Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er muligens med, kommer hjem fra danmark på ferie i julen, og håper jeg er velkommen selv om jeg ikke har vært alt for aktiv i det siste. Dog er det ikke helt sikkert at jeg kan delta, jeg må nesten følge med på noen av familiens planer i julen, og hva de er har jeg ikke blitt opplyst om enda.

Lenke til kommentar

Jeg kan bake pepperkaker, jeg. ^^

Det er så lett å bake i store kvanta, også får jeg en unnskyldning til å sette ungene i klubben i gang (barneklubb) med å få dem til å være med å kjevle ut og forme. ^^

Hoii. Jeg må begynne å regne ut hvor mye pepperkaker som trengs til en hel flokk med forumfolk. :]

Lenke til kommentar
Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen  :no:

7232158[/snapback]

 

KJENNER eller "kjenner"?

 

 

Jeg var på hwtreff i Oslo, og jeg hadde aldri møtt noen i virkeligheten før. Jeg har heller ikke hat no særlig personlig forhold (eller hva man nå kan kalle det) med noen. Allikevel var det noe av der artigste jeg har vært med på :) anbefales

 

 

Ei i klassen er så impulsiv at hun en gang i sommerferien tok toget til Bergen uten en gang å si ifra til foreldrene sine :hmm:

 

Hvor impulsiv kan jeg være?

Lenke til kommentar
Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen  :no:

7232158[/snapback]

Jeg kjenner heller ingen fra forumet, av de som skal på forumtreffet i Bergen altså. Men så handler da treffet tross alt om å bli kjent med hverandre. Så da gjør jo ikke det noe.

Lenke til kommentar
Hm, treff i Bergen... Dette høres intressant ut. Selv bor jo jeg her, er ikke den mest aktive skribenten på forumene men har vært her en stund. Men litt kjipt at jeg ikke kjenner noen  :no:

7232158[/snapback]

 

KJENNER eller "kjenner"?

 

 

Jeg var på hwtreff i Oslo, og jeg hadde aldri møtt noen i virkeligheten før. Jeg har heller ikke hat no særlig personlig forhold (eller hva man nå kan kalle det) med noen. Allikevel var det noe av der artigste jeg har vært med på :) anbefales

 

 

Ei i klassen er så impulsiv at hun en gang i sommerferien tok toget til Bergen uten en gang å si ifra til foreldrene sine :hmm:

 

Hvor impulsiv kan jeg være?

7232228[/snapback]

 

Hverken kjenner eller "kjenner" noen ^^ Så kan bli spenndene hvis jeg henger meg på. Liker å treffe nye mennesker, særlig folk som har litt pc interesser og slikt skøy, for å si det på den måten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...