Snorre Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Enig med Kine (aka darkness|). Blir for dumt at man skal splitte lag allerede da man møtes. Da risikerer vi at en forumbruker plutselig står der alene uten noen å henge med. Dessuten er jo halve poenget her å bli kjent med forumbrukere på et annet nivå som går ann over internett. Det å bli kjent med personen bak brukeren. Julemiddag hos SteffyBoy hørtes ikke dumt ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Selv om ikke alle passer sammen, så må da folk klare å holde ut en kveld. Det blir for dumt om man skal splitte lag. Da kan jeg heller møte de få jeg _virkelig_ har lyst til å bli kjent med og la være å møte de 10 andre. Hvis man splitter lag er det også sjanse for at noen står igjen alene og tenker "hvor er alle sammen?". Dersom det er snakk om wasteland, så er det litt kort tid med en time fra oppmøte til vi drar til Steffy. Jeg stemmer for julemiddag hos Steffy med noen artige leker, brettspill, et eller annet sosialt. Drikking (sett bort i fra til maten) kan foregå fra ca kl 20:30? 7171774[/snapback] Hvaslags drikking? 7172564[/snapback] Av alkohol. Hvis dere under 18 ønsker å bli litt lengerl, kan vi nok sikkert utsette det til enda senere på kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Enda bedre ide. Man serverer alkohol til dem under 18 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har tripp-trapp-tresko med shotteglass til brikker. Dét og et par flasker Dworek til de mindreårige, så har vi andre noe å se på. Tilbake til alvoret: Hvis vi skal holde oss sammen hele tiden, kunne det kanskje vært en idé med noe mer vidtfangende enn Wasteland. Hverken jeg eller noen andre jeg kjenner vil bli sett døde på det stedet, dessuten er det jo ikke spesielt minglevennlig å jogge rund i stummende mørke og høy musikk (det er i hvert fall slik jeg husker slike steder). Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er dato fastsatt enda? Jeg melder med på om det finner sted 27 eller senere Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er dato fastsatt enda? Jeg melder med på om det finner sted 27 eller senere 7174228[/snapback] Vi har kommet framt il at det blir mellom den 26. og 30. Desember. Akkurat hvilken dato kommer vi fram til senere. Men det blir i julen helt klart. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Selv om ikke alle passer sammen, så må da folk klare å holde ut en kveld. Det blir for dumt om man skal splitte lag. Da kan jeg heller møte de få jeg _virkelig_ har lyst til å bli kjent med og la være å møte de 10 andre. Hvis man splitter lag er det også sjanse for at noen står igjen alene og tenker "hvor er alle sammen?". Dersom det er snakk om wasteland, så er det litt kort tid med en time fra oppmøte til vi drar til Steffy. Jeg stemmer for julemiddag hos Steffy med noen artige leker, brettspill, et eller annet sosialt. Drikking (sett bort i fra til maten) kan foregå fra ca kl 20:30? 7171774[/snapback] Hvaslags drikking? 7172564[/snapback] Av alkohol. Hvis dere under 18 ønsker å bli litt lengerl, kan vi nok sikkert utsette det til enda senere på kvelden. 7173780[/snapback] det spørs jo når middagen begynner. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har ikke noe problem å sjenke mindreårige Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 viss jeg anmelder deg da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 viss jeg anmelder deg da? 7175487[/snapback] Setter deg opp på listen over folk som ikke vil skjenkes, knis Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 De som vil drikke greier vel å skjenke seg selv. Men hvor mye planlegger folk å drikke? Blir dette et rolig treff eller full fyrings? Jeg kan gjerne være med på begge deler, men middag hos Stefan først høres bra ut. Kan sikkert være med på matlagingen også - som moralsk støtte. Er omtrent like god som Stefan på kjøkkenet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 De som vil drikke greier vel å skjenke seg selv. Men hvor mye planlegger folk å drikke? Blir dette et rolig treff eller full fyrings? Jeg kan gjerne være med på begge deler, men middag hos Stefan først høres bra ut. Kan sikkert være med på matlagingen også - som moralsk støtte. Er omtrent like god som Stefan på kjøkkenet. 7180005[/snapback] Noodles for everyone Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Nudler og pinnekjøtt "for ze win"! Jeg kan et og annet om matlaging, enn om ikke så veldig mye, så en del. Dersom det skulle være behov for meg tropper jeg gjerne opp. Moralsk støtte er jeg også flink til å gi. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 De som vil drikke greier vel å skjenke seg selv. Men hvor mye planlegger folk å drikke? Blir dette et rolig treff eller full fyrings? Jeg kan gjerne være med på begge deler, men middag hos Stefan først høres bra ut. Kan sikkert være med på matlagingen også - som moralsk støtte. Er omtrent like god som Stefan på kjøkkenet. 7180005[/snapback] Vi starter i hvert fall rolig, så kan vi heller fyre litt mer etter hvert som de mindreårige reiser hjem. Jeg skal ikke ha noen ilske foreldre på nakken etter at den mindreårige sønnen/datteren kommer hjem drita full. Ergo null skjenking av mindreårige foruten om at de eventuelt kan drikke et glass vin/pils til maten. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg kan hjelpe til med mat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kan og hjelpe til med mat om det er nødvendig. Og drikking tror jeg jeg tar det rolig med. Et glass vin eller en pils til maten kan funke, men full fyrings holder jeg meg i ro med, siden TLZ ikke drikker. xD Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg stiller nok! Snorre, du vet hvem jeg er. Erlend Sand... kullet under deg. Bor litt lenger oppå fjellet enn deg. Henger ofte hos din gode nabo, Fredrik. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg er med som sagt tidligere, og de mindreårige som vil drikke må bringe dette selv, anbefales dog ikke, fordi de som er eldre kan få ett problem og to. Siden dere sier ett glass vin/pils til maten, kan jeg ta med Cider/Rusbrus? Eneste denne lille drittungen her liker. Jeg liker rødvin og, bare så det er sagt. Ja, jeg spør dere om lov. Dere som er myndige her, og dere har ett visst ansvar. Endret 30. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 1992 og du skal drikke? Høres en smuuule tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Haha, fjorten år ? Hadde det vært hos meg ville det vært uaktuelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå