Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utifra det innlegget der tenker jeg kanskje at det har noe med Star Wars å gjøre. Og jeg har fortsatt ikke helt skruingen på hva en tie fighter faktisk er. Hmmm... Google det.

 

Ser nå at det er disse små krigsromskipene til Imperial-folka du snakker om.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Utifra det innlegget der tenker jeg kanskje at det har noe med Star Wars å gjøre. Og jeg har fortsatt ikke helt skruingen på hva en tie fighter faktisk er. Hmmm... Google det.

 

Ser nå at det er disse små krigsromskipene til Imperial-folka du snakker om.

7238973[/snapback]

That`s our padwan :9.. Jeg har veldig lyst å være med.. vet ikke om jeg er litt i eldste laget.. :ph34r:
Lenke til kommentar

Dersom Dotten kommer, noe jeg synes han bør, er han født samme år som deg. Nå er du jo bare 9 år eldre enn meg da (27 år eller noe i den duren). Kanskje i en litt annen aldersgruppe men tror vi skal greie å ha det moro alikevel, selv om du kanskje er litt eldre enn alle oss andre. Hvem vet? Jo flere av din alder som kommer jo høyere blir gjennomsnittsalderen og dermed tror jeg folk av alle aldre kan ha det gøy på treffet.

Lenke til kommentar
Utifra det innlegget der tenker jeg kanskje at det har noe med Star Wars å gjøre. Og jeg har fortsatt ikke helt skruingen på hva en tie fighter faktisk er. Hmmm... Google det.

 

Ser nå at det er disse små krigsromskipene til Imperial-folka du snakker om.

7238973[/snapback]

That`s our padwan :9.. Jeg har veldig lyst å være med.. vet ikke om jeg er litt i eldste laget.. :ph34r:

7239671[/snapback]

 

Du var jo med forrige gang. Jeg drasser med meg T-Solberg og han er jo 26. Komkomkom!

 

Og pepperkakebaking høres gøy ut! Jeg kan ta med formene mine i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Altså et treff der folk som ikke er 18+ ikke kan drikke kan umulig bli noen suksess for de som ikke er over 18.

7248681[/snapback]

 

 

Det som skjedde i oslo var at noen av de over 18 hadde kjøpt seg alkohol, og da vi satte oss sammen, spørt servitrisen om hvor gammel en var, han svarte 16, og bordet ble alkoholfritt ...

 

Utrolig tåpelig tter min mening, jeg vil anbefale at dere får klarert dette på forhånds, så ikke borde blir splittet, og at de over 18 flytter seg over i baren mens de under blir sittendes igjen på et bord for seg selv... :hm:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Altså et treff der folk som ikke er 18+ ikke kan drikke kan umulig bli noen suksess for de som ikke er over 18.

7248681[/snapback]

 

 

Det som skjedde i oslo var at noen av de over 18 hadde kjøpt seg alkohol, og da vi satte oss sammen, spørt servitrisen om hvor gammel en var, han svarte 16, og bordet ble alkoholfritt ...

 

Utrolig tåpelig tter min mening, jeg vil anbefale at dere får klarert dette på forhånds, så ikke borde blir splittet, og at de over 18 flytter seg over i baren mens de under blir sittendes igjen på et bord for seg selv... :hm:

7252138[/snapback]

 

Vi skal mest sannsynlig være hos SteffyBoy, så da spiller det ingen rolle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...