Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det med transport hjem?

Går det bussen så sent ut til Os?

7489099[/snapback]

Aner ikke, men regner med at det går ann å finne ut. Hvis ikke kan du jo høre med noen om de har en sofa du kan ligge på. Helst i forkant da ;)

 

Ifølge denne linken går det buss fra Olav Kyrresgate klokken kvart over tolv på natten. Siste buss ut til Osøyro.

Lenke til kommentar

Om ikke vi skal drikke alkohol så er det store sjanser for at vi låner mamma'n min sin bil og kjører. Da er det sikkert mulig for folk å få sitte på hvis vi deler bensinpengene. Vi skal egentlig ikke helt til Os da, men nesten. Nå kan jeg ikke love noe da det ikke blir jeg som er sjåfør da, men det er i hvert fall store sjanser for at vi kjører. Hvor mange er det som kommer fra Os?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når skal treffet være?

7461150[/snapback]

Skjer a? Kommer du?

7503305[/snapback]

 

Når var det sa dere? Jeg rekker det trolig ikke med tanke på at jeg reiser den 21. Dårlig timing.

Lenke til kommentar
Jeg har en lek. "Skjenk Orresnei full"-leken.  :blush:

7529268[/snapback]

 

Haha. Du får ta med alkohol selv i såfall. Så kan jeg sjenke deg så full du bare vil :p

 

Men jeg vil gjerne få klarhet i hvor Steffyboy egentlig bor, slik at vi vet om vi skal kjøre bil eller ta buss. Jeg gidder ikke ta buss til langt ute i huttaheiti. Vi kommer trossalt til å måtte ta buss fra Søfteland til Bergen først. Hvis ikke faren min gidder å kjøre oss dit da..

Lenke til kommentar
Blir dessverre bortreist til langt utpå nyåret, så dere kan stryke meg fra listen.

7531260[/snapback]

Ok, det var synd. Du får kose deg nå enn hvor du drar.

 

Snorre :)

 

Edit:

 

Alle som skal være med på treffet bør sende meg PM slik at jeg kan skrive dem opp på listen. Dette gjøres fordi man ønsker en grei oversikt over hvor mange som kommer, og hvem som kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...