Snorre Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 21 påmeldte hittil. Erfaringsmessig kan vi vel regne med en del frafall. 7419356[/snapback] Jeg regner med at mellom 50 og 80% kommer. Så en del frafall blir det nok! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Det dukker nok opp noen lokale kjente også, så det blir nok ikke mangel på folk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hva om vi smeller sammen noen boller og trykker ut noen pepperkaker som vi kan pynte? Noen må i såfall lage pepperkakedeig minst en dag i forveien, da deigen skal stå avkjølt minst 1 dag. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hva om vi smeller sammen noen boller og trykker ut noen pepperkaker som vi kan pynte? Noen må i såfall lage pepperkakedeig minst en dag i forveien, da deigen skal stå avkjølt minst 1 dag. 7420884[/snapback] ¨får en ikke kjøpt ferdig deig?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Den er ikke så god, synes jeg da. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Så de som ikke skal ut, hva skal de gjøre? 7418661[/snapback] Bænke oss med wii, pepperkaker og julebrus Hmmm, jeg bare lurer, bor noen av dere her i tråden i Haakonsgaten? Jeg lurer så fælt på noen gamere rett bortenfor vinduet mitt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Spørs nå om noen får tak i wii, da. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Så de som ikke skal ut, hva skal de gjøre? 7418661[/snapback] Bænke oss med wii, pepperkaker og julebrus Hmmm, jeg bare lurer, bor noen av dere her i tråden i Haakonsgaten? Jeg lurer så fælt på noen gamere rett bortenfor vinduet mitt. 7423493[/snapback] Hehe, kan du kikke inn i sentralbadet?? hvis det er vinduer der da:P edit: eller vent litt.. håkonsgaten er jo mye lengre enn det.. du kan jo bo hvor som helst.. Endret 4. desember 2006 av regga Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Så de som ikke skal ut, hva skal de gjøre? 7418661[/snapback] Bænke oss med wii, pepperkaker og julebrus Hmmm, jeg bare lurer, bor noen av dere her i tråden i Haakonsgaten? Jeg lurer så fælt på noen gamere rett bortenfor vinduet mitt. 7423493[/snapback] Hehe, kan du kikke inn i sentralbadet?? hvis det er vinduer der da:P edit: eller vent litt.. håkonsgaten er jo mye lengre enn det.. du kan jo bo hvor som helst.. 7425701[/snapback] Jeg bor bortenfor Thaiaway, der politiet hadde en razzia for noen uker tilbake. Nei jeg kan ikke se inn i sentralbadet, hadde jo vært skøy om det var mulig Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Bare for å klarere: Hvilken dag skjedde dette igjen? 7418622[/snapback] Den 27. desember. Altså onsdagen etter julaften. Snorre 7418649[/snapback] Nå har jeg aldri vært på byn i romjulen, men byn på en onsdag klinger ikke bra i mine ører. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Onsdag er jo utedag nr 1 for de over 20 I hvert fall etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen? 7382222[/snapback] Alle andre faar dra ut paa byen. Du blir igjen og rydder. Stoler ikke nok paa deg til aa slippe deg alene paa byn. Den er ikke så god, synes jeg da. 7421594[/snapback] Pepperkakedeig fra butikkene er god. Hvis du faktisk lager pepperkaker av den vil resultatet bli mislykket, men aa bare spise deigen gaar straalende. Nå har jeg aldri vært på byn i romjulen, men byn på en onsdag klinger ikke bra i mine ører. 7426932[/snapback] I romjulen gaar alt an. Onsdag er jo utedag nr 1 for de over 20 I hvert fall etter det jeg har hørt. 7427580[/snapback] 2. juledag er jo utedag nr 1 i romjulen (dvs at vi planlegger noe en dag for sent egentlig )... Endret 5. desember 2006 av Jonnar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er jo meningen at vi skal lage pepperkaker ut av deigen, og ikke bare spise den ustekt Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er jo mye bedre aa bare spise deigen. Det er derfor jeg aldri faar vaere med aa lage pepperkaker mer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er jo meningen at vi skal lage pepperkaker ut av deigen, og ikke bare spise den ustekt 7429346[/snapback] Det får være din sak. =D Jeg begynner å småglede meg, blir interessant å møte folk og overraske dem med hvor ulik jeg er meg selv. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har allerede meldt meg frivillig til å lage skikkelig deig, og begynt å mangedoble deigen, så vi kan lage masse. melis til glasur og "Jellytopbuttons" og slikt, får andre fikse. Jeg har ikke råd. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Eplefe: Fint initiativ! Jeg spanderer pappfat, så kan vi heller bruke husets glass og bestikk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvis alle tar med seg sin egen pynt da? Eller vil det ende opp med at det rett og slett ikke blir noen pynting da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Kan tenkes at jeg kan bringe med en pakke melis hjemmefra dersom jeg greier å oppdrive dette. Jeg foreslår at alle tar med seg de de finner enten det er melis, eller andre pyntegjenstander. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Lysestaker og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå