Snorre Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Dersom Stefan (SteffyBoy) skaffer hus tilbringer vi hvertfall begynnelsen på kvelden der med julemat, pepperkaker (hjemmelagde) og hva nå man ellers måtte finne på. Senere på kvelden går det sikkert enn å finne på noe da også. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tja, om jeg kommer har jeg hvertfall vært borti Stefan to ganger. Men noe mer av det som jeg kjenner og har møtt IRL tror jeg ikke at det er. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dersom Stefan (SteffyBoy) skaffer hus tilbringer vi hvertfall begynnelsen på kvelden der med julemat, pepperkaker (hjemmelagde) og hva nå man ellers måtte finne på. Senere på kvelden går det sikkert enn å finne på noe da også. 7378912[/snapback] Det hadde jo vært moro å trykke ut pepperkakene der kanskje? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Dersom Stefan (SteffyBoy) skaffer hus tilbringer vi hvertfall begynnelsen på kvelden der med julemat, pepperkaker (hjemmelagde) og hva nå man ellers måtte finne på. Senere på kvelden går det sikkert enn å finne på noe da også. 7378912[/snapback] Det hadde jo vært moro å trykke ut pepperkakene der kanskje? 7379018[/snapback] Det er planen ja. Nå husker jeg ikke hvem det var som skulle lage pepperkakedeig, tror kanskje Eplefe meldte seg frivillig? Men ja, de blir trykt ut der borte. Nybakte pepperkaker er alldeles fortreffelig. @ Preben: Du har med å komme. Lenke til kommentar
April Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nam, nam, pepperkake ^^ Men tror dette treffet blir bra jeg! Vi skulle jo kjørt ett lite juleverksted også da. Dorullnisser Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen? 7382222[/snapback] Skal vi på byen? Hvor har du tenkt til å gå da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hvis du ser i førstepost ser du en liste over påmeldte. Jeg regner med at mellom 50 og 75% av de påmeldte i det hele tatt kommer. Så ikke så veldig mange folk da. Vi kan jo dra ut på byen rundt klokken tolv når alle "småbarna" har dratt hvem? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kan i hvert fall stole på at vi kommer! (Så fremt det ikke skjer et dødsfall i familien). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Du kan i hvert fall stole på at vi kommer! (Så fremt det ikke skjer et dødsfall i familien). 7383504[/snapback] Bra. Selv kommer jeg garantert. Så får man se hvordan det blir med resten av gjengen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg kommer garantert, men jeg er en av de "små ungene" som drar før 12 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har veldig lyst til å komme, men tviler litt på at jeg kan. Er mest sannsynlig på hytten da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har vært lite engasjert i tråden, men siden det ser ut som det blir houseparty hos meg, så er det greit å vite hva det blir til. Hvor mange kommer, hva skjer og når får jeg dra ut på byen? 7382222[/snapback] Skal vi på byen? Hvor har du tenkt til å gå da? 7382907[/snapback] Jeg har ikke planlagt noe, men alle er velkommen etter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kommer jo ikke inn på 20års-steder Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Du kommer jo ikke inn på 20års-steder 7384743[/snapback] Jeg kommer vel forsåvidt heller ikke inn på 20års-steder. Kanskje man heller skulle finne et dugendes 18års-sted? For da er jeg mer enn gjerne med. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kommer jo ikke inn på 20års-steder 7384743[/snapback] Jeg kommer ikke inn noen steder, jeg får alltid beskjed om å dra hjem og sove av meg rusen. Tror du jeg lar det stoppe meg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg kommer vel forsåvidt heller ikke inn på 20års-steder. Kanskje man heller skulle finne et dugendes 18års-sted? For da er jeg mer enn gjerne med. 7385909[/snapback] Da skal du lete lenge Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Altså, nå er jeg bergensk da, men dette høres nifst ut. Awkward moments i massevis, mange freaks som nesten bare henger i OT-baren. Jeg er lett med. Om jeg har forstått det riktig er det fylla og pepperkakebaking? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg håper på noe Lets buzz og noe andre moro PS2-spill også Tror ikke det kommer til å bli akward i heletatt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg får Guitar Hero 2 til bursdagen. Det blir ikke stort annet på meg den kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå