Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 det er vel rundt 15 vi har funnet ut nå. Tror jeg blir den yngste og den eneste som ikke kjenner noen der. 7162792[/snapback] Du er ikke den eneste som ikke kjenner noen der. Jeg skjenner ikke en forumbruker omtrent. Hvertfall ikke av dem som skal på bergenstreffet. Anngående nachspiel bør vel dette også holdes! Men hva skal vi gjøre på vorspielet da. Annet enn å spise og prate? Kanskje finne på noen morsomme aktiviteter. Å se film blir kanskje litt kjipt med tanke på at man ikke blir kjent på den måten. :\ Men noe må man finne på! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen sosiale leker er vel ikke et så dumt forslag? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen sosiale leker er vel ikke et så dumt forslag? 7164020[/snapback] Du har ikke noen forslag selv kanskje? Jeg kommer ikke på noen i farten. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sånne "bli kjent" leker, der man kan presentere seg selv i mens man gjør noe, så går "ballen" over til neste! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sånne "bli kjent" leker, der man kan presentere seg selv i mens man gjør noe, så går "ballen" over til neste! 7164162[/snapback] Flasketuten peker på? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Sånne "bli kjent" leker, der man kan presentere seg selv i mens man gjør noe, så går "ballen" over til neste! 7164162[/snapback] Flasketuten peker på? 7164527[/snapback] Haha, tror kanskje den blir litt morsommere på et eventuelt nachspiel Men ja, er en mulighet! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Å, hvordan jeg hater sånne bli-kjent-leker der én og én har ordet og sånt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trenger da ikke bli-kjent-leker, det er bare å fylle ut profilen. ;D Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 En eller to må ta på seg ansvaret til å lage navn-tags der vi skriver Nicket vårt, og det ordentlige navnet samt eventuell alder! Så kan vi sette ansikt på personene bak nickene! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei, jeg heter Kine og er forumholiker Hva med Singstar, Guitar Hero, Letz buzz og andre "sosiale" spill? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei, jeg heter Kine og er forumholiker Hva med Singstar, Guitar Hero, Letz buzz og andre "sosiale" spill? 7165386[/snapback] Vel, hvis noen har dette kan man jo ta det med seg. Men er jo litt stress da. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 vi kan jo ha et vor-nachspiel på kino Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei, jeg heter Kine og er forumholiker Hva med Singstar, Guitar Hero, Letz buzz og andre "sosiale" spill? 7165386[/snapback] Vel, hvis noen har dette kan man jo ta det med seg. Men er jo litt stress da. 7165409[/snapback] Nei, nei og nei. Noen her eier ikke sangstemme, og det er meg. Jeg nekter å bli gjort til lattet når jeg møter forumfolket. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Singstar er jo bare moro! Har man litt selvironi er det ingen problem at man ikke kan synge Er nok ikke mange her som synger reint uansett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 For å si det sånn, jeg kan IKKE synge Uansett, jeg synes ikke film er så veldig sosialt. Man blir ikke akkurat så godt kjent av å stirre på en felles tvskjerm. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nei, nei og nei. Noen her eier ikke sangstemme, og det er meg. Jeg nekter å bli gjort til lattet når jeg møter forumfolket. 7165557[/snapback] Det er ikke så farlig om du har sangstemme, du vinner jo ikke uansett hvis jeg er med ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvem bryr seg om man synger falskt da. Er jo bare morsomt det. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Singstar er vel egentlig mest moro med litt alkohol i bildet da Uansett, synes vi skal ha noe sosialt jeg og, blir litt for dumt å bare sitte og se på en film. Kanskje vi kunne tatt en tur og bowlet, deretter en god middag et sted? Jeg kan ihvertfall stille med bil, er vel et par til og kanskje? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan ikke stille med bil av flere grunner 1. Jeg har ikke bil 2. Jeg har ikke førerkort 3. Treffet kommer til å innebære betydelige mengder alkohol Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 TWFA har vel bil? Jeg har førerkort. You do the math. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå