Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, resturantbesøket er ganske opplagt. Men det finnes jo andre ting å gjøre. Man kan gå på wasteland (ganske dyrt). Wasteland for de som ikke kjenner til stedet er en plass med slikt lasergevær spill hvor man løper rundt i mørke ganger og skyter hverandre. Er ganske morsomt. I tillegg har de noen arcade-maskiner i lokalet.

 

Ellers har man bowling som du nevnte Kine. Er ganske mrosomt det og. Er bare å komme med forslag. SteffyBoy har uttrykt vilje til å prøve å få holdt et lite fors.

Lenke til kommentar
Jeg er selvfølgelig med, og vors hos meg kan vi nok klare. Dotten er selvsagt ikke invitert.

7111061[/snapback]

 

:wee:

 

Som om en liten pingle som deg hadde klart å stoppe meg i døren. Ta med deg fredrikrb du så kan jeg bruke den ene til å denge den andre.

 

Det er egentlig søtt når smågutter på <70kg tror de kan stille krav.

 

Kommer og tar med moppen jeg for å rydde unna litt.

Lenke til kommentar
Haha. Du og jeg Dotten får heller stikke hjem til meg og TWFA og diskutere litt politikk ;) Tihi.

7112472[/snapback]

 

Urk, din far er alt for fornuftig blir jo bare kjedelig det :p

 

Bedre å ta en kopp kaffe og høre litt på Tom Waits samlingen til Geir og slenge dritt om Steffy samtidig som vi feirer gull i serien for Brann (Ok, det siste er litt ønsketenking, men men realisme har aldri vært min sterke side.)

Lenke til kommentar
Kunne tenke meg å komme, om noen kjører forbi Tyin/fagernes er det bare å si ifra.

 

Ide: ha treffet etter 8.des så kan vi ha Wii party! ;)

7112912[/snapback]

Haha, Wii-party hadde vært gøy indeed! Jeg ser for meg Rayman: Raving Rabbids som en sikker festvinner ^^

 

Vel, å være 17 er ikke noe problem så lenge ikke alle over atten forsvinner ut i byen for å drikke seg full på den dyreste pilsen de finner. Personlig ville jeg som sagt foretrekke om vi heller koste oss med drikke hjemme hos noen. Selvfølgelig med den forutsetning at folk greier å kontrolere seg selv og ikke knuse halve huset. Men regner med at det skal gå bra med snillisene her på forumet.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Jeg kan sikkert bli med dersom jeg ikke blir for redd for å ikke kjenne noen. ^^,

 

Skal vel også bli digg å være søtten (nesten ihvertfall) når alle dere storinger løper for å feste etterpå.

7115138[/snapback]

Trenger ikke bekymre deg for at du ikke kjenner noen der. Jeg kjenner alldeles ingen av dere på forumet. Er bare å være utadvendt så får man det helt sikkert gøy. Dessuten er det flere som har vist interesse som ikke enda er 18. Forøvrig sier jeg igjen at etter restauranten og alle andre ting vi sammen finner ut at vi skal gjøre at vi stikker til et hus og inntar drikkevarer. Så dyrt ute i byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...