Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så de som ikke skal ut, hva skal de gjøre?

7418661[/snapback]

Bænke oss med wii, pepperkaker og julebrus :p

Hmmm, jeg bare lurer, bor noen av dere her i tråden i Haakonsgaten? Jeg lurer så fælt på noen gamere rett bortenfor vinduet mitt.

7423493[/snapback]

Hehe, kan du kikke inn i sentralbadet?? hvis det er vinduer der da:P

edit: eller vent litt.. håkonsgaten er jo mye lengre enn det.. du kan jo bo hvor som helst.. :D

Endret av regga
Lenke til kommentar
Så de som ikke skal ut, hva skal de gjøre?

7418661[/snapback]

Bænke oss med wii, pepperkaker og julebrus :p

Hmmm, jeg bare lurer, bor noen av dere her i tråden i Haakonsgaten? Jeg lurer så fælt på noen gamere rett bortenfor vinduet mitt.

7423493[/snapback]

Hehe, kan du kikke inn i sentralbadet?? hvis det er vinduer der da:P

edit: eller vent litt.. håkonsgaten er jo mye lengre enn det.. du kan jo bo hvor som helst.. :D

7425701[/snapback]

Jeg bor bortenfor Thaiaway, der politiet hadde en razzia for noen uker tilbake. Nei jeg kan ikke se inn i sentralbadet, hadde jo vært skøy om det var mulig :p

Lenke til kommentar
Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen?

7382222[/snapback]

:nei: Alle andre faar dra ut paa byen. Du blir igjen og rydder. Stoler ikke nok paa deg til aa slippe deg alene paa byn.

Den er ikke så god, synes jeg da.

7421594[/snapback]

Pepperkakedeig fra butikkene er god. Hvis du faktisk lager pepperkaker av den vil resultatet bli mislykket, men aa bare spise deigen gaar straalende. :)

Nå har jeg aldri vært på byn i romjulen, men byn på en onsdag klinger ikke bra i mine ører. :ermm:

7426932[/snapback]

I romjulen gaar alt an.

Onsdag er jo utedag nr 1 for de over 20 ;) I hvert fall etter det jeg har hørt.

7427580[/snapback]

2. juledag er jo utedag nr 1 i romjulen (dvs at vi planlegger noe en dag for sent egentlig :shrug:)...

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...