Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En flakse rusbrus er vel heller lite farlig. Det som er dumt er jo at det ikke er lov for mindreårige å drikke alkoholholdige drikker. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal mene om saken. At mindreårige tar seg en rusbrus er som sagt ikke farlig. Men det er noe som heter prinsipper. Jeg vet ikke om jeg liker tanken på at mindreårige skal sitte og drikke.

 

Men siden vi sannsynligvis skal være hos SteffyBoy får vel nesten han bestemme.

Lenke til kommentar
For min del kan det være det samme med det moralske, men har myndige et juridisk ansvar for å sørge for at mindreårige ikke drikker alkohol i slike situasjoner?

7183968[/snapback]

Det tviler jeg på. Vi har jo ikke kjøpt eller gitt alkohol til mindreåringer. De er selvforsynt for å si det slik. Hmmm :\

Lenke til kommentar
Kunne godt tenkt meg ett glass hvitvin, noe jeg synes smaker godt ved mat! (Vet at det er spess for en 15 åring) :)

7184179[/snapback]

Veldig spess er det vel ikke ;) Det første jeg drakk meg full på var hvitvin. Vin til mat er faktisk ganske godt. Selv skal jeg nok ha med meg en flakse hvitvin om ikke annet.

Lenke til kommentar
I´ll be there. Noen må holde Stefan langt unna spriten.

7132843[/snapback]

Tror vi må være minst 2 for å passe på stefan hvis han skal drikke. Jeg fikk jo æren av å reise til bulgaria med han i sommer, vi var 2 der, og vi slet begge to med å holde han vekke fra spriten. Jeg må jo nesten stille da...^^

Lenke til kommentar
I´ll be there. Noen må holde Stefan langt unna spriten.

7132843[/snapback]

Tror vi må være minst 2 for å passe på stefan hvis han skal drikke. Jeg fikk jo æren av å reise til bulgaria med han i sommer, vi var 2 der, og vi slet begge to med å holde han vekke fra spriten. Jeg må jo nesten stille da...^^

7187587[/snapback]

My house, my rules, som Orresnei nevnte tidligere. Det betyr også obligatorisk sprit på alle deltagere.

Lenke til kommentar
I´ll be there. Noen må holde Stefan langt unna spriten.

7132843[/snapback]

Tror vi må være minst 2 for å passe på stefan hvis han skal drikke. Jeg fikk jo æren av å reise til bulgaria med han i sommer, vi var 2 der, og vi slet begge to med å holde han vekke fra spriten. Jeg må jo nesten stille da...^^

7187587[/snapback]

My house, my rules, som Orresnei nevnte tidligere. Det betyr også obligatorisk sprit på alle deltagere.

7187681[/snapback]

Hvis du spanderer sier jeg ikke nei takk ;)

Lenke til kommentar
jeg håper dere under 18. ikke tar med alkohol. drikker selv og er 15. år. det handler om prinsipper.

7185624[/snapback]

 

Jeg sier ikke noe hvis en 15åring velger å ta seg et glass vin til maten. Jeg drakk selv da jeg var 15. Det jeg ikke kommer til å sitte og se på er at mindreårige drikker seg drita, eller at de blir skjenket av myndige.

 

Forresten. Jeg kommer :) Jeg har fått fri i romjulen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...