Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 TWFA har vel bil? Jeg har førerkort. You do the math. 7165883[/snapback] *Humre* Vel, skulle tatt seg ut om jeg plutselig stakk av med bilen til far. Nei da hadde kraftige repremander ventet når jeg kom hjem. Men altså. Ganske så nært bykjernen ligger det jo en bowlinghall. Like ved går det en masse 60-busser om jeg ikke tar helt svingende feil. Så om vi møtes i byen, bowler litt, for så å ta buss til SteffyBoy ville vel det fungert helt greit? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det ser ut til å være dårlig med bowlingmuligheter i sentrum nå for tiden, den ved siden av SATS er jo lagt ned ... http://gulesider.no/gs/companyList.c?drill...c=252&q=bowling Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Må ikke være bowling da Wasteland passer jo flott for en gjeng med forum-nerder vel? Er kjempemoro, og sikkert mange som ikke har testet det før! Er en utrolig moro måte å bli kjent på. Men må vel være i byn, slik at vi slipper å styre med biler og greier. Litt kjipt med bil hvis det er alkohol tilgjengelig ja Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Wasteland er vel forelått før og er en ypperlig og ikke minst morsom aktivitet. Nå spørs det om ikke det er sinnsykt trangt om plassen der i juletiden. Det aner jeg ikke, så kanskje det kunne vært en ide å reservere tid der om vi blir mange nok? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi kan nok ringe og si ifra at vi kommer en gjeng, er nok ikke problem å reservere det om vi tropper opp med 10-15 stykker nei Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vel, vi finner nok ut av det etterhvert. FOrløplig har vi bare fire påmeldte til treffet da Men flere vil nok melde seg etterhvert som tiden går. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg melder meg på da, trodde jeg gjorde det tidligere, men men Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Skal ikke se bort fra at jeg finner på å stille, men det forutsetter selvsagt at jeg har kommet meg tilbake etter julefeiring og at andre på min alder (modenhetsgrad?)er å treffe. Jeg har prøvd slike Wasteland-greier før, og det frister ikke noe særlig å gjøre det flere ganger. Rimelig tamme greier, spør du meg. Med andre ord: Du kan gjerne sette meg opp som påmeldt, men jeg håper at et eventuelt Wasteland-besøk kan unnagjøres tidligst mulig av de som måtte ønske det, slik at vi andre kan slutte oss til senere. Endret 27. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Paintball/airsoft kanskje? Måtte leid da, koster kanskje litt. Og er det aldersgrense på slikt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Husk at vi snakker vinter her, og at vi gjerne ikke skal rett hjem etter aktiviteten (ingen dusjmuligheter). Airsoft er det aldersgrense på. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vel, hvor moden er du da Isbilen Føler meg selv ganske moden, men sett fra dine øyne virker jeg kanskje som en tankeløs guttunge. Hvilket jeg kanskje er. Neida. Men dersom Dotten kommer er hvertfall han relativt "gammel". 1979 årgang. Snorre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 For meg er alle drittunge uansett alder. Inkludert Dotten. Jeg kommer bare for å heve meg over alle sammen. Når jeg tenker meg om er Dotten den største drittungen av alle Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Blasfemi! Rapportert! Man skal respektere moderatorene! *Leke paragrafrytter* Nuvel. Men ja, kan være lurt å få gjennomført disse fellesaktivitetene litt tidlig på dagen så vi "voksne" kan få ha det litt morro med andre morsomheter senere på kvelden/natten. Edit: Men nå går jeg og legger meg. Regner med at det ikke kommer mange svarene her nå før til morgendagen! Endret 27. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 de er mange som er med på som ikke står i første post som feks meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 For meg er alle drittunge uansett alder. Inkludert Dotten. Jeg kommer bare for å heve meg over alle sammen. Når jeg tenker meg om er Dotten den største drittungen av alle 7166151[/snapback] Din tøs. Men du har vel et poeng Jeg kommer for å være bestefar. Er selv ganske fleksibel og med på det meste. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Nærmere juletider ville det vel være bedre om du inntok en slags julenisserolle? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg holder på å legge planene mine rundt dette treffet, så da BØR det bli i romjulen Tenkte jeg skulle drasse med meg T-Solberg også Hvis jeg får fri fra jobb, så kommer jeg til å avspasere mellom julaften og nyttårsaften, og ta turen til Bergen 1. juledag. Da blir det først julemiddag med familie, og så forhåpentligvis treff 27. eller 28.? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Høres opplagt bra ut med 26. eller 27. Jeg kan hvertfall på disse datoene. Noen som har hus/leilighet man kan ha nachspiel i da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Da skal jeg bare høre med jobben om det er mulig å få fri, så melder jeg meg på dersom det blir en av disse datoene og jeg får fri. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Da skal jeg bare høre med jobben om det er mulig å få fri, så melder jeg meg på dersom det blir en av disse datoene og jeg får fri. 7169004[/snapback] Gjør så! Får håpe du får fri da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå