McBitch Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bønesskogen, på toppen, hehe. Du? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg bor på Kråkenestoppen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det noe som heter "Bråtet" på Bønes? I såfall har jeg vært der En tidligere klassevenninne av meg bodde der i et rekkehus. Men nå må vi nesten få i gang noe planlegging her. Hva skjer med mat, og hva er planen for dagen? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Umm, har falt litt ut av denne tråden her, men når blir det treff? Og skal jeg ta med noe? Edit: Så baki tråden et sted at det var 27. altså onsdag. Hadde vært fint om du kunne samlet all informasjonen i første post Orresnei. Endret 19. desember 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Skal gjøre det. Når jeg får tid da, altså senere idag, muligens i kveld. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det noe som heter "Bråtet" på Bønes? I såfall har jeg vært der En tidligere klassevenninne av meg bodde der i et rekkehus. Men nå må vi nesten få i gang noe planlegging her. Hva skjer med mat, og hva er planen for dagen? 7533684[/snapback] Åjada. Bråtet finnes Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg tror rett og slett jeg setter opp en midlertidig poll om hva vi skal spise. Vennligst legg igjen stemmene deres. Sorry, Orresnei, du er for treig Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva er adressen din Steffy? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Så var sprudlevin kjøpt inn for annledningen. Nå må jeg bare skaffe meg penger til pizza. Jeg kan knapt vente til dette treffet og håper det blir koselig. Og ja, jeg er ofte litt treig. Så takk for at du ordner opp darkness|, det er høyst verdsatt! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Kanskje jeg får gi litt lyd fra meg her, i og med at jeg skal være med på dette jeg også. Skal bli artig å treffe dere, men vær forberedt på at jeg har tonnevis av fordommer mot sånne derre nerder, asså. Om matvalget ender opp med noe som er laget på Steffyboys kjøkken så møter jeg gjerne som medhjelper på kjøkkenet, med forbehold om at det kan nytes kald Corona under matlagingen. Kine og jeg tar skaffer oss antagelig et hotellrom i nærheten av jernbanestasjonen siden vi skal reise hjem dagen etter. Dermed kan jeg nyte noen kalde pils i godt lag Endret 21. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Mott Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er det noe som heter "Bråtet" på Bønes? I såfall har jeg vært der En tidligere klassevenninne av meg bodde der i et rekkehus. Men nå må vi nesten få i gang noe planlegging her. Hva skjer med mat, og hva er planen for dagen? 7533684[/snapback] Jeg går med aviser i Bråtet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ser ut til at det blir hjemmelaget mat hos Steffyen. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Da sier jeg bare at Kristin og Stefan IKKE får lage mat! Kommer aldri til å bli spiselig om de to slippes løs på kjøkkenet! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Forslag til mat som kan lages? Jeg setter opp en ny poll så snart jeg vet hva som er ønsket å stemme over. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg synes vi bør ha noe som ikke tar for lang tid eller er for avansert å lage. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva tenker du på da, Mott? Jeg har ikke så mange idéer. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Forslag: Hjemmelaget pizza Gryte av en eller annen type Lasagne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Da sier jeg bare at Kristin og Stefan IKKE får lage mat! Kommer aldri til å bli spiselig om de to slippes løs på kjøkkenet! 7554096[/snapback] Og så ble det ingen julegaver på deg i år din tøs. Men godkjente noensinne Stefan matlaging på kjøkkenet sitt? siden han tross alt skal ha det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mener å huske at han sa ja til det, ja. Han skulle vel spandere papptallerkener eller hva det nå var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Okei, nei da så... Jeg skal heller love å holde meg langt unna kjøkkenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå