat til 15 personer, da jeg faktisk ikke stoler på at totalt ukjente folk betaler meg tilbake. Samtidig stoler jeg ikke på at alle husker å ta med seg maten de skal. Om noen kjører bil, kan vi gjerne samle inn penger til en pott og så reiser to personer og kjøper mat mens vi trykker ut pepperkaker. Jeg anbefaler at alle tar med drikke og snacks til seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tror noen bør kjøpe når folk har betalt ja, ellers kan det bli en DYR affære. Det er heller ikke så stress å lage, tross alt. Det er jo folk som skal på treffet som har lappen *host, hark, Erik* så det burde kunne ordnes

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert listen over brukere i første post. De som har sendt meg PM er nå oppført som "kommer". De andre er ppført som "usikker". De som vet de kan komme sender meg en PM. Og som Kine sier ville det være en fordel om folk sendte meg mobilnummeret i tillegg. Da kan vi enkelt ringe de som mangler når vi møtes for å høre hvor de blir av ol. Jeg kan forsikre dere om at mobilnumrene ikke gis videre på noen som helst måte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...