Snorre Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Spandere Wiispill på hele bunten! 7219805[/snapback] Med min uflaks hadde det vel blitt meg. Så tror nok ikke det nei, hehe. Man må opplagt gjøre noe som er morsomt. Spise noe ekkelt, bli utsatt for noe vondt, et eller annet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ehm. Å spise en teskje med kakaopulver er helt jævlig! Talg med ketchup er heller ikke godt! Btw: Vet du om noen fine tendo-karakter avatarer? William Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Nei, igrunnen ikke. Du kan jo alltids finne bilder av Nintendo-karakterer forå å kutte og forminske til avatar selv. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Okei Dette blir litt OT, men har du lest denne? Smilte gjennom hele artikkelen! Gleder meg så syykt mye! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ummm, er det NSB Minipris til 199 kr over alt i norge? :O Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Det er vel ikke dyrer enn det, etter det jeg har hørt! Står det ikke noe om det på nsb.no? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ruteplanleggeren er fortiden nede. Men det er vist minipris uansett, så lenge det ikke er utsolgt. Uansett, er det litt drøyt å sitte godt over 6 timer på tog :/ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ja, kanskje det! Med tanke på at du skal hjem igjen også, midt i juletiden! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ja... en det hadde vært hyggelig å endelig få møtt navnebroren min :/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ehm.Å spise en teskje med kakaopulver er helt jævlig! Talg med ketchup er heller ikke godt! 7219969[/snapback] En kompis av meg åt en spiseskje kanel en gang. Det var rimelig storartet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ja... en det hadde vært hyggelig å endelig få møtt navnebroren min :/ 7220165[/snapback] Indeed indeed. Du får vurdere om det er verdt det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er muligens med, kommer hjem fra danmark på ferie i julen, og håper jeg er velkommen selv om jeg ikke har vært alt for aktiv i det siste. Dog er det ikke helt sikkert at jeg kan delta, jeg må nesten følge med på noen av familiens planer i julen, og hva de er har jeg ikke blitt opplyst om enda. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ummm, er det NSB Minipris til 199 kr over alt i norge? :O 7220077[/snapback] Jepp. Men du må i såfall bestille allerede nå da det kun er noen få plasser som er NSB Minipris. Vi har kjøpt MiniPris hjem fra Bergen (til Hønefoss) og de billetten kostet faktisk 299 og ikke 199,- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kan bake pepperkaker, jeg. ^^ Det er så lett å bake i store kvanta, også får jeg en unnskyldning til å sette ungene i klubben i gang (barneklubb) med å få dem til å være med å kjevle ut og forme. ^^ Hoii. Jeg må begynne å regne ut hvor mye pepperkaker som trengs til en hel flokk med forumfolk. :] Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 100 - til hver! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Spar litt deig også! Lenke til kommentar
April Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen 7232158[/snapback] KJENNER eller "kjenner"? Jeg var på hwtreff i Oslo, og jeg hadde aldri møtt noen i virkeligheten før. Jeg har heller ikke hat no særlig personlig forhold (eller hva man nå kan kalle det) med noen. Allikevel var det noe av der artigste jeg har vært med på anbefales Ei i klassen er så impulsiv at hun en gang i sommerferien tok toget til Bergen uten en gang å si ifra til foreldrene sine Hvor impulsiv kan jeg være? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen 7232158[/snapback] Jeg kjenner heller ingen fra forumet, av de som skal på forumtreffet i Bergen altså. Men så handler da treffet tross alt om å bli kjent med hverandre. Så da gjør jo ikke det noe. Lenke til kommentar
April Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen 7232158[/snapback] KJENNER eller "kjenner"? Jeg var på hwtreff i Oslo, og jeg hadde aldri møtt noen i virkeligheten før. Jeg har heller ikke hat no særlig personlig forhold (eller hva man nå kan kalle det) med noen. Allikevel var det noe av der artigste jeg har vært med på anbefales Ei i klassen er så impulsiv at hun en gang i sommerferien tok toget til Bergen uten en gang å si ifra til foreldrene sine Hvor impulsiv kan jeg være? 7232228[/snapback] Hverken kjenner eller "kjenner" noen ^^ Så kan bli spenndene hvis jeg henger meg på. Liker å treffe nye mennesker, særlig folk som har litt pc interesser og slikt skøy, for å si det på den måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå