Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?

Snorre

Anbefalte innlegg

TWFA har vel bil? Jeg har førerkort. You do the math.

:p

7165883[/snapback]

*Humre* Vel, skulle tatt seg ut om jeg plutselig stakk av med bilen til far. Nei da hadde kraftige repremander ventet når jeg kom hjem. Men altså. Ganske så nært bykjernen ligger det jo en bowlinghall. Like ved går det en masse 60-busser om jeg ikke tar helt svingende feil. Så om vi møtes i byen, bowler litt, for så å ta buss til SteffyBoy ville vel det fungert helt greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må ikke være bowling da

Wasteland passer jo flott for en gjeng med forum-nerder vel? :D Er kjempemoro, og sikkert mange som ikke har testet det før! Er en utrolig moro måte å bli kjent på.

Men må vel være i byn, slik at vi slipper å styre med biler og greier. Litt kjipt med bil hvis det er alkohol tilgjengelig ja :p

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort fra at jeg finner på å stille, men det forutsetter selvsagt at jeg har kommet meg tilbake etter julefeiring og at andre på min alder (modenhetsgrad?)er å treffe. Jeg har prøvd slike Wasteland-greier før, og det frister ikke noe særlig å gjøre det flere ganger. Rimelig tamme greier, spør du meg.

Med andre ord: Du kan gjerne sette meg opp som påmeldt, men jeg håper at et eventuelt Wasteland-besøk kan unnagjøres tidligst mulig av de som måtte ønske det, slik at vi andre kan slutte oss til senere.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Blasfemi! Rapportert! Man skal respektere moderatorene! *Leke paragrafrytter*

:roll: Nuvel. Men ja, kan være lurt å få gjennomført disse fellesaktivitetene litt tidlig på dagen så vi "voksne" kan få ha det litt morro med andre morsomheter senere på kvelden/natten.

Edit: Men nå går jeg og legger meg. Regner med at det ikke kommer mange svarene her nå før til morgendagen!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
For meg er alle drittunge uansett alder. Inkludert Dotten. Jeg kommer bare for å heve meg over alle sammen.

Når jeg tenker meg om er Dotten den største drittungen av alle  :tease:

7166151[/snapback]

Din tøs. Men du har vel et poeng :tease:

Jeg kommer for å være bestefar. Er selv ganske fleksibel og med på det meste.

Lenke til kommentar

Jeg holder på å legge planene mine rundt dette treffet, så da BØR det bli i romjulen :p Tenkte jeg skulle drasse med meg T-Solberg også :)

Hvis jeg får fri fra jobb, så kommer jeg til å avspasere mellom julaften og nyttårsaften, og ta turen til Bergen 1. juledag. Da blir det først julemiddag med familie, og så forhåpentligvis treff 27. eller 28.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...