Eplefe Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Mihi ^^ Jeg gleder meg Det virker som om det kan bli kjekt ^^ Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hvorfor er ikke jeg skrevet opp på listen? Jeg har jo sagt at jeg etter all sannsnlighet kommer. Kan egentlig skrive meg opp på hovedlisten, er ganske sikkert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hvorfor er ikke jeg skrevet opp på listen? Jeg har jo sagt at jeg etter all sannsnlighet kommer. Kan egentlig skrive meg opp på hovedlisten, er ganske sikkert. 7203439[/snapback] Jeg fjernet deg fra listen. Du er ikke invitert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Ante ikke at man måtte bli invitert... Er jeg invitert da Steffy? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hvorfor er ikke jeg skrevet opp på listen? Jeg har jo sagt at jeg etter all sannsnlighet kommer. Kan egentlig skrive meg opp på hovedlisten, er ganske sikkert. 7203439[/snapback] Jeg fjernet deg fra listen. Du er ikke invitert. 7203444[/snapback] Typisk deg å gjøre noe sånt! Alltid skal du ødelegge ting for meg. Du er bare redd for at jeg skal blir festens hit og ikke du! Jeg skal eie huset ditt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Skriver deg opp på listen nå jeg. Man blir fortere skrevet opp på listen om man sender meg en PM! Edit: Jeg kan også meddele at vi nå er oppe i femten påmeldte. Yakes! Endret 2. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg kan bake kaker? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg kan bake kaker? 7205017[/snapback] Vel, hvis du har lyst til det må du gjerne gjøre det! Jeg skal prøve å bake berlinerkranser. De beste julekakene ever!" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hva vile folket at jeg skal bake daa? Oo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hva vile folket at jeg skal bake daa? Oo 7205916[/snapback] Sjokkiskake, gulerotkake, krydderkake eller annen god kake. All type kake uten ordet marsipan innblandet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Frank Tangens Gulllerotkake Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Pepperkaker eller kakemenn! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Pepperkaker eller kakemenn! 7206757[/snapback] Kan ikke du bake pepperkaker da? Eventuelt kan jo vi treffdeltakere spleise på kakemenn eller pepperkake. Jeg skal nå hvertfall bake berlinerkranser. ja jeg liker å gjenta det og banke det inn i hodet på dere! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 jeg kan kjøpe noen bokser pepperkake Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Selskapslek? Dere avgjør Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 JA, det gjør vi Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Bor like langt borte som TLZ, men tror fortsatt jeg er litt for ny. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Den selskapsleken så farlig ut!.. -I'm in! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Hehe. Hadde vært morsomt med en slik lek. Kanskje ha litt mer uskyldige ting med. Blir jo litt som flaksetuten peker på dette her, bare med litt mer skadelige resultater. Kanksje faktisk ha leken, bare med litt mer uskyldige "oppgaver". Forslag noen? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Spandere Wiispill på hele bunten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå