Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gitar Hero suger jo faktisk. Ingen som kan spille ordentlig gitar istedenfor? Jeg kan heller sitte å gi poeng over hvor flinke folk er. Jeg heter forresten Vidar. BTW: Har du filmsamlingen hjemme eller i Trondhjem Steffy? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gitar Hero suger jo faktisk. Ingen som kan spille ordentlig gitar istedenfor? 7391548[/snapback] Kjørespill, fotballspill, skytespill; tre opplevelser som er overlegne deres irl-alternativ. Guitar Hero er intet unntak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er lett med på Guitar Hero 2 Håper ikke så mange andre har tenkt å slippe til... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gitar Hero suger jo faktisk. Ingen som kan spille ordentlig gitar istedenfor? 7391548[/snapback] Kjørespill, fotballspill, skytespill; tre opplevelser som er overlegne deres irl-alternativ. Guitar Hero er intet unntak. 7391677[/snapback] Enten har du ikke lappen, ellers kjører du som en kjerring. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan jeg få være med? Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gitar Hero suger jo faktisk. Ingen som kan spille ordentlig gitar istedenfor? 7391548[/snapback] Kjørespill, fotballspill, skytespill; tre opplevelser som er overlegne deres irl-alternativ. Guitar Hero er intet unntak. 7391677[/snapback] Enten har du ikke lappen, ellers kjører du som en kjerring. 7392836[/snapback] Evt. er småfornøyd med det faktum at du er i live og ønsker å fortsette med det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Man trenger da ikke dø for å kjøre en smule hardere enn en dame. Om han ikke har prøvd dette, kan han heller ikke komme med denne påstanden. Er også ganske sikker på at paintball er en smule artigere enn skytespill på konsoll. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 No er det litt forskjell på virtuell og realistisk verden. BTW: Paintball ruler Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå er det ikke forskjell på underholdningsverdien i den virtuelle og realistiske verden. Men la oss legge ballen dø før vi ødelegger stemningen før den store gruppedaten. Er det fastsatt en dato enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Står lenger oppe i tråden, 27 desember var planen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan blir dette treffet? Skal vi være ute, hjemme hos noen, restaurant eller lignende? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan blir dette treffet? Skal vi være ute, hjemme hos noen, restaurant eller lignende? 7394749[/snapback] Hjemme hos Steffy (Hvis det går). Etterpå stikker vel hvertfall de over 20 ut. Om man finner et sted med 18 års aldersgrense kan vi jo dra dit. For da kan jeg og en del andre under 20, men over 18 også være med. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Heisan! får jeg slenge meg på også? Er 20, bor i Bergen sentrum. Kjenner ingen her på forumet men hadde vært hyggelig å bli kjent med noen av dere. Spesielt de av dere som har spill og pc interesser Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Heisan! får jeg slenge meg på også? Er 20, bor i Bergen sentrum. Kjenner ingen her på forumet men hadde vært hyggelig å bli kjent med noen av dere. Spesielt de av dere som har spill og pc interesser 7406943[/snapback] Ja hvorfor ikke? Slenger deg på listen jeg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Må desverre si at mine sjangser for å kommer mørkner... Nå har familien bestemt seg å feire jul på hytta, og kommer ikke hjem igjen før 27/28.. Jeg skal selvfølgelig prøve å få til en løsning, men med forbehold.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Triste nyheter. Vi får bare krysse fingrene! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp =) Vil ikke gå glipp av sjangsen til å knuse deg i Rayman Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp =) Vil ikke gå glipp av sjangsen til å knuse deg i Rayman 7407209[/snapback] Haha. Det tviler jeg ikke på. Spesielt ikke ettersom jeg ikke får skaffet meg spillet før jævlig lenge (Får min Wii den 31. desember^^) Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Håper på å skaffe min på Elkjøp i Kaupanger på launch.. Pappa skulle innover den dagen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg håper ikke at det blir for mye singelplayer eller toplayer spill som tar for lang tid. Det er passe usosialt. Vi hadde forøvrig spillkveld på jobben i går, noe som var kjempemoro. Vi spillte 8players buzz, singstar på omgang, Tekkenturnering osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå