Glufsa Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) KAN IKKE VI UNDER 18. FÅ LOV TIL Å DRIKKE ALKOHOL? Endret 10. november 2006 av DukeCoke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Vel, om noen av dere under 18 tar med dere alkohol og konsumerer den bryr ikke det meg en døyt. Så lenge vi over 18 slipper å kjøpe/forsyne dere med alkoholen som jo er ulovlig så er det greit for meg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Ja, jeg bor jo ved Bergen, så det kunne vært hyggelig å treffe folkene man ellers bare skriver til. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Vel, om noen av dere under 18 tar med dere alkohol og konsumerer den bryr ikke det meg en døyt. Så lenge vi over 18 slipper å kjøpe/forsyne dere med alkoholen som jo er ulovlig så er det greit for meg. 7256708[/snapback] Jeg bryr meg i det folk begynner å bli godt brisne/fulle. En pils/et glass vin eller to til maten er OK. Fjortissfylla utgår. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Sant nok! Jeg tror ingen av oss har særlig lyst til å måtte ringe hjem til foreldrene deres for å få dem hentet. Eventuelt taxi da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har heller ikke lyst til å få sinte foreldre på nakken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Man kan jo samle inn telefonnumrene til foreldrene til de yngre. Så sier vi det bare slik at "blir du drita, ringer vi mora di". Da tror jeg måtehold blir stikkordet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 jaja, no fylle på en sammenkomst er vel litt drøyt, men ett glass rødvin eller noe sånt til maten er bra. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg kommer til å tipse VG hvis noen under 18 drikker alkohol. Endret 10. november 2006 av regga Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg kommer til å tipse VG hvis noen under 18 drikker alkohol. 7259065[/snapback] Haha. Hadde sikkert fått førsteside oppslag også tenker jeg ^^ "Ungdommer under myndighetsalder drakk seg full på en sammenkomst", "Se bildene!". Tihi. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Forsiden på BA, i krigstyper: UNGDOM PÅ NERDEFYLLA Politiet måtte natt til lørdag rykke ut da det som skulle være en rolig sammenkomst for ungdom med internett-diskusjoner som hobby, i stedet utartet seg til et fyllekalas av dimensjoner. Fem av deltakerne måtte overnatte hos politiet, mens tre av dem var mindreårige og så beruset at de knapt kunne gjøre rede for seg. Ungdommene er alle tilknyttet nettstedet diskusjon.no, et såkalt "forum" de logger seg på hver dag for å diskutere alt mellom himmel og jord - det var også dette forumet som ble brukt da tid og sted for katastrofe-festen ble avtalt. Informasjonssjef Trygve Hillestad v/Bergen Politikammer sier at de har tenkt å ta en nærmere titt på dette voksende miljøet. HAR NERDE-MILJØET EN SKJULT SKYGGESIDE? RING INN TIPS PÅ ******** Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Skal se om jeg kan komme. Vet ikke helt hva tid jeg skal reise hjem til fattern. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Forsiden på BA, i krigstyper: UNGDOM PÅ NERDEFYLLAPolitiet måtte natt til lørdag rykke ut da det som skulle være en rolig sammenkomst for ungdom med internett-diskusjoner som hobby, i stedet utartet seg til et fyllekalas av dimensjoner. Fem av deltakerne måtte overnatte hos politiet, mens tre av dem var mindreårige og så beruset at de knapt kunne gjøre rede for seg. Ungdommene er alle tilknyttet nettstedet diskusjon.no, et såkalt "forum" de logger seg på hver dag for å diskutere alt mellom himmel og jord - det var også dette forumet som ble brukt da tid og sted for katastrofe-festen ble avtalt. Informasjonssjef Trygve Hillestad v/Bergen Politikammer sier at de har tenkt å ta en nærmere titt på dette voksende miljøet. HAR NERDE-MILJØET EN SKJULT SKYGGESIDE? RING INN TIPS PÅ ******** 7260321[/snapback] Jævla bra :!: :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 begynner å nærme seg nå (folk må bestille billetter og sånn) så jeg synes vi bør bestemme dato og tid nå snart. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 begynner å nærme seg nå (folk må bestille billetter og sånn) så jeg synes vi bør bestemme dato og tid nå snart. 7278184[/snapback] Det har jeg alt gjort Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Vel, slik jeg ser det nå går vi soleklart for en dag i julen. Så da har vi følgende datoer å velge mellom dersom man tar forbehold om at man er opptatt første og andre juledag: 27 28 29 30 Fire dager man stort sett kan greie å få gjennomført et slikt treff. Man kan også holde det på nyttårsaften, men jeg regner med at de fleste har avtaler eller rett og slett vil være med kompiser, familie eller kjæreste på denne dagen. For meg er det knekkende likegyldig hvilken av dagene det blir. Jeg har ingen planer utover julaften til andre juledag. Hvis folk skriver når de kan komme (en av de fire dagene) skal jeg sette opp en liste. Det har ingen hensikt å lage en poll da det tross alt kun er vi 15 påmeldte som kommer til å komme. Steffy, når kan du å bekreftet om huset blir tilgjengelig eller ikke? Hva gjør vi dersom huset ikke blir tilgjengelig. Er det noen andre som har tilgjengelig areal? Og isåfall, kun for et forspiel eller også for nachspiel? Snorre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hey, jeg trodde vi hadde sagt 26. eller 27.? Jeg reiser hjem 28. des. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Ettersom jeg har tenkt å knekke en flaske vikingfjord passer det best 29-30 for min del. Jeg jobber de andre dagene og bakfyll er ikke gøy da. Men er noe usikker på om jeg kan, men skal prøve. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Ingen som synes fjortissfyll er morsomt? La de kaste i seg. Så ringer vi foreldrene og forteller hvor de finner ungen sin. Funker det. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har ikke mulighet den 26. hvert fall. Må bli etter det for at jeg skal være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå