Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kune jo selvsagt vært med, men siden jeg ikke liker noen av dere gidder jeg ikke.

(haha, er nok opptatt)

Hvor mange er det som er med? Ser det er en oversikt i 1. post, men virker ikke som den er helt oppdatert (folk på førstesiden som sier de er med er ikke på listen. Har de trukket seg kanskje?).

Lenke til kommentar

Vel. Etter en del overtalelse fra Snorris, er det godt mulig jeg kommer, dere bør derfor forberede dere på å se ned på hvertfall en når dere snakker... :p

Jeg har god lyst til å komme, men det forutsetter riktignok at jeg skal feire jul i Bergen og ikke minst at jeg fortsatt er i Bergen når dere skal ha treffet.

Forøvrig er det en ting jeg finner vrient. Hvordan skal vi preike til hverandre? Steffy; har du nok PC'r? :hmm:

:tease:

Lenke til kommentar

All konversjon foregår selvfølgelig via messenger på en samling av bærbare pc-er som står på et datarom hos Steffy. På den måten trenger ikke vi sjenerte geeksa å snakke til hverandre ansikt til ansikt, Jeg håper ingen missforstod og trodde at vi faktisk skulle snakke til hverandre ansikt til ansikt. :nei:

Lenke til kommentar
Sign me up Snorre! :D

On one contition!

At jeg og du skal ha oss en runde Wii Tennis! ;)

7194771[/snapback]

Såklart. Og for å bedre vinnersjangsene dine betydelig skal jeg helle innpå en flakse vin også ^^. Hehe. For prøve å øve meg opp til den store annledning. Så sant jeg får tak i penger og slikt til lansering. Ser mørkt ut, men skal greie det. Twilight Princess skal man ha!

Men da signer jeg deg opp på listen da.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...