Snorre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kan skrive T-Solberg og meg opp på listen da 7190377[/snapback] Oki! Will do! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kune jo selvsagt vært med, men siden jeg ikke liker noen av dere gidder jeg ikke. (haha, er nok opptatt) Hvor mange er det som er med? Ser det er en oversikt i 1. post, men virker ikke som den er helt oppdatert (folk på førstesiden som sier de er med er ikke på listen. Har de trukket seg kanskje?). Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 er det noen her som vet om en spill-kafè i bergen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 er det noen her som vet om en spill-kafè i bergen? 7193677[/snapback] Jeg mener å ha sett en et sted i Bergen. Problemet er bare at jeg helt har glemt hvor ^^ Hvordan det? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel. Etter en del overtalelse fra Snorris, er det godt mulig jeg kommer, dere bør derfor forberede dere på å se ned på hvertfall en når dere snakker... Jeg har god lyst til å komme, men det forutsetter riktignok at jeg skal feire jul i Bergen og ikke minst at jeg fortsatt er i Bergen når dere skal ha treffet. Forøvrig er det en ting jeg finner vrient. Hvordan skal vi preike til hverandre? Steffy; har du nok PC'r? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 All konversjon foregår selvfølgelig via messenger på en samling av bærbare pc-er som står på et datarom hos Steffy. På den måten trenger ikke vi sjenerte geeksa å snakke til hverandre ansikt til ansikt, Jeg håper ingen missforstod og trodde at vi faktisk skulle snakke til hverandre ansikt til ansikt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kan i grunnen greit skrive meg opp på listen, selv om jeg egentlig ikke kan love noe før familien har bestemt seg for hvor vi skal feire jula. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er bra vi fikk klarnet opp i det der Snorre. Nå kan vi nok håpe på at det kommer flere folk og Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kan i grunnen greit skrive meg opp på listen, selv om jeg egentlig ikke kan love noe før familien har bestemt seg for hvor vi skal feire jula. 7194290[/snapback] Okei. Da gjør jeg det! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Sign me up Snorre! On one contition! At jeg og du skal ha oss en runde Wii Tennis! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Sign me up Snorre! On one contition! At jeg og du skal ha oss en runde Wii Tennis! 7194771[/snapback] Såklart. Og for å bedre vinnersjangsene dine betydelig skal jeg helle innpå en flakse vin også ^^. Hehe. For prøve å øve meg opp til den store annledning. Så sant jeg får tak i penger og slikt til lansering. Ser mørkt ut, men skal greie det. Twilight Princess skal man ha! Men da signer jeg deg opp på listen da. Snorre Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Skall seff ha konsollen på lansering? Får du den ikke siden du jobber hos Wii-Fan da? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det noen dato satt? Bor jo i kollektiv med Loomy, så om jeg ikke har dratt hjem til det kalde nord til dere skal møtes blir jeg sikkert med Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Skall seff ha konsollen på lansering? Får du den ikke siden du jobber hos Wii-Fan da? 7195263[/snapback] Får nok ikke det. Men hadde ikke hatt noe imot det om Einar spanderte konsollen på meg ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Kommer nok til å kjøpe Wii, så jeg kan ta med kontrolleren min. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Kommer nok til å kjøpe Wii, så jeg kan ta med kontrolleren min. 7197135[/snapback] Hehe, var det da. Vi trenger en konsoll også ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg må bare få ræva i gir og få forhåndsbestilt den ... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 hva skjer hvis jeg tar å sparker alt jeg kan på den wii konsollen? (liker ikke nintendo) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Da håper jeg du er sulten, for du skal få spise foten som blir brukt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 ok!! det blir meg en glede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå