Kriwin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det vi egentli stiller krav til er: -Stilfull -Litt lengre og bredere -Må stå 17-20 Februar 2007 -Kanskje V.2? Spørs om det passer til bildet Compoene blir ihvertfall: Cs 1.6, Bf2 og Wc3 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Skulle vel helst hatt inn sponsorer på logoen og, men vi er ikke helt fullført der enda, så det får klare seg med det Kristian har sagt Burde ikke væra masse farger (jallajalla), hvis ikke det passer med hverandre. Hvis dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kjapp lita logo Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) EDIT: fjerna dritt utkast Endret 6. november 2006 av Nibbler2k Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sorry for dobbel post, er sjuk så koffer ikkje prøve seg meir her Kan skifte farger, skrift osv. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Laga to stykk *snip* Ops, får jeg lov å bruke bildet ditt Teddy? 7119402[/snapback] Hehe, jada. Helt tilfeldig at jeg kom innom denne tråden. Fint at du spør, men ta det heller per pm eller im melding istedet. Syns forresten den første "pinkstyle" logoen er den beste. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Teddy: Den til Jernlov? Syns den minner meg litt om et utested et sted Men for all den, fin logo! Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heilt enig, har sett den pink style ettelleranna sted før Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Får slenge inn et bidrag jeg og da. har dne i vektor om ønskelig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Teddy: Den til Jernlov? Syns den minner meg litt om et utested et sted Men for all den, fin logo! 7232051[/snapback] Når jeg tenker meg om så har jeg nok fått idèen fra Kanskje litt for lik når jeg ser den Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 trur og førde internasjonal folkemusikk festival har så og sei samme logo Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 trur og førde internasjonal folkemusikk festival har så og sei samme logo 7233508[/snapback] Få se? Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 sjekka no, var vist berre eg som tulla, men husker og ha sett det eit sted ^^ Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Nå nærmer det seg fristen folkens! Jeg bare bumper denne tråden her, så dere får legge ut så mange forslag dere vil! Logoen vil bli reklamert på, så den blir kjent. Det er 2 størrelser som brukes; 200x300 max 20KB 468x400 max 50KB Og er det noen som er flinke til å lage noe i flash, les følgene: Det er det 2 andre filer som må implementeres. I såfall kan den/de som skal lage Flash banner kontakte meg på PM eller mail, så skal jeg sende filene over. Tenk kreativt, få med mest mulig info. Mvh Kristian Endret 7. november 2006 av Kongen_w Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Mange gode forslag nå! Bumper denne, fordi vi går inn i siste dagen før slutten;) Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Mange fine forslag her ja! Har prøvd litt selv og, og laget noen kjappe forslag! Disse er laget i vektorformat, så de kan forstørres til det uendelige. Hvis ønske om originalfil så bare gi meg en lyd. Og hvis det er ønske om endringer på de jeg har så er ikke det noe problem. Forslag 1 Forslag 2 Forslag 3 - Lars Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Heihei! Vil først si at det har vært morsomt å følge med på forslagene som har kommet inn, veldig mange gode forslag, men desverre kan vi bare bruke 1 av de. Vel, fristen gikk ut for noen dager siden, og vi bestemte oss for å droppe voten, og endte opp med dette forslaget av jhj: https://www.diskusjon.no/uploads/post-53052-1162325471.jpg Vi syntes dette forslaget var såvidt over de andre, det var noe ved det som ingen av oss kunne sette finger på, men vi visste vi ville bruke den Sier Tusen Takk for alle gode forslag, kommer tilbake til deg jhj ang. premiering o.l. (Kristian a.K.a kongen_w sender deg PM) Mvh JessheimLAN v.2 Crew Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hehe, så flott da :-) Lenke til kommentar
NICKEdokke Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 gratulerer jhj! logo'n er enkel og grei and I like it <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå