Gå til innhold

Hvilken 3G telefon er det minst feil på?

reor

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg er i markedet etter en ny

3G telefon , men ble stuss da jeg så siste FBI.

I flg reportasjen viste det seg at det var svært mye feil på de nye mobiltelefonene.

Jeg kan godt tenke meg en fabrikant og type det er minst feil på , men hvilken mobiltelefon er det?

Håper på avklaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svaret Loko.

Problemet mitt er ganske enkelt. Jeg trenger ny mobiltelefon for å ha med meg ved mitt kommende utenlandsopphold som kan vare noen måneder.

Ved servicereperasjon må mobilen til utsalgssted i Norge og derfra returneres. Mobiltelefonen vil jeg ha behov for nesten hele tiden.

Jeg er klar over at jeg ikke kan få noen garanti for feilfri mobiltelefon så spørsmålet er hvilke mobiltelefon jeg skal velge.

Lenke til kommentar

Bare et lite tips. Du kan kjøpe telenorlåste telefoner og likevel bruke den med andre operatører. Dette forutsetter at du har et fakturabassert abonement (altså ikke kontant eller controll). Da kan du bare ringe telenor fra dag 1 og be om låsekoden så kan du låse opp mobilen.

Lenke til kommentar

Enda en takk til Loko for nyttig informasjon!

Generelt er det ønskelig med et abonnement uten alt for store kostnader pr mnd da jeg tross alt vil befinne meg i utrlandet og vil benytte Norsk operatør i svært liten grad i perioden.

Et annet forhold som jeg ønsker avklaring på er garantireperasjoner foretatt i Norge når man befinner seg i utlandet og ønsker mobiltelefonen returnert.

Jeg fikk denne problemstillingen i forbindelse med garantireperasjon på en latop engang og lurer på om samme problemstillingen også kan gjelde for mobiltelefon?

Har noen erfaring med dette?

Enda et spørsmål.: Hvis jeg kjøper mobiltelefon fra Tele 2 eller NetCom hvilke firma har garantireperasjonene for dem?

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...