Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har meldt min interesse MANGE ganger tidligere i tråden, allikevell er jeg ikke på listen?

blir jeg nedprioritert fordi jeg ikke har avatar? :(

7407901[/snapback]

JA!!

Neida, det er bare Orresnei som ikke klarer å følge med på alt, men skaff deg avatar

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar
Heisan! får jeg slenge meg på også? Er 20, bor i Bergen sentrum. Kjenner ingen her på forumet men hadde vært hyggelig å bli kjent med noen av dere. Spesielt de av dere som har spill og pc interesser :)

7406943[/snapback]

Ja hvorfor ikke? Slenger deg på listen jeg.

7406980[/snapback]

Nydelig! Ser frem til dette! Noen som vet når vi starter? Blir vel utpå kvelden antar jeg. Jeg kommer ihvertfall inn til Bergen i 12 tiden samme dagen.

Vel vel, ha en fortsatt god kveld :)

Lenke til kommentar
Nydelig! Ser frem til dette! Noen som vet når vi starter? Blir vel utpå kvelden antar jeg. Jeg kommer ihvertfall inn til Bergen i 12 tiden samme dagen.

Vel vel, ha en fortsatt god kveld :)

7408719[/snapback]

Er vel enda ikke helt bestemt når vi starter. Dette avhengiger også av hva vi skal gjøre ol. Men rundt sekstiden er nok sannsynlig.

Jeg har meldt min interesse MANGE ganger tidligere i tråden, allikevell er jeg ikke på listen?

blir jeg nedprioritert fordi jeg ikke har avatar? sad.gif

Hmmm, jeg har nok oversett deg da. Det er ofte en fordel å sende meg en PM om slikt, noe jeg har uttrykt i første innlegget. Men slenger deg opp på listen jeg. Og skaff deg en avatar du kan bruke i mange år som folk kjenner deg igjen på. Er en fordel!

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Hvordan blir dette treffet? Skal vi være ute, hjemme hos noen, restaurant eller lignende?

7394749[/snapback]

Hjemme hos Steffy (Hvis det går). Etterpå stikker vel hvertfall de over 20 ut. Om man finner et sted med 18 års aldersgrense kan vi jo dra dit. For da kan jeg og en del andre under 20, men over 18 også være med.

7394978[/snapback]

Folk trur at jeg er 21. :innocent: Kan jeg blir med ut? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Folk eller dørvakter? Men men, du kommer deg sikkert inn, de vil uansett være for opptatt med å sjekke leget mitt, jeg ser ut som en drittunge :)

Lenke til kommentar
Folk eller dørvakter? Men men, du kommer deg sikkert inn, de vil uansett være for opptatt med å sjekke leget mitt, jeg ser ut som en drittunge :)

7409601[/snapback]

Ungdommer og mødre. :p

Redigert: Ungdommene var under beruset tilstand. Pjuus trudde jeg var 20 (hu var i edru tilstand) :p

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

De spør uansett om leg :) Er du over 18? Mener å huske at du ikke var det, men godt mulig jeg tar feil.

Det er forøvrig en del utesteder med 18årsgrense, men de er ikke så mye å skryte av. De har vel også en øvre aldersgrense, så det er ikke sikkert at de eldste kommer inn dit :p

Lenke til kommentar
De spør uansett om leg :) Er du over 18? Mener å huske at du ikke var det, men godt mulig jeg tar feil.

Det er forøvrig en del utesteder med 18årsgrense, men de er ikke så mye å skryte av. De har vel også en øvre aldersgrense, så det er ikke sikkert at de eldste kommer inn dit :p

7409663[/snapback]

jaha.... :blush:

Lenke til kommentar

7409663[/snapback]

Hvis det var meg du sikta til:

Nei, jeg er 17

Lenke til kommentar

Jeg er med ut. Men som en del andre her er jeg bare 18 år, og fornøyd med det ^^ Vi kommer nok altid til enighet, så vi tar heller det problemet når vi skal ut i stedenfor nå. Litt gøy å være impulsiv også. Hva skal folk ta med da? Egen drikke (etter ønske) snop?!

Lenke til kommentar
Jeg er med ut. Men som en del andre her er jeg bare 18 år, og fornøyd med det ^^ Vi kommer nok altid til enighet, så vi tar heller det problemet når vi skal ut i stedenfor nå. Litt gøy å være impulsiv også. Hva skal folk ta med da? Egen drikke (etter ønske) snop?!

7412281[/snapback]

Jeg må bare få si at jeg er avholdsmann. Jeg har ingen gode grunner for å være det, så ikke spør meg videre om det :)

Men sålenge det er mye julebrus og en do i nærheten så er jeg fornøyd. Jula er ikke komplett uten rasende mye julebrus :p

Jeg kommer nok til å henge meg på de som ikke skal ut antar jeg. Det avhenger av hvor folk går.

Lenke til kommentar
Jeg har fått det klarert nå, ser det ut som.

7419081[/snapback]

:fun: Jippi. Er kjøkkenet til disposisjon, eller kjører vi Peppes Pizza? Jeg kom plutselig på at man må jo ha tallerken og bestikk til alle dersom vi skal ha "skikkelig" middag, og det er jo ikke like enkelt om det kommer en hel røys.

Lenke til kommentar
Jeg har fått det klarert nå, ser det ut som.

7419081[/snapback]

:fun: Jippi. Er kjøkkenet til disposisjon, eller kjører vi Peppes Pizza? Jeg kom plutselig på at man må jo ha tallerken og bestikk til alle dersom vi skal ha "skikkelig" middag, og det er jo ikke like enkelt om det kommer en hel røys.

7419309[/snapback]

Kjøkkenet er det bare å bruke, men hvis det er snakk om veldig mange så er det nok lurest å bestille pizza framfor å lage mat til alle. Det betyr ikke at det ikke går an å bake boller/brownies/hvamannåvil. Plastfat/bestikk kan bli løsningen, jeg skal nok få kjøpt inn.

Jeg tror det ordnet seg, dette her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...