Gå til innhold

Liten Logokonkuransse for JessheimLAN (Avsluttet)

Anbefalte innlegg

Trodde det skulle være som en header på en hjemmeside. Men nå syns jeg ikke det virker sånn lenger. Derfor skal jeg prøve meg på nytt :)

7117960[/snapback]

Oisann.. Det er nok bare jeg som har misforstått litt (igjen :!: ) :blush:

Hvor stor skal størrelsen være? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det skal være en header eller en logo.

Det nye forsøket mitt, logoen, ble bare styfgt og tåpelig. Det forslaget tror jeg jeg lar være å poste. :yes:

Ok.. Tror kanskje jeg poster likevel. Selvom jeg ikke er fornøyd i det hele tatt. :hrm:

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Logoen skal brukes som header på hjemmesiden, og kanskje på diverse andre ting, så hvis dere lager to logoer med forskjellig oppløsning (og fasong, trenger ikke være helt likt men må være noe i nærheten) så burde det passe til det meste.

Syns dere har noen kjempefine forslag hittil, fortsett med det! :)

Skal gjøre det litt lettere for dere å holde orden på logoene, legge linker i førstepost ellerno, men litt busy nå! :p

Øyvind

Lenke til kommentar

Vanskelig å lese skriften. Hade den vært på skrå en anna vei hadde dte vært lettere. F.eks fra venstre og oppver mot høyre, og rett vei. Det er lettere å lese en oppned fra høyre mot venstre på skrå.

Ellers var den sykt rå.

EDIT:

Eksempelbilde

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Fint du informerer Kristian, dette blir store saker :)

Så vil du bli litt berømt med Photoshop-skillsene dine, få muligheten til å vise frem logoen din, så send inn forslag, vi tar inn helt til 15. november, 24:00. Da stenger vi slusene, og avgjør hvilken vi skal bruke/setter opp en poll. Antageligvis begge deler ;)

Keep Em Coming! : )

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...