Gå til innhold

Liten Logokonkuransse for JessheimLAN (Avsluttet)

Anbefalte innlegg

Avsluttet!

Heihei,

Som sikkert ingen har fått med seg, så skal det arrangeres JessheimLAN v.2 på Jessheim, første gangen i fjor, vi hadde rundt 70 deltagere, men satset i år på rundt 100. Det som var i fjor var at vi hadde en dårlig logo, og vil i år ha en ganske mye bedre en :) Derfor legger jeg ut den her, den som lager den beste logoen, får en eller annen premie (gratis inngang, noe stæsj e.l.)!

Sjekk også ut hjemmesiden vår, JessheimLAN og en tråd på forumet om LANet, JessheimLAN v.2 :)

...

Fristen er 15. november 2006.

Eneste vi setter som krav er at det skal stå JessheimLan eller lignende..

...

Logoen skal brukes som header på hjemmesiden, og kanskje på diverse andre ting, så hvis dere lager to logoer med forskjellig oppløsning (og fasong, trenger ikke være helt likt men må være noe i nærheten) så burde det passe til det meste.

Oppdatering 25.10.06:

Vi skal lage et banner utifra logoen, så vil du bli litt berømt med Photoshop-skillsene dine, få muligheten til å vise frem logoen din, så send inn forslag, vi tar inn helt til 15. november, 24:00. Da stenger vi slusene, og avgjør hvilken vi skal bruke/setter opp en poll. Antageligvis begge deler ;)

Oppdatering 19.11.06:

Logoen er plukket ut, resultatet ser du HER!

Takk til alle som stiller!

Mvh

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se der, se der!

Den minste likte jeg utrolig godt.

Den største var litt for stor og hadde skrivefeil:P

Kristian

7111586[/snapback]

Oisann. Skrivefeil ja. Må sjekke bedre etter neste gang jeg lager no. :whistle:

EDIT: Glemte forresten å si at jeg kan endre farger. Kan legge på/endre tekst osv. etter ditt/deres ønske.. :thumbup:

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Jeg likte egentlig de fargene litt jeg men.. ;) Vi holder konken oppe til 1. Januar, så dere har good tid :p Etter det ser vi på alle, og trekker ut noen par (spørs på hvor mange som kommer inn) og det går en finale, hvertfall sånn jeg har tenkt :)

Øyvind

Lenke til kommentar

Ok, hørtes bra ut.

Leste på hjemmesida/forumet deres at premien ble mottat på LAN'et. Jaja, da blir det ikke no premie på meg (hvis jeg vinner, noe som er usansynlig, for nå kommer snart stjernene her på visuell kreativitet og gruser meg) for jeg har ikke mulighet til å komme meg til Jessheim midt i Februar. Men det gjør ikke no. Er ikke SÅ sugen på premie uansett. Moroest å glede folk, i tillegg til å få ting man har lagd ut på en eller anna hjemmeside.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
kjempe bra innlegg gutta.. men det er vel ikke 10-20januar elr hva enn det stod.. men det er jo så klart bare å fikse:) hehe.. og ja .. som sagt så er compoen oppe til 10 januar!

7113388[/snapback]

Leif, leif, leif.....

7114592[/snapback]

Du så det du og ja.. Den er oppe til 1. Januar, det sto 17-20 og 10-20 Februar.

Men det med premie på LANet, vi må se litt mer på det, for det er jo klart at ikke alle som prøver seg her vil ha mulighet til å komme. Så får se på hvordan vi ordner med noe gevinst :)

Bra å høre at folk ikke er med på konker BARE for premier, godt å høre! ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...