Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, om noen av dere under 18 tar med dere alkohol og konsumerer den bryr ikke det meg en døyt. Så lenge vi over 18 slipper å kjøpe/forsyne dere med alkoholen som jo er ulovlig så er det greit for meg.

7256708[/snapback]

 

Jeg bryr meg i det folk begynner å bli godt brisne/fulle. En pils/et glass vin eller to til maten er OK. Fjortissfylla utgår.

Lenke til kommentar

Forsiden på BA, i krigstyper: UNGDOM PÅ NERDEFYLLA

Politiet måtte natt til lørdag rykke ut da det som skulle være en rolig sammenkomst for ungdom med internett-diskusjoner som hobby, i stedet utartet seg til et fyllekalas av dimensjoner. Fem av deltakerne måtte overnatte hos politiet, mens tre av dem var mindreårige og så beruset at de knapt kunne gjøre rede for seg.

Ungdommene er alle tilknyttet nettstedet diskusjon.no, et såkalt "forum" de logger seg på hver dag for å diskutere alt mellom himmel og jord - det var også dette forumet som ble brukt da tid og sted for katastrofe-festen ble avtalt. Informasjonssjef Trygve Hillestad v/Bergen Politikammer sier at de har tenkt å ta en nærmere titt på dette voksende miljøet.

HAR NERDE-MILJØET EN SKJULT SKYGGESIDE? RING INN TIPS PÅ ********

Lenke til kommentar
Forsiden på BA, i krigstyper: UNGDOM PÅ NERDEFYLLA

Politiet måtte natt til lørdag rykke ut da det som skulle være en rolig sammenkomst for ungdom med internett-diskusjoner som hobby, i stedet utartet seg til et fyllekalas av dimensjoner. Fem av deltakerne måtte overnatte hos politiet, mens tre av dem var mindreårige og så beruset at de knapt kunne gjøre rede for seg.

Ungdommene er alle tilknyttet nettstedet diskusjon.no, et såkalt "forum" de logger seg på hver dag for å diskutere alt mellom himmel og jord - det var også dette forumet som ble brukt da tid og sted for katastrofe-festen ble avtalt. Informasjonssjef Trygve Hillestad v/Bergen Politikammer sier at de har tenkt å ta en nærmere titt på dette voksende miljøet.

HAR NERDE-MILJØET EN SKJULT SKYGGESIDE? RING INN TIPS PÅ ********

7260321[/snapback]

 

Jævla bra :!: :!:

Lenke til kommentar

Vel, slik jeg ser det nå går vi soleklart for en dag i julen. Så da har vi følgende datoer å velge mellom dersom man tar forbehold om at man er opptatt første og andre juledag:

 

27

28

29

30

 

Fire dager man stort sett kan greie å få gjennomført et slikt treff. Man kan også holde det på nyttårsaften, men jeg regner med at de fleste har avtaler eller rett og slett vil være med kompiser, familie eller kjæreste på denne dagen. For meg er det knekkende likegyldig hvilken av dagene det blir. Jeg har ingen planer utover julaften til andre juledag.

 

Hvis folk skriver når de kan komme (en av de fire dagene) skal jeg sette opp en liste. Det har ingen hensikt å lage en poll da det tross alt kun er vi 15 påmeldte som kommer til å komme.

 

Steffy, når kan du å bekreftet om huset blir tilgjengelig eller ikke? Hva gjør vi dersom huset ikke blir tilgjengelig. Er det noen andre som har tilgjengelig areal? Og isåfall, kun for et forspiel eller også for nachspiel? ;)

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...