Sweet Tooth Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Dette kan sikkert være gammelt nytt for en del av dere, men jeg nevenr det annyway. Sony VAIO selges ikke i norge. Derimot kan man skaffe seg en via sony style i Danmark. Man kan også velge mellom 1 (en) modell VAIO på http://www.itbutikken.no men den ekke no særlig. Jeg vurderte toppmodellen fra GRX serien, men den ville koste meg tett oppunder 40.000,- før tilpasning. Det ble litt drøyt. Den har dvd-r og 16,1" skjerm.... Jeg kontaktet Sony norge, og de sa at de var usikker på når VAIO ble tilbudt i Norge. Jeg synes dette er helt meningsløst å "glemme" norge i denne sammenhengen. Uansett så er det frustrerende at det er så mange "Mest for pengene" maskiner ute og går.Gi oss mer slik som SONY! Kraftige maskiner med desgin! Kom igjen SONY! Let`s GO CREATE! [ Denne Melding var redigert av: Sweet Tooth på 2002-11-06 22:30 ] Lenke til kommentar
geokri Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 sier sony at vaio ikke fås kjøpt i norge?? Stikk innom elektronikksjappa på Gardemoen en tur, og så har jeg hørt rykter om en butikk i tromsø, men husker ikke hva den het Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei, SONY maskiner kommer vel til Norge etter nyttår. Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Det var som bare!!! Så VAIO kommer?? Jeg drar på utenlands studier 23 jan 03! Er det noen som aner når maskinene blir tilgjengelige?? VAIO har jeg sans for!! Det blir en slik eller en Zepto. Takker for god informasjon! Lenke til kommentar
bigbro Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 22:27, skrev Sweet Tooth:Sony VAIO selges ikke i norge. Jeg var på et roadshow med video4.no i fjor sommer, og da demonstrerte de VAIO som et av sine produkter. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 en kollega av meg bestillte en VAIO fra http://www.californiacomputer.com og fikk den etter 3 dager med UPS! Det er vel ikke den billigste butikken i USA, men skulle visst nok være kjent for god service og ikke noe tull.Kommer kun norsk moms i tilegg.Vurderer å bestille en selv... Sony VAIO er en meeeeeeget sexy laptop... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Apple har jo kraftige maskiner med design. Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Ja DET har dem! Men denne gutten KAN ikke/FÅR ikke kjøpe fordi Produkt design studiet han skal begynne på bruker 3d Stud. Max og CAD 2002. Disse finnes bare for PC! Akkurat nå kunne jeg solgt sjæla mi for en 1 ghz pb m/ Dvd-r......og litt mindre viker på hodet :sad: Får kike på VAIO, er dritnervøs ang. norsk toll så jeg er usikker! MVH Sweet Tooth from Twisted Metal. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ring tollvesenet.Du får raskt fra USA.Min kollega ringte og fikk beskjed om bare moms i tillegg..( han påstod det)HAr selv bestillt ram (Crucial) fra England 1 år siden og fikk kun moms som ekstra utgift.Alle varene kom raskt og smertefritt.Sikkert mer styr om noe skulle gå galt, men det er mulig Sony har "global" forsikring eller noe.... er jo ikke minifirma heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå